Chidaneh.com placeholder image

رنگهای سال 2019 در دکوراسیون، این 9 تا از مرجانی قشنگترن!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

با پشت سر گذاشتن سال 2018 و ورود به سال جدید زمان آن فرا می رسد که تغییراتی را در رنگ دکوراسیون منزل خود ایجاد کنیم. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم تعدادی از رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون منزل را با شما در میان بگذاریم و آنها را بررسی نماییم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چوب و هنر

رنگ های سال 2019

علاوه بر رنگ مرجانی که به عنوان رنگ سال انتخاب شده است این پالت رنگی نیز طرفداران بسیاری را پیدا کرده و به نوعی رنگ های پیشنهادی ما برای دکوراسیون منزل سال 2019 به شمار می روند. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با هم نگاهی به جزییات دکوراسیون منزل با این رنگ ها بیندازیم.

رنگ رسی در دکوراسیون

رنگ رسی در دکوراسیون ناهارخوری

1- رنگ خاک رس در دکوراسیون منزل (Sherwin- Williams)

Sherwin-Williams به عنوان طراح این دکوراسیون، سعی کرده است که با استفاده از این رنگ به سبک قرون وسطی جنوب غربی آمریکا نزدیک شود. استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل علاوه بر یادآوری این سبک می تواند کمی هوشمندانه و فریبکارانه نیز به نظر برسد، چرا که تضاد آن با رنگ قهوه ای تیره می تواند فضایی یکپارچه و بسیار زیبا ایجاد کند. بنابراین اگر شما هم طرفدار این رنگ هستید توصیه ما این است که از آن در دکوراسیون اتاق خواب و یا ناهارخوری خود استفاده نمایید و از گرما و راحتی ای که ایجاد می کند لذت ببرید. در کنار این مسئله استفاده از رنگ خاک رسی در ورودی خانه می تواند احساس خوش آمدگویی و استقبال بسیاری را به مهمان های شما القا کند.

رنگ صورتی خاکی

2- صورتی خاکی (pratt & lambert)

این رنگ در واقع نمونه کمرنگ تر و روشن تری از رنگ مرجانی است. اگر شما هم از این رنگ خوشتان می آید در سال 2019 بهترین زمان استفاده از آن در دکوراسیون منزل است. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید این رنگ می تواند زیبایی فضای خانه شما را افزایش داده و جذابیت آن را بالا ببرد.

رنگ ادویه ای در دکوراسیون داخلی

3- رنگ ادویه ای (dunn- Edwards)

بسیاری از افراد دوست دارند که در دکوراسیون منزل خود از رنگ های گرم استفاده نمایند. به همین دلیل هم هست که این رنگ که به رنگ ادویه ای شهرت دارد می تواند انتخاب درستی باشد. این رنگ تندی بسیاری داشته و گرمای آن می تواند باعث ایجاد احساس خوش آمدگویی در فضا شود. علاوه بر این وجود چنین رنگی می تواند انتخاب فوق العاده ای برای دکوراسیون ناهارخوری باشد، چرا که فضای خانوادگی شما در هنگام صرف غذا را بسیار گرم و صمیمی تر خواهد کرد.

رنگ کرمی آناناسی

4- رنگ آناناس – کرم (clark & Kensington)

همان طور که در دیوارهای این تصویر نیز مشاهده می کنید این رنگ می تواند فضای منزل شما را بسیار آرام و لطیف گرداند. در کنار این موضوع به نوعی می توان گفت که این رنگ خنثی است و می تواند با همنشینی با رنگ های دیگر دکوراسیون اتاق خواب و یا منزل شما را زیبا و تکمیل نماید.

رنگ طوسی متروپولیتن

5- متروپولیتن (Benjamin moore)

یکی دیگر از رنگ هایی که می تواند به عنوان گزینه های انتخابی سال 2019 پیش روی شما قرار داشته باشد، رنگی است که در این تصویر مشاهده می کنید. این رنگ در واقع همان خاکستری روشن است که مقداری سبز و یا آبی نیز درون خودش دارد. به همین دلیل نیز هماهنگ کردن آن با هر کدام از این رنگ ها می تواند در جای خود بسیار درست باشد.

رنگ طوسی در دکوراسیون

همان طور که در این دو تصویر متفاوت از این رنگ در دکوراسیون منزل مشاهده می کنید شما می توانید انتخاب های بسیاری برای هم نشینی با این رنگ داشته باشید. بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند که آن را با رنگ سفید ترکیب کرده و فضای آرام و لطیفی را مهیا سازند. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید کوچک ترین اشاره ای به رنگ های دیگر شده است، ولی با این حال پس زمینه آرام در کنار آن رنگ ها فضای زیبایی را خلق کرده است.

رنگ آبی کربنی در دکوراسیون

6- آبی کاربنی (behr)

همان طور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید این رنگ حد تیره و پر رنگی از آبی است که برای کسانی که می خواهند دکوراسیونی با رنگ بی طرف داشته باشند به شدت توصیه می شود. در این رنگ می توان مقدار کمی خاکستری نیز مشاهده کرد که همین مسئله نیز به لطافت و نرمی این رنگ می افزاید.

شما می توانید با استفاده از این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب و یا دکوراسیون نشیمن و یا هر فضای دیگری فضای خانه خود را زیباتر کنید. با این حال باید یادآوری کنیم که استفاده بیش از حد از این رنگ می تواند سردی فضا را بیشتر کند و به مرور شما را خسته گرداند.

رنگ آبی طاووسی

7- آبی طاووسی (Kelly- moore)

Kelly- moore با انتخاب این رنگ برای چنین فضایی، گزینه دیگری را نیز برای رنگ دکوراسیون منزل شما در سال 2019 پیش رویتان قرار داده است. البته بهتر است این توصیه را از قلم نیندازیم که این رنگ برای قسمت و فضاهای مختصر و ابعاد کم مناسب تر است. به نظر می رسد که آبی طاووسی می تواند جایگزین خوبی برای سیاه و سفید و یا خاکستری تیره شود. به همین دلیل نیز توصیه می کنیم از آن برای کابینت آشپزخانه و یا جزیره آن استفاده نمایید.

اگر تصمیم دارید که از این رنگ در مقیاس های بیشتری استفاده نمایید می توانید آن را با مقدار زیادی رنگ سفید و یا سایر رنگ های روشن و خنثی ترکیب کرده و فضا را به تعادل برسانید.

رنگ سبز باغی

8- رنگ سبز باغی (dutch boy)

می توان به جرات گفت که خیلی کم پیش می آید که رنگی از طیف سبز را ببینید و آن را دوست نداشته باشید. قطعا این نوع از رنگ سبزی که در تصویر مشاهده می کنید نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نوعی می تواند طبیعت را به خانه شما بیاورد. همان طور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید شما می توانید از این رنگ برای فضاهایی مثل در خانه و یا… استفاده نمایید.

رنگ کله غازی تیره در دکوراسیون

9- کله غازی تیره (ppg)

با این که به نظر می رسد که این رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی چندان مناسب نیست، ولی طرفداران بسیاری دارد. با توجه به این مسئله توصیه ای که ما برایتان داریم آن است که از آن برای فضاهایی استفاده کنید که میزان نور زیادی وارد گشته و فضایی تیره برایتان ایجاد نشود. علاوه بر این، همان طور که در این تصویر هم مشاهده می کنید این رنگ می تواند ترکیب خوبی با بسیاری از طیف های رنگی دیگر ایجاد کند و فضا را به نوعی به تعادل برساند. شما می توانید از این رنگ در کنار خاکستری، مشکی و یا بسیاری از رنگ های دیگر استفاده نمایید.

اگر هرکدام از این رنگ ها انتخاب شماست، می توانید با مراجعه به اهالی فن رنگ و نقاشی در چیدانه و مشاهده نمونه کارها و سوابق آن ها، با شرکت دلخواه خود ارتباط بگیرید.

منبع: houzz

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه