Chidaneh.com placeholder image

مدل میز آرایش آرایشگاه، مشتریات همیشگی میشن!

به قلم: تحریریه چیدانه

بدون شک کیفیت خدمات ارائه شده در یک آرایشگاه زنانه در جلب رضایت و افزایش تعداد مراجعین تاثیر به سزایی دارد اما نباید از دیزاین داخلی یک آرایشگاه غافل بود، به دلیل آنکه مشتری حدود سی دقیقه و حتی گاهی چندین ساعت بسته به نوع خدماتی که درخواست می کند در محیط آرایشگاه وقت می گذارند، بنابراین حس و حالی که از فضای داخلی آرایشگاه به او منتقل می شود می تواند این ساعات را برای او خوشایند یا در عین حال غیر قابل تحمل کند. به صورت کلی مبلمان متنوعی برای فضای یک آرایشگاه نیاز است و نوع این مبلمان تاثیر زیادی در دیزاین کلی فضا دارد.

امروز در چیدانه به معرفی چند مدل جدید میز آرایش می پردازیم. یک میز آرایشی مناسب علاوه بر داشتن فضای نگهداری لوازم می بایست آینه و نورپردازی مناسبی داشته باشد و فضای زیادی اشغال نکند. با ما همراه باشید تا چند نوع از جدیدترین میزهای آرایشی در سبک های مختلف را به شما معرفی کنیم.

چوب و هنر

کشو های بیشتر، سطح اِشغال کمتر

معمولا هرچه تعداد کشوها و قفسه های یک میز آرایشی افزایش می یابد، میز آرایش بزرگ تر می شود و به طبع آن فضای بیشتری تری را نیز اشغال می کند، اما تا به حال به این فکر کرده اید که میز آرایشی را به دیوار نچسبانید و در عوض با قرار دادن میزهای آرایشی دوطرفه در مرکز سالن، کشو های بیشتری داشته باشید و در عین حال تعداد صندلی ها را نیز افزایش دهید. در بالا تعدادی از این میزهای آرایشی دو طرفه را مشاهده می کنید.

میز آرایش کلاسیک، کم ریسک و زیبا

سبک کلاسیک از جمله سبک های محبوب در میان ایرانی هاست بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از محبوبیت آن در چشم مشتریان از این سبک در خرید میز آرایشی استفاده کنید و مطمئن باشید که حس وقار را به فضا القا می کنید. حتی می توانید برای تنوع سبک کلاسیک را با نورپردازی های مدرن ترکیب کنید.

میز آرایش به سبک مدرن و مینیمال

از مزایای سبک مینیمال و مدرن این است که به دلیل سادگی سبب نمی شود که  فضا شلوغ و بهم ریخته به نظر برسد، خصوصا برای فضای یک آرایشگاه زنانه که خدمات زیادی مانند آرایش، مو، مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و غیره ارائه می دهد، ممکن این تنوع زیاد فعالیت ها موجب بهم ریختگی فضا شود. البته این را در نظر داشته باشید میز های آرایشی مینیمال کشوهای کمتری دارند بنابراین ممکن است در فضای ذخیره وسایل آرایشگاه دچار کمبود کمد و کشو شوید، بنابراین در صورت انتخاب میزهای آرایشی به سبک مینیمال باید به فکر خرید چند کمد اضافه نیز باشید.

همچنین در این سبک معمولا کشوها بدون پایه هستند و به دیوار متصل می شوند، بنابراین نظافت و جارو کردن خرده مو های ریخته شده روی زمین آرایشگاه آسان تر است.

سبک صنعتی در آرایشگاه، سبک محبوب طراحی داخلی 2018 

از دیزاین خانه و رستوران گرفته تا شرکت های بزرگ، طراحی داخلی به سبک خشن و جذاب صنعتی در همه جا فراگیر شده است و بسیاری از سالن های زیبایی شناخته شده در سطح جهان از شرق گرفته تا غرب نیز برای دیزاین سالن آرایشگاه خود به این سبک گرویدند. برای آشنایی بیشتر با این سبک این قسمت را مطالعه بفرمایید.

خلاقیت در طراحی کشوی میز آرایش

فرقی نمی کند کدام سبک را برای طراحی آرایشگاه انتخاب می کنید. در هر صورت برای سازماندهی وسایل آرایشگاه نظیر سشوار و اتو مو و انواع برس و قرار دادن آنها در کشو، همیشه راه هایی برای خلاقیت وجود دارد که نمونه های آن را در تصاویر بالا می بینید.

نمونه ای از میزهای آرایش طراحی شده توسط اهالی فن چیدانه:

میلاد کالکشن
میز و آینه آرایشی
میلاد کالکشن

میلاد کالکشن
میز و آینه آرایشی
میلاد کالکشن

میلاد کالکشن
میز و آینه آرایشی
میلاد کالکشن

در نهایت باید بگوییم میزهای آرایش در سالن های زیبایی نقش مهمی را ایفا می کنند، بنابراین نباید از تاثیر آن در فضای آرایشگاه، راحتی مراجعین و آرایشگران غافل بود. ما در چیدانه مطالب متنوع و جالبی درباره دیزاین آرایشگاه برای شما تدارک دیده ایم؛ خواندن مطلب دکوراسیون آرایشگاه زنانه را از دست ندهید.

نویسنده: سیما اثیمی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه