Chidaneh.com placeholder image

اتاق خواب خاص، تنها با این 7 اکسسوری!

به قلم: گلنار

مسلما اتاق خواب یکی از فضاهای بسیار مهم در هر خانه است و ما دوست داریم دکوراسیون آن را شبیه به آن چه که در فیلم ها و سریال ها می بینیم، شیک و مدرن بچینیم. اگر بخواهیم این کار را با روشی هایی ساده و کم هزینه انجام دهیم باید به سراغ وسایل و اکسسوری ها برویم. این وسایل برخلاف تصور همه می توانند تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق خواب شما داشته باشند. اگر خیلی کم و محدود به کار روند فضا را بی روح و بیش از اندازه خلوت نشان می دهند و برعکس، اگر به تعداد زیادی چیده شوند آن را شلوغ و پر هرج و مرج خواهند کرد. بنابراین در این مطلب، کارشناسان بالسا به شما می‌آموزند که چگونه با استفاده از اکسسوری‌ها تعادل را در اتاق خوابتان ایجاد نمایید. 

دکوراسیون اتاق خاص
گیاه در دکوراسیون اتاق خواب
گیاه در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از گیاهان در اتاق خواب خاص

گیاهان آپارتمانی جایگاه بسیار خوبی در زندگی امروز ما پیدا کرده اند اما حضور آن ها در اتاق خواب بسیار اهمیت دارد. علاوه بر ایجاد حس آرامش و تداعی شدن طبیعت، به تصفیه هوا نیز کمک بساری می کنند و در عین حال رنگ سبز زیبایی را در کنار سایر رنگ های اتاق قرار می دهند. البته بهتر است برای این موارد به سراغ گیاه آپارتمانی اکسیژن ساز بروید.

سرویس خواب بالسا

مطلب پیشنهادی : پر بازدیدترین دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی در چیدانه!

 

دکوراسیون اتاق خواب خاص

معین صالحی
منزل مدرن فرزانه و سعید در مشهد
معین صالحی

نصب تابلوهای هنری برای یک اتاق خواب خاص

یکی دیگر از راه های رسیدن به اتاق خواب خاص به کار بردن تابلوهای هنری است. البته جدای از زیبایی و قیمت این آثار، باید بدانید که حضورشان در اتاق خوابتان چه تاثیری بر روی خلق و خوی شما خواهند داشت. بهتر است با خود فکر کنید که دوست دارید صبح هنگام بیدار شدن از خواب چه چیزی را در روبه روی خود ببینید؟ یک تصویر پر جنب و جوش و یا منظره ای آرامش بخش. آثار هنری دایره ای که می توانند زیبایی و آرامش را در کنار هم داشته باشند.

مطلب پیشنهادی : تزیین اتاق خواب با وسایل ساده، 12 ایده بهاری!

دکوراسیون اتاق خواب خاص
دکوراسیون اتاق خاص

نمایش لباس‌های مورد علاقه برای یک جلوه خاص

اگر واقعا تمایل دارید که اتاق خوابی خاص داشته باشید یکی از لباس های زیبا و خاصتان را انتخاب کرده و جایی ویژه برای آن در اتاقتان در نظر بگیرید. شاید زیبایی های یک لباس به همراه رنگ بندی خاصش به جای این که در کمد قرار بگیرد، بتواند به اتاق شما روح و سرزندگی بدهد. پس کمی خلاقیت داشته باشید و قوانین را کنار بگذارید. برای این کار از چوب لباسی ها و آویزلباس های خاص کمک بگیرید.
مطلب پیشنهادی : دکوراسیون اتاق خواب بدون تخت،8 ایده شیک و کم هزینه!

دکوراسیون اتاق خواب خاص
اتاق خواب خاص

در اتاق خواب خاص یک گل خاص قرار دهید

یک گلدان از شکوفه های رنگی زیبا می تواند به سرعت تغییری اساسی در اتاق خواب شما به وجود بیاورد. در دکوراسیون اتاق خواب های خاص اولین چیزی که جلوه گری می‌کند دقیقا همین گل‌هاست. شما به راحتی می توانید جای آن ها را تغییر داده و از بو و عطرشان نیز لذت ببرید. داشتن عطر و نمای زیبا یک خوش آمدگویی عالی برای اتاق شما خواهد بود.

مطلب پیشنهادی : 7 راه حل آسان برای تغییر رنگ اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب خاص

نمایش خاطرات در دکوراسیون اتاق خواب خواص

اتاق خواب شما شخصی ترین فضا در خانه شما است، بنابراین یک مکان ایده آل برای نمایش خاطرات و عکس های شخصی تان خواهد بود. برای این کار بهتر است از قاب و فریم های یکسان استفاده کرده و آن ها را بر روی دیوار پشت تخت خواب نصب نمایید. 

مطلب پیشنهادی : تزیین دیوار اتاق خواب، این 8 ایده را از دست ندهید!

چیدمان کوسن در اتاق خواب خاص
اتاق خواب خاص

چیدمان حرفه ای کوسن ها

یکی از راه های آسان اما لذت بخش برای رسیدن به اتاق خواب خاص چیدمان حرفه ای کوسن هاست. این کار نه تنها تخت خواب را برای خواب و استراحت مناسب می کند، بلکه به راحتی رنگ، الگو و بافت را نیز وارد فضای شما می نماید. بهتر است برای به کار بردن این ایده از رنگ های مکمل یا متضاد در پارچه کوسن ها بهره بگیرید و از نقش های هندسی نیز غافل نشوید. مطلب مرتب کردن تخت خواب این ایده را به شما نشان می دهد.

مطلب پیشنهادی : 10 وسیله که باید از دکوراسیون اتاق خواب حذف شوند!

دکوراسیون اتاق خواب خاص
اتاق خواب خاص

به کار بردن شال تخت

شال تخت از روش های بسیار بسیار جذاب و زیبا در دکوراسیون اتاق خواب است. باید بدانید افراد کمی هستند که به این نکات ریز دقت می کنند و در نتیجه با این کار شما به یک نتیجه خاص می رسید. شال تخت که هم به عنوان یک عنصر تزیینی و هم به عنوان پتو مورد استفده قرار می گیرد می تواند نقش تعیین کننده ای در ترکیب رنگی و الگوهای موجود در اتاق خوابتان داشته باشد. معمولا شال تخت با کوسن های روی تخت خواب ست می شود.
 

با این مطالب تغییرات اساسی در دکوراسیون اتاق خوابتان به وجود بیاورید :

 

منبع : houzz

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه