Chidaneh.com placeholder image

میز رزین اپوکسی، برای یک دکوراسیون شیک و امروزی!

به قلم: صبا صوفی

 

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی و مبلمان منزل یا محل کار، همواره مورد توجه طراحان قرار گرفته است. این روزها، با توجه به گرایش سلیقۀ افراد به استفاده از محصولات با طراحی مدرن­ تر و کارآیی بیشتر، تحولات بسیاری در صنعت طراحی و تولید مبلمان صورت گرفته است. یکی از این تحولات که به ساخت میزهای منحصر به فرد منجر شده، ترکیب رزین اپوکسی و چوب است. پارت مید دیزاین در این مطلب با چیدانه همراه شده تا ما را با این نوع محصولات بیشتر آشنا کند.

قالیشویی ادیب

پارت مید دیزاین
پارت مید دیزاین
پارت مید دیزاین

این چوب گرمابخش

استفاده از چوب در طراحی داخلی دکوراسیون، علاوه بر اینکه به ایجاد جلوۀ مدرن کمک می­ کند، بسیار گرما بخش بوده و به عنوانِ اِلِمانی از طبیعت، زیبایی بی نظیری به محیط می­بخشد. طراحان و تولید کنندگانِ مبلمان سال­هاست که از چوب در ساخت محصولات استفاده می­ کنند.

پارت مید دیزاین
پارت مید دیزاین
پارت مید دیزاین

رزین اپوکسی چیست؟

همانطور که اشاره شد، استفاده از رزین اپوکسی در کنارِ چوب، دست طراح را در تولید انواع متنوع مبلمان باز گذاشته است.

پارت مید دیزاین
EPOXY TABLE
پارت مید دیزاین

رزین اپوکسی در واقع ترکیبی است با خاصیت چسبندگی زیاد به بسترهای مختلف و مقاومت شیمیایی در محیط ­های اسیدی و قلیایی. این ویژگی رزین اپوکسی، امکانِ ترکیب با مصالح گوناگون با کاربردهای فراوان را فراهم کرده است.

پارت مید دیزاین
SKY BLUE EPOXY TABLE
پارت مید دیزاین

تلفیق چوب و رزین اپوکسی

پارت مید دیزاین از این ویژگی رزین اپوکسی بهره برده و با استفاده از آن در کنار چوب، میزهای کاربردی و متنوعی تولید کرده است.

پارت مید دیزاین
EPOXY DINING TABLE
پارت مید دیزاین

این ترکیب، علاوه بر قابلیت قالب­گیری و شکل پذیریِ متنوع، امکان استفاده در رنگ­های مختلف را نیز دارد. به این ترتیب تولید میز، از انواع غذاخوری گرفته تا جلومبلی، در ابعاد و رنگ­های گوناگون ممکن می­ گردد.

پارت مید دیزاین
3D MODEL : DINING TABLE+RED EPOXY
پارت مید دیزاین

دکوراسیون منحصر به فرد

به عقیدۀ پارت مید دیزاین، استحکام این دسته از میزها و مقاومت آن­ها در برابر گرما و سرما؛ استفاده از آن­ها را در هر محیط و با هر اقلیمی امکان پذیر کرده است. علاوه بر آن، در انواع طراحی ­ها نیز کاربرد دارند و قابلیت هماهنگی با سبک­ های مختلف آن­ها را به انتخاب­ های محبوبی در میان افراد تبدیل کرده است.

پارت مید دیزاین
میز جلو مبلی
پارت مید دیزاین

برای نمونه، با تولید در ابعاد کوچک­تر می ­توان یک میز جلومبلی داشت؛ و یا میزهای غذاخوری با ظرفیت­ های متفاوت و استحکام غیر قابل چشم ­پوشی.

پارت مید دیزاین
RIVER TABLE
پارت مید دیزاین

چیدانه پیشنهاد می کند، قبل از اقدام به خرید میز مورد نیاز، به پروفایلِ پارت مید دیزاین در وب­سایتِ چیدانه سر بزنید و علاوه بر تماشای نمونه کارهای متنوع، از راه­ های تماس با این گروه اطلاع یابید.

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه