Chidaneh.com placeholder image

خرید انواع صندلی، فروشگاهی که شما را دست خالی نمی گذارد!

به قلم: گروه صنعتی نظری

پیشینه «گروه صنعتی نظری»

«گروه صنعتی نظری» کار خود را از سال ۱۳۳۸ و در یک کارگاه در خیابان گمرک (شیر و خورشید سابق) با تولید انواع تخت‌های ورشویی، جالباسی، گهواره و صندلی آغاز کرد. در ادامه محبوبیت مدل‌های صندلی تولیدی گروه در آن سال‌ها، مسیر رشد و ارتقا و فعالیت تخصصی در این زمینه را هموارتر کرد تا در نهایت کارگاه تولیدی به زمین وسیع‌تری در شرق تهران (آدرس کنونی) منتقل شود تا زمینه برای گسترش بیش از پیش تولیدات هم به لحاظ کمی و هم کیفی و تنوع، بالاتر برود.

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

چوب و هنر

نظری در سال‌های ابتدایی فعالیت کار خود را با تولید صندلی اداری آغاز کرد. یکی از اولین مدل‌های تولیدی ما در این بخش صندلی مشهور به مدل استیل کروم با پایه آبکاری گالوانیزه بود که به همین دلیل خاصیت ضد زنگ داشت. کف و پشت این صندلی از جنس چرم بود و به این دلیل که در آن سال‌ها مشابه چنین صندلی در بازار ایران وجود نداشت با استقبال فراوانی همراه شد.

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

در همه این سال‌ها محصولات تولیدی نظری به بیشتر از ۳۰۰ مدل رسیده و این محصولات نیز با همراهی و استقبال بالای مشتریان همراه بوده است. بدون شک این مسیر بدون یک استراتژی و برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند و تلاش برای تامین نیازهای مشتریان و راضی نگه داشتن سلیقه‌ها و کاربری‌های مختلف با محصولاتی با کیفیت و مدرن و کاربردی امکان پذیر نبود. در ادامه به اختصار در این رابطه توضیحاتی ارائه داده‌ایم:

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

تجهیزات و دستگاه‌های مدرن

«گروه صنعتی نظری» در قریب به شش دهه فعالیت و تجربه خود در عرصه تخصصی تولید صندلی و با وجود رقبای بزرگ بین‌المللی در منطقه و جهان، همیشه مجهز بودن به دانش روز و تکنولوژی‌های مدرن را به عنوان یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های خود تعیین کرد و به همین دلیل در همه این سال‌ها از همان دهه ۴۰ تا همین امروز در دهه ۹۰، همیشه برای تولید محصولات مدرن، آخرین مدل‌های تجهیزات و دستگاه‌های روز جهان را از کشورهای پیشرو در این صنعت مانند ایتالیا، سوییس، آلمان و… وارد کرده و به کار گرفته است.

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

تنوع و گستردگی بالا

یکی از مشخصه‌های بارز کار «گروه صنعتی نظری» در همه این سال‌ها محدود نکردن خود به تولید و فعالیت در یک زمینه خاص بوده است. بر همین اساس در این مدت تلاش کرده‌ایم تولید و عرضه انواع محصولات را با کیفیت و طراحی استاندارد و همچنین کمیت و سرعت قابل قبول در دستور کار قرار دهیم.
با همین استراتژی و اصول حالا ما در زمینه تولید محصولات مختلف اعم از مدیریتی، کارشناسی، اپراتوری، کنفرانسی، نیمکت انتظار، صندلی و میز و نیمکت آموزشی، مبلمان اداری، جا لباسی، مبلمان رستورانی، مبلمان، صندلی و میز چند منظوره، میز و صندلی فضای باز و صندلی استادیومی در زمره تولیدکنندگان اصلی کشور هستیم و بخش بزرگی از نیاز بازار را تامین می‌کنیم.

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

طیف گسترده مشتریان

رعایت استانداردهای جهانی در زمینه کیفیت و کمیت به همراه تنوع پرشمار محصولات تولید و عرضه شده در شش دهه فعالیت گسترده «گروه صنعتی نظری» باعث شده است در همه این سال‌ها سازمان‌ها و دستگاه‌های عمومی و خصوصی مانند ادارات و وزارتخانه‌ها، بیمارستان‌های بزرگ و کوچک، مطب‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها و … همچنین بسیاری از اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و مترو و سالن‌های اجتماعات به همراه طیف وسیعی از رستوران‌ها و کافه‌ها و خانه‌های مردم در زمره استفاده‌کنندگان از محصولات ما باشند.

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

چشم‌انداز آینده

«گروه صنعتی نظری» با کوله‌بار پر بار و ارزشمندی که از خلال شش دهه فعالیت مستمر و موفق در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات در زمینه صندلی و مبلمان به دست آورده است، چشم‌انداز سال‌های پیش‌رو و آینده خود را بر اساس تداوم استراتژی‌های موفق گذشته و درس گرفتن از آزمون‌های سختی که از آن عبور کرده است پایه‌گذاری کرده و بر همین اساس استمرار کیفیت در مواداولیه و طراحی، پافشاری بر استانداردهای سختگیرانه جهانی، باور عمیق به مشتری‌مداری و داشتن دیدگاهی برنامه‌محور به همراه به کارگیری آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا را همچون همه سال‌های گذشته در سرلوحه اصول کاری خود قرار داده و رو به آینده به پیش می‌رود.

گروه صنعتی نظری
میز و صندلی فضای بیرونی
گروه صنعتی نظری

امیدواریم در این مسیر همچون همیشه بتوانیم از آزمون سخت اما دلپذیرِ راضی نگهداشتن مشتریان و همراهان‌مان را با تولید محصولاتی درخور شأن و ارزش آنان با موفقیت پشت سر بگذاریم. بدون تردید در این مسیر از دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات دلسوزانه همه همراهان به گرمی استقبال می‌کنیم.

برای دیدن تمونه کارها و تماس با این گروه می توانید به پروفایل گروه صنعتی نظری در چیدانه سر بزنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه