Chidaneh.com placeholder image

10 ایده جذاب برای دیوار پشت تخت خواب

به قلم: تحریریه چیدانه

هر فضای خانه مبلمان مخصوص به خود را دارد که به فضا شخصیت مستقل از دیگر فضاهای داخلی خانه می بخشد. یکی از این وسائل تخت خواب ها هستند که دکوراسیون داخلی اتاق های خواب را تحت تاثیر قرار می دهند. تخت خواب ها را می توان متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب تزئین کرد، مثلا می توانید با ایجاد تغییراتی در پشتی تخت خواب ها آن ها با اتاق تان هماهنک کنید. چیدانه قبلا هم در مطلب 10 ایده جذاب برای تخته‌های پشتی تخت‌ خواب‌ها چند ایده برای تزئین پشتی تخت خواب ها در اختیار شما قرار داده است، حالا در ادامه آن مطلب می خواهیم چند ایده دیگر را نیز به شما پیشنهاد دهیم. پس با چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های جذاب را بررسی کنیم. 

استفاده از کاشی های پر نقش و نگار برای دیوارپشت تخت خواب

استفاده از کاشی های نقش برجسته در دیوار پشت تخت خواب 

شما می توانید با ایجاد تغییر در دیوار پشت تخت خواب تان بر زیبایی چهره آن تاثیر گذار باشید. به طور مثال می توانید مانند عکس بالا ازکاشی های جذاب و زیبای نقش برجسته بر روی دیوار اتاق استفاده کنید و بعد رو تختی هایتان را هماهنگ با رنگ این کاشی های انتخاب کنید تا زیبایی چهره تخت خواب تان دو چندان شود. کاشی های پر نقش و نگار، جلوه ای متفاوت برکف و دیوار اتاق شما هستند.

قالیشویی ادیب
استفاده از کاغذ دیواری های جذاب و زیبا برای دیوار پشت تخت خواب

کاغذ دیواری های زیبا و منحصر به فرد برای دیوار پشت تخت خواب 

حتی می توانید دیوار پشت تخت خواب تان را با استفاده از کاغذ دیواری های جذاب و منحصر به فرد تزئین کنید تا هم دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان دست خوش تغییرات زیبا شود، هم تخت خوابتان جلوه ای جذاب تر پیدا کند. به عکس بالا نگاه کنید و ببینیند چگونه رنگ سفید رو تختی در کنار رنگ قرمز کاغذ دیواری اتاق را تبدیل به فضایی هیجان انگیز کرده است. 

مطلب پیشنهادی: دیوارهای خوش رنگ و لعاب با 13 کاغذ دیواری

رنگ کردندیوار پشت تخت خواب با رنگ های جذاب

استفاده از رنگ ها و نقش های جذاب برای دیوار پشت تخت خواب

عکس بالا هم ایده ی دیگری برای دیوار پشت تخت خواب در اختیار شما قرار می دهد. اگر روحیه هنرمندانه ای دارید می توانید از نقش ها و طرح های هنری و زیبا به همراه رنگ های جذاب در دیوار پشت تخت خوابتان استفاده کنید و دیواری هنرمندانه و جذاب در اتاق خواب تان داشته باشید. 

مطلب پیشنهادی : 8 ایده طراحی دیوار در دکوراسیون داخلی منزل

زیبایی اتاق خواب با رنگ های جذاب

اگر می خواهید بر تاثیر گذار ترین عنصر اتاق خواب که همان تخت است تاکید کنید، عکس بالا می تواند ایده خوبی باشد، دیوارپشت تخت را یک دست مشکی کنید و پشتی تخت خواب را با استفاده از رنگ سفید و طرح های کوچک مشکی رنگ تزئین کنید، جمله ای انرژی بخش روی یک تابلو بنویسید و آن را روی دیوار نصب کنید، به این ترتیب شما یک اتاق و تخت خواب جذاب و منحصر به فرد خواهید داشت. 

مطلب پیشنهادی: تخت خواب های رنگی برای دیدن خواب های رنگی

تزئین دیوار پشت تخت خواب با استفاده از تابلو های جذاب و آباژورهای زیبا

دیواری با متریال متفاوت در پشت تخت خواب

اگر به دنبال تغییرات چشمگیرتری هستید می توانید از مواد و مصالح متفاوت تری برای دیوار پشت تخت خواب تان استفاده کنید. مثلا متریال پشت دیوار را از سنگ های آنتیک کار کنید و کنسولی کوتاه پایه پشت تخت تان قرار دهید تا بتوانید آباژور های زیبا و جذاب تان را روی آن قرار دهید. بر روی دیوار تابلویی جذاب یا یک آیینه شیک و منحصر به فرد نصب کنید تا در نهایت اتاق خوابی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

قاب چوبی زیبا برای پشت تخت خواب

قاب چوبی زیبا برای پشت تخت خواب ها 

اگر جزو علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص سبک روستیک هستید، عکس بالا ایده مورد علاقه شماست، یک قاب چوبی زیبا برای پشت تخت خواب های تان. این قاب های چوبی جذاب و منحصر به فرد را می توانید خودتان بسازید، یا این که به نزدیک ترین نجاری مراجعه کنید و سفارش بدهید تا یکی ازآن ها را برای تان بسازد. در هر صورت استفاده از این قاب های جذاب حس و حال خوبی را به فضای داخلی خانه شما القا می کند.

مطلب پیشنهادی: آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن!

استفاده از رنگ ها و تابلو های کلاسیک در دیوار پشت تخت خواب

استفاده از تابلوها و رنگ های کلاسیک در دیوار پشت تخت خواب

در این جا پیشنهادی هم برای طرفداران سبک کلاسیک داریم. شما می توانید از رنگ های معمول در سبک کلاسیک برای دیوار پشت تخت خواب تان استفاده کنید و زیبایی آن را به وسیله یک تابلو کلاسیک کامل کنید. به عکس بالا نگاه ککنید و از آن برای اتاق خواب خود ایده بگیرید. 

مطلب پیشنهادی : شلف بالای تخت خواب، برای دیزاین شیک اتاق خواب!

استفاده از پارچه هایی جذاب برای پشت تخت خواب

این هم یک ایده جذاب دیگر. اگر در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود از رنگ های روشن استفاده کرده اید، بهتر است که با استفاده از یک پارچه زیبا و جذاب به آن روح و انرژی بیافزایید. در عکس بالا می توانید نمونه ای بسیار زیبایی از این ایده را ببینید. استفاده از پارچه ای گلهبی ملایم رنگ برای کوسن ها و پشتی دیوار تخت این اتاق را به اتاقی جذاب و هیجان انگیز تبدیل کرده است. یادتان باشد که کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی اتاق شما ایجاد می کنند.

استفاده از قاب عکس های زیبا برای پشت تخت خواب

قاب عکس های زیبا برای دیوار پشت تخت خواب

استفاده از قاب عکس های زیبا هم می تواند دیوار پشت تخت خواب شما را دست خوش تغییرات دل نشین کند. استفاده از این قاب عکس ها شاید ایده ای ساده به نظر بیاید، اما دکوراسیون داخلی اتاق شما را تحت تاثیر قرار می دهد. پس دست به کار شوید و نتیجه شگفت انگیز آن را ببینیند.

مطلب پیشنهادی: 8 ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عکس‌ها در خانه

استفاده از یک تکه چوب منقش در پشت تخت خواب

استفاده از چوب در پشت تخت خواب

استفاده از چوب در فضای داخلی خانه می تواند حس طراوت طبیعت را مهمان فضای داخلی خانه شما کند، برای این که بتوانید این حس و حال را به فضای اتاق خواب خود هم وارد کنید، بهترین گزینه استفاده از یک تکه چوب در پشت تخت خواب است. این تکه چوب می تواند منقوش و حتی حکاکی شده باشد تا زیبایی آن بیش از بیش در اتاق به چشم بیاید. 

برای طراحی و دکوراسیون اتاق خواب می‌توانید از اهالی فن چیدانه در زمینه لوازم اتاق خواب کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
میترا آزاد در تاریخ 03 مرداد 1394
چه خوبه که فکر همه قسمتهای خونه هستین. ممنون
maedeh_eb در تاریخ 03 مرداد 1394
ممنونم ایده خوبی بود برای تنوع در ارامش بخش کردن اتاق خواب.

ثبت دیدگاه