Chidaneh.com placeholder image

اتاق خواب شیک، 8 ایده برای ایجاد نشیمن در اتاق خواب!

به قلم: تحریریه چیدانه

اینکه بتوانید در دکوراسیون اتاق خواب خود نشیمنی را فراهم آورید که با نشستن و استراحت کردن بر روی آن آرامش پیدا کنید نعمت بزرگی است. باید بدانید که برای رسیدن به چنین نعمتی لزوما نباید اتاق خواب بسیار بزرگی داشته باشید. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا با هم راه های هوشمندانه ای را پیدا کنیم تا در دکوراسیون اتاق خواب خود فضایی برای یک نشیمن مناسب را مهیا کنیم.

صندلی در اتاق خواب

اسکای اسکرپر

به اتاق خواب شیک‌تان یک منظره هدیه بدهید

یکی از بهترین راه ها برای داشتن فضای نشستن در دکوراسیون اتاق خواب آن است که به سراغ پنجره بروید و در زیر آن سکو و یا فضایی مشابه آن را ایجاد کنید تا بتوانید بر روی آن بنشینید. این مسئله در زمانی که پنجره شما با دو طرف دیوار مماس باشد ایده آل تر و رویایی تر خواهد شد چراکه می توانید صندلی و محل نشیمن خود را در بین دو دیوار قرار دهید.

شما می توانید این بخش را با قرار دادن تشک و کوسن هایی با اندازه های مناسب و فراهم آوردن شرایط کافی تبدیل به جایی کنید که افراد دیگری نیز در کنارتان بنشینند و از هم جواری با آنها لذت ببرید. این شیوه می تواند به عنوان فضایی جادار برای ذخیره سازی لوازم نیست به کمکتان بیاید، چراکه همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید فضای پایین این نشیمن مثل کمدی می ماند که برای جمع آوری و قرارگیری لوازمتان بسیار مناسب خواهد بود.

مطلب مرتبط: ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره که دل شما را می برد!

پنجره کوچک در اتاق خواب

در اتاق خواب شیک‌تان اندازه های کوچک ولی وسیع را هم در نظر بگیرید

اگر پنجره شما آنقدر بزرگ نیست که دیوار تا دیوار را محاصره کرده باشد شما همچنان می توانید روی آن حساب کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید با قرار دادن یک تشک کوچک در پایین پنجره ای با ارتفاع نسبتا زیاد هم به هدف خود می رسید! این فضا می تواند برای مطالعه شما گزینه بی نظیری باشد.

مطلب مرتبط: استاندارد های صندلی و مبلمان اداری

صندلی عثمانی در اتاق خواب

صندلی عثمانی چندکاره برای اتاق شیک خود داشته باشید

اگر دکوراسیون اتاق خواب شما به اندازه کافی فضای بزرگی داشته باشد می توانید از یک صندلی عثمانی در جایی شسته و رفته استفاده نمایید. این صندلی می تواند برای شما با چند مسئولیت و چند کار، کارایی داشته باشد. اگر هزینه و بودجه کافی برای تهیه این نوع صندلی ها را دارید پس باید بگوییم که می توانید از صندلی خود انتظار داشته باشید که مانند یک کمد، محل استراحت و مطالعه و… برایتان کارایی داشته باشد.

مطلب مرتبط: ساخت صندلی عثمانی زیبا با صندوقچه قدیمی!

کاناپه در اتاق خواب

نظرتان در مورد یک کاناپه شیک چیست؟

آیا احساس می کنید که در پایین تخت خوابتان احتیاج به یک کاناپه و یا چیزی شبیه به آن دارید؟ شما می توانید مانند این تصویر برای دکوراسیون اتاق خواب خود به دنبال یک کاناپه با ابعادی مماس با عرض تخت خوابتان باشید و از آن به عنوان فضایی برای ذخیره سازی نیز استفاده نمایید. فقط یادتان باشد که وجود این کاناپه باعث تنگ شدن مسیر رفت و آمد در اتاق خواب نشود!

مطلب مرتبط: صندلی های در حال انفجار

صندلی راحتی دسته دار

صندلی دسته دار را برای اتاق خوابی شیک از خاطر نبرید

ممکن است به نظرتان برسد که یک کاناپه برای دکوراسیون اتاق خواب بیش از حد بزرگ است! پس می توانید به جای آن به یک صندلی راحتی دسته دار هم فکر کنید. این نوع صندلی ها می تواند با داشتن سبک و رنگی روشن و پایه های باریک و مخروطی به زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما بیفزاید. با این حال طرح صندلی به سبک دکوراسیون اتاق خواب شما بستگی دارد.

مطلب مرتبط: صندلی های شیک و زیبا برای دکوراسیون منزل

مبل راحتی در اتاق خواب

در اتاق خواب شیک خود کمی هم لم بدهید

وجود صندلی هایی شبیه به چیزی که در این تصویر می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را پر از آرامش کند و آن را لوکس تر جلوه دهد. پیشنهاد ما این است که این صندلی را در زیر پنجره قرار دهید تا لذت لم دادن را برای خودتان تمام و کمال کنید. پیشنهاد ما این است که برای این صندلی خود از پارچه های طرح دار استفاده کنید تا زیبایی آن و به دنبالش جلوه اتاق خوابتان را بیشتر کنید.

مطلب مرتبط: صندلی های معروف جهان، صندلی LC2 طرحی از مشهورترین معمار دنیا!

صندلی بادی در اتاق خواب

صندلی های بالشتی را در اتاقتان امتحان کنید

اگر به دنبال داشتن صندلی ای انعطاف پذیر هستید می توانید به سراغ صندلی های بالشتی یا بادی که نمونه آنها را در اینتصویر مشاهده می کنید بروید. ممکن است وجود این صندلی چنین تصوری را در ذهن شما ایجاد کند که در اتاق خوابی با دکوراسیون معاصر و غیر رسمی قرار دارید، پس باید بگوییم که حق دارید و وجود این صندلی هم یک انتخاب درست برای این سبک است.

مطلب مرتبط: صندلی راک، گهواره آرامش بخش خانه!

تخت خواب در اتاق

یک تخت- مبل در اتاق شیک خود داشته باشید

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید از کاناپه ای در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید که نقش تخت خواب را هم به راحتی برایتان ایفا کند. پوشاندن این تخت با پتو و کوسن های راحت می تواند آرامش و راحتی شما را فراهم کرده و احساس خوبی به شما انتقال دهد.

کالاهای پیشنهادی وب سایت چیدانه:

میز ناهار خوری چلکا
صندلی راحتی نشیمن
میز ناهار خوری چلکا
صنایع چوب منصور
صندلی راک راحتی
صنایع چوب منصور
باتیک
صندلی راحتی باتیک Microfiber Downlow
باتیک

صندلی راحتی ایکیا
مبل مرکزی
صندلی ریلکسی و تاب راحتی مدل SKY مبل مرکزی
مبل مرکزی
باتیک
صندلی Le Corbusier باتیک
باتیک

منبع: houzz | مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه