Chidaneh.com placeholder image

طراحی کابینت ممبران، از این کابینت وکیوم چه می دانید؟

به قلم: تحریریه چیدانه

کابینت نقش زیادی در زیبایی آشپزخانه دارد و باعث می شود چیدمان وسایل در آشپزخانه بهتر صورت بگیرد. انتخاب جنس مناسب برای کابینت ها علاوه بر زیبایی در هزینه ها هم صرفه جویی می کند. بهترین جنس کابینت را می توانید با درنظر گرفتن شرایط آشپزخانه خودتان و با توجه به مزایا و معایبی که برایتان در این مطلب آورده ایم می توانید انتخاب کنید.
کابینت ها عناصری هستند که به دکوراسیون آشپزخانه ها چهره ای متفاوت می بخشد. کابینت ها انواع و جنس های مختلفی دارند که همین مسئله باعث می شود هر کسی با هر سلیقه ای بتواند آن فضایی که مد نظرش است را پدید بیاورد.

کابینت های نسل جدید شامل گزینه های متفاوتی هستند تا در بازار فروش رقابت کنند. شما می توانید هر کابینتی را که می خواهید به راحتی در بازار پیدا کنید و از زیبایی آن گرفته تا راحتی استفاده از آن را مورد امتحان قرار بدهید. این روزها کابینت ممبران با ویژگی های عالی در بازار مورد توجه قرار گرفته است که در این مطلب با همکاری گروه صنایع چوبی ارجان قصد داریم درباره این نوع از کابینت ها بیشتر بدانیم.

تابلو فرش ریحان

صنایع چوبی ارجان
پروژه اجرایی کامینت ممبران
صنایع چوبی ارجان

در واقع کابینت های ممبران کابینت هایی هستند که روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است. کابینت های ممبران را می توان نسل جدید کابینت های کلاسیک دانست. کابینت های ممبران نسبت به کابینت های کلاسیکی که تزئینات آن ها دستی انجام می شد مقرون به صرفه تر هستند چرا که حکاکی های روی آن به وسیله دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت می گیرد. جالب است که بدانید کابینت های کلاسیک ممبران به اسم کابینت های سه بعدی نیز معروف هستند.

صنایع چوبی ارجان
پروژه اجرایی کامینت ممبران
صنایع چوبی ارجان

مزایای کابینت ممبران عبارتند از:

  • زیبایی بیشتر با روکش یکپارچه
  • عدم نفوذ آب و رطوبت
  • رفع معایب روکش ملامینه و وینیل در ام دی اف (MDF) های معمولی

کابینت های ممبران هم مانند هر نوع کابینت دیگری می توانند با انواع متریال و مواد و مصالح ترکیب شوند. به طور مثال ترکیب آن ها با شیشه ها می تواند برای شما کابینت های ویترینی ای را پدید بیاورند که بسیار هم شکیل و زیبا هستند.

صنایع چوبی ارجان
پروژه اجرایی کامینت ممبران
صنایع چوبی ارجان

کابینت کلاسیک ممبران سفید برای دکوراسیون آشپزخانه 

به گفته کارشناسان صنایع چوبی ارجان کابینت کلاسیک ممبران به رنگ سفید جزو محبوب ترین نوع کابینت های ممبران است. رنگ سفید به تزئینات و حکاکی ها اجازه می دهد که بیشتر خودنمایی کنند و بیشتر به چشم بیایند. علاوه بر این کابینت های سفید رنگ می توانند آشپزخانه شما را بزرگ تر جلوه بدهند. در ضمن مطمئن باشید که رنگ سفید به شما اجازه نمی دهد که از تزئینات زیاد این نوع کابینت ها خسته شوید. این کابینت ها زیبایی اشپزخانه تان را دو چندان می کنند و وقتی یراق آلات آن را طلایی در نظر بگیرید می توانید یک اشپزخانه سلطنتی را تجربه کنید.

صنایع چوبی ارجان
کابینت ممبران
صنایع چوبی ارجان

کابینت کلاسیک ممبران سیاه برای دکوراسیون آشپزخانه

نوع دیگری از کابینت های ممبران وجود دارد که به رنگ سیاه است. همه ما به خوبی می دانیم که رنگ سیاه رنگ قدرت است و می تواندحس و حالی جالب به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان ببخشد. اگر فکر می کنید که با حضور رنگ سیاه آشپزخانه تان تیره می شود و جو آن سنگین می شود ما به شما می گوییم که حکاکی های روی بدنه کابینت های ممبران این سنگینی را می شکنند و باعث می شود تا جذابیت آشپزخانه تان دو چندان شود. خوب است این نکته را هم بدانید که میزان حکاکی روی این کابینت ها کاملا به سلیقه شما مربوط است و به دلخواه شما می تواند کم و زیاد شود.

صنایع چوبی ارجان
کابینت آشپزخانه ممبران
صنایع چوبی ارجان

شرکت ارجان سازه پردازان (www.chidemansara.com) مفتخر است در زمینه طراحی ،ساخت و تولید انواع درب های تمام چوب، انواع کابینت تمام چوب، ام دی اف و های گلاس مبنی بر سه اصل مهم کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات بهینه در جهت جلب رضایت مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه دهد.

برای دیدن نمونه کارهای اجرایی صنایع چوبی ارجان می توانید به پروفایل این گروه در اهالی فن چیدانه سر بزنید و به اطلاعات تماس آن ها نیز دسترسی پیدا کنید.

منبع: صنایع چوبی ارجان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه