Chidaneh.com placeholder image

اتاق نشیمن خاص، این سه تا خیلی محبوب شدن!

به قلم: گلنار

 

بخش مهمی از دوراسیون یک خانه را سسلیقه طراح یا هر فردی که آن را نجام داده تسکیل می دهد. در واقع باید مجموعه ای از عوامل تخصصی  و اصول طراحی در کنار این سلیقه قرار گرفته تا بتوانیم آن دکواسیون را کامل و زیبا بنامیم. با توجه به این موضوع، من در این مطلب دکوراسیون سه نشیمن را برای شما انتخاب کرده ام که به عنوان 3 دکوراسیون محبوب در سایت houzz شناخته می شوند. سپس می توانیم با توجه به تصاویرشان، همه مورا داز جمله سلیقه به کار رفته در آن ها را بررسی نماییم.

چوب و هنر

اتاق نشیمن خاص

اتاق نشیمن خاص

1. نشیمن دوست داشتنی

  • مکان : کالیفرنیا
  • درخواست مالک : اتاق راحت اما پیچیده برای یک زن و شوهر و دو دختر نوجوان.
  • ویژگی های خاص : مبل راحتی با پارچه کتانی، میز قهوه ای از چوب کاج و سنگ. یک فرش قرار گرفته بر روی یک جوت سفید و دیوارهای خاکستری.

طراح این پروژه می گوید که ساکنان به داشتن فضایی راحت تمایل داشته اما به هیچ عنوان نمی خواستند که بیش از اندازه ساده باشد. بنابراین از ست کردن رنگ ها و نقش ها اجتناب شده و از مجموعه ای از مواد، از جمله کتانی، چوب، چرم، سنگ و گیاهان برای خلق یک فضای مناسب زندگی استفاده شد. سپس برای ایجاد یک هماهنگی کلی بین همه این وسایل و متریال ها رنگ خاکستری برای دیوارها انتخاب شده که کلیت لازم را به وجود آورد.

مطلب پیشنهادی : انتخاب رنگ، مبلمان و گل و گیاه در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن خاص

دکوراسیون نشیمن خاص

2. دکوراسیون نشیمن زیبا

  • مکان : کارولینای شمالی
  • ابعاد : 30 متر مربع
  • درخواست مالک خانه : صاحبان می خواستند یک اتاق نشیمن آرامش بخش در کنار آشپزخانه باز داشته باشند.
  • ویژگی های خاص : مبل چرم سفارشی، میز قهوه ای از چوب بلوط. لوازم دکوری شیشه ای آبی

از نظر طراح این پروژه، در مرحله اول یک فرش می تواند گرمی و احساس لازم را در یک فضا به وجود بیاورد. زمانی که از پارکت برای کف سازی استفاده شده، حتما باید فرشی بر روی آن پهن شود.

به گفته طراح :" به دلیل ابعاد و اندازه دیوارهای کنار شومینه، ما مجبور بودیم تا قفسه های کتاب را طراحی کرده و سفارش بدهیم. برای تکمیل ترکیب رنگی نشیمن، آبی خاصی برای کوسن ها و همینطور دکوری های شیشه ای داخل قفسه ها در نظر گرفته شد که در کنار رنگ مشکی و قهوه ای میزها جذابیت زیادی را به وجود آورند."

مطلب پیشنهادی : 10 دکوراسیون نشیمن از میان برترین خانه های ایران

دکوراسیون نشیمن خاص

3. دکوراسیون نشیمن خاکستری

  • مکان : لس آنجلس
  • مساحت : 33 متر مربع
  • درخواست مالک خانه : تداعی خاطرات سفر به کالیفرنیا
  • ویژگی های خاص: مبل های ختکستری، رنگ سفید،ترکیب بافت ها و متریال ای گوناگون 

طراح این پروژه برای استفاده از خاطرات مالک، ترکیبی از وسایل قدیمی و جدید و همینطور متریال های مختلف را به کار گرفته است. یک فرش عتیقه بر روی یک فرش ساده پهن شده و صندلی های مدرن در کنار مبلمان های قدیمی تر قرار گرفته اند. در ترکیب رنگی این نشیمن به راحتی می توانیم رنگ های سفید، آی روشن و خاکستری را در کنار یکدیگر مشاهده نماییم. وسایل چوبی و حصیری در کنار همه موارد حس گرمی و دلنشینی خاصی را خلق کرده اند. 

در مورد دکوراسیون نشیمن بیش تر بدانید :

منبع : houzz

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه