Chidaneh.com placeholder image

تزیین زیر میز شیشه ای، یکی از این 30 مدل برای میز شما!

به قلم: گلنار

میز عسلی و جلومبلی از جمله عناصر مهم در دکوراسیون خانه های ما ایرانی هاست که در انواع مدل ها و طرح های متنوع طراحی و ساخته می شود. یکی از این مدل ها، میزهای شیشه ای جلو مبلی است که در کنار زیبایی و خاص بودن مشکلاتی را نیز دارد. معمولا این مدل میزها به دلیل شیشه ای و شفاف بودن، نیاز به تمیزی بیش تری داشته و مهم تر از آن تزیین و چیدمان خاص خود را طلب می کنند. بنابراین من تصمیم گرفتم در این مطلب با ارائه 30 نمونه تزیین میز شیشه ای متنوع، روش های وایده های گوناگون را به شما نشان بدهم.

چوب و هنر

تزیین زیر میز شیشه ای با رنگ و بافت

یکی از ویژگی های این مدل ها این است که به دلیل شیشه ای و شفاف بودن قابلیت نمایش همه چیز را دارند. پس شما به راحتی می توانید بافت های گوناگون را در زیر آن ها نمایش دهید. قرار دادن و چیدمان پپاف های مختلف متناسب با دکوراسیون تان یکی از جذاب ترین روش ها برای اجرای این ایده است. همان طور که در تصاویر زیر خواهید دید، این پاف ها با پارچه ها و مدل های گوناگون در زیر میز شیشه ای قرار گرفته و به نوعی تزیینی برای آن محسوب می شوند. در عین حال در آپارتمان های کوچک به خوبی می توانید جایی برای آن ها در زیر میز در نظر بگیرید.

مطالب بیشتر: چیدمان میز قهوه خوری یا همان جلومبلی خودمان با قانون سه تایی!

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

به غیر از بافت، رنگ های متنوع و زیبا نیز ایده هایی هستند که به خوبی می توانید برای تزیین زیر میز شیشه ای استفاده کنید. شما رنگ های متنوع را به روش های مختلفی می توانید برای این منظور به کار بگیرید. به غیر از پاف های رنگی که قبلا توضیح دادم، استفاده از انواع جعبه های رنگی، کتاب ها با رنگ های مختلف، سبدهای حصیری و رنگی و …. همگی به راحتی می تواند با رنگ بندی موجود در دکوراسیون شما ست شده و زیر میز قرار بگیرند.

مطلب پیشنهادی: تزیین میز جلو مبلی با ساده ترین ایده ها

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر شیشه میز عسلی با وسایل قدیمی

امیدوارم تصاویر زیر برای شما هم مثل من جالب باشد. یکی دیگر از راه هایی که می توانید زیر میز شیشه ای را از خالی بودن نجات دهید این است که بدون هیچ هزینه و فقط با کمی خلاقیت، آن را به یک موزه کوچک تبدیل نمایید. البته اجرایی کردن این روش به مدل میز شما بستگی دارد. اگر مدل هایی را انتخاب می کنید که کمی ضخامت داشته و ویترین مانند هستند، به راحتی می توانید کلکسیون های مختلف و یا اشیای خاطره انگیزتان را در آن قرار دهید. اما اگر فضای کمی در زیر شیشه وجود دارد، از نمونه های کوچک تر و باریک استفاده کنید. دیدن صدف ها و اشیای دکوری رنگی از زیر میز می توانید جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. این کار به خصوص برای یک فضای نشیمن خصوصی و خانوادگی ایده آل خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: ۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی !

 

تزیین زیر میز شیشه ای با وسایل دکوری

شاید بتوانم بگویم این روش، یکی از ساده ترین و پرکاربردترین روش ها برای تزین میزهای شیشه ای است. اگر به تصاویر پایین با دقت نگاه کنید، متوجه منظور من خواهید شد. معمولا برای عملی کردن این ایده که برای میزهای شیشه ای دوطبقه اجرا می شود، یک وسیله دکوری زیبا و متناسب با دکوراسیون تان اتتخاب کرده و در طبقه زیرین قرار می دهید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از شلوغی و پر کردن زیر میز بپرهیزید. زیرا مسلما شما از فضای روی میز استفاده خواهید کرد، بنابراین اگر طبقه پایینی نیز پر از وسیله و ظروف باشد، نمای شلوغ و درهمی به وجود می آید.

مطلب پیشنهادی: ۸ میز جلو مبلی و میز عسلی شیک برای دکوراسیون منزل

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

پیشنهاد من به شما در این است که خود را فقط به وسایل و ظروف محدود نکنید. اشیای تزیینی بسیار زیبایی وجود دارند که می توانند برای تزیین زیر میز شیشه ای استفاده شوند. شطرنج های دکوری، جعبه ها و حتی کتاب ها همگی برای این کار مناسب خواهند بود. به طور مثال اگر احساس کردید که فضای زیر شیشه میز جلو مبلی میز بیش از اندازه خالی و ساده است، میتوانید یک وسیله دکوری را در کنار دسته ای از کتاب ها قرار دهید. یا در روشی دیگر، کتاب ها را در یک سینی دکوری گذاشته و مجسمه ای کوچک روی آن ها بگذارید.

مطلب پیشنهادی: میز جلو مبلی ، ۸ مدل شیک به انتخاب شما !

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای، زمین را نادیده نگیرید

این روش یکی از روش های مورد علاقه من در دکوراسیون خانه است زیرا جذابیت، مدرن بودن و صمیمیت را در کنار هم خلق می کند. خیلی از ما فکر می کنیم فقط زمانی باید از فضای زیر میزمان استفاده کنیم که طبقه ای برای آن طراحی شده باشد، اما من می گویم که زمین را هم نادیده نگیریم! عکس هایی که در پایین برای شما انتخاب کردم، همگی این ایده را به خوبی نشان می دهند. دسته ای از کتاب های رنگی، سبدهای حصیری زیبا، ظروف دکوری خاص و بزرگ و … همگی می توانند در به کارگیری این ایده به شما کمک نمایند. مدل های میز شیشه ای، به دلیل شفاف بودن و این که فضای زیر خود را کامل نشان می دهند، برای این ایده ها و خلاقیت ها بسیار ایده آل هستند.

مطلب پیشنهادی: تزیین میز ناهارخوری، ۶۴ سلیقه ناب در ۶۴ خانه!

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

تزیین زیر میز شیشه ای

“برای خری دانواع مدل میز جلومبلی با اهالی فن چیدانه در ارتباط باشید"

مطالب زیر را می توانم برای راهنمایی بیش تر به شما معرفی کنم:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه