Chidaneh.com placeholder image

مسابقه عکاسی چیدمان برتر در نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

به قلم: لاله داورپناه

یکی از راه هایی که در بررسی فرهنگ هر جامعه برای دریافت نگرش مردم آن جامعه به «مفهوم زندگی» می توان یافت، شیوه نگاه آنها به «مفهوم خانه» است. همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل (MOBLEX 2015) دومین جشنواره همگانی چیدمان برتر از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه مبلمان برگزار خواهد شد. این جشنواره فراخوانی ست برای آفرینش یک رویداد همگانی و یک هم افزایی برای بهتر بودن، بهتر شدن و بهتر ساختن جایی که در آن زندگی می کنیم. همراه با چیدانه با اهداف و رویدادهای این جشنواره بیشتر آشنا شوید.

چوب و هنر

گروه برگزارکننده جشنواره همگانی چیدمان برتر با هدف افزایش دانش و مهارت های همگانی درباره چیدمان خوب، کارآمد و زیبا در خانه های امروزی دومین دوره این جشنواره را در  ۹ تا ۱۲ مرداد ۹۴ برگزار می کند.

مسابقه عکاسی و سمینارهای رایگان جشنواره همگانی چیدمان برتر

برگزارکنندگان این جشنواره به منظور بررسی وضعیت کنونی چیدمان در خانه های امروزی از علاقه مندان به شرکت در این جشنواره دعوت می نمایند تا عکس های موضوعی از فضای داخلی خانه خود را تا پایان روز چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴ از طریق وب سایت دبیرخانه جشنواره همگانی چیدمان برتر ارسال کنند تا ضمن دعوت از ایشان برای حضور در همایش رایگان این جشنواره در روزهای برگزاری نمایشگاه MOBLEX 2015 و شرکت در سمینارهای آموزشی تصاویر دریافتی جشنواره توسط کارشناسان و صاحب نظران دانشگاهی در قالب کارگاه های آموزشی و سمینارهای رایگان (بدون ذکر نام و مشخصات فضا و صاحب اثر) مورد بررسی قرار گیرند. با بررسی تصاویر دریافتی و با نظر کمیته علمی جشنواره به پانزده چیدمان برتر هدایای ویژه ای داده خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: نمایشگاه های دکوراسیون و صنعت ساختمان در مرداد ماه ۹۴

زمان بندی جشنواره همگانی چیدمان برتر:

الف) مهلت ارسال تصاویر ، تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری از طریق این پایگاه تا پایان روز چهارشنبه ۷مرداد ۹۴ می باشد.
ب) بررسی چیدمان های برتر و نمایش عمومی تصاویر ارسالی همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل در روزهای ۱۰ ،۱۱ و ۱۲ مرداد از ساعت ۱۲الی ۱۳ خواهد بود.

بررسی آثار و رتبه بندی :

با بررسی تصاویر دریافتی و با نظر کمیته علمی جشنواره به پانزده چیدمان برتر هدایای ویژه ای اهدا خواهد شد.

  • ۳عکس برگزیده نهایی (رتبه های اول تا سوم): نیم سکه بهار آزادی
  • عکس های برگزیده چهارم تا دهم: ربع سکه بهار آزادی
  • هر روز به ۵ نفر از شرکت کنندگان از طریق قرعه کشی جایزه نقدی ۲۰۰۰۰۰ تومانی اهدا می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال عکس های خود به وب سایت دبیرخانه جشنواره همگانی چیدمان برتر و بخش مسابقه چیدمان برتر و برای شرکت در سمینارهای رایگان آموزشی مبلمان و دکوراسیون در صفحه زمانبندی سمینار، نام نویسی کنید.
پس از شرکت در سمینار گواهی رسمی حضور از سوی مرکز آموزش عالی مبلمان و دکوراسیون" شورای ملی مبلمان و دکوراسیون" شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به شما اهدا خواهد شد.

مطالب بیشتر: ۱۸ راه حل ساده و ارزان برای دکوراسیون منزل کوچک شما
وسایل کاربردی برای چیدمان نشیمن در دکوراسیون منزل
طراحی داخلی و نکات کلیدی در چیدمان فضا
بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

اگر مشغول ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه