Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی، شب‌های فردوس یه چیز دیگست!

به قلم: مبلمان جهانتاب

تغییر روز افزون سبک زندگی اجتناب ناپذیر است و این روند در سبک غذایی بسیار مشهود است، با این که نمی توان از روند رو به رشد رستوران های مدرن چشم پوشی کرد اما همچنان رستوران ایرانی جایگاه ویژه خود دارد و لذت صرف غذای ایرانی هیچ وقت تکراری نمی شود، همچنین بر تعدیل سبک زندگی افراد و دور نشدن از اصالت و فرهنگ ایرانی تاثیرگذار است. بی شک صرف یک غذای با کیفیت در فضایی شایسته ایرانیان، درخور یک رستوران ایرانی به تمام عیار می باشد.

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستوران شب های فردوس
diamondمبلمان جهانتاب

چوب و هنر

طراحی داخلی رستوران ایرانی

رستوران های ایرانی زیادی در سطح شهرها وجود دارند که به دلیل فضاهای تکراری جذابیت خود را برای مخاطب از دست داده اند و با کاهش مشتری رو به شده اند، از این رو طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران ها از اهمیت بالایی برخوردارست و عامل مهمی در جذب مخاطب می باشد، همینطور که امروزه شاهد هستیم اولین قدم رستوران داران نیز مربوط به طراحی فضای داخلی می باشد، دراین راستا رستوران هایی با دیزاین داخلی خاص و زیبا تاسیس شده اند و رقابت زیادی در این عرصه وجود دارد. 

در این مطلب قصد داریم با راهنمایی مبلمان جهانتاب به صورت اجمالی به برخی از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی شب های فردوس بپردازیم:

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون رستوران، چطوری دکورش هم خوش آب و رنگ باشه؟

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستوران شب های فردوس
diamondمبلمان جهانتاب

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون رستوران ایرانی

طراحی داخلی رستوران شب های فردوس، از تنوع رنگی قابل قبولی برخوردارست که جلوه خاصی به فضا داده است، استفاده ازسه نوع صندلی با رنگ های گرم و سرد، در کنار پنجره های بزرگ با شیشه های رنگی که یادآور خانه های ایرانی در گذشته می باشند، فضای این رستوران ایرانی را دلچسب تر کرده است.

مطلب پیشنهادی : رستوران های منحصر به فرد در تهران

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستوران شب های فردوس
diamondمبلمان جهانتاب

ترکیب صندلی و کاناپه رستورانی 

در دکوراسیون داخلی این رستوران که تلفیقی از مدرنیته و سنت به چشم می خورد، چیدمان میز و صندلی های رستورانی خوش ساخت با پایه هایی از چوب راش با کیفیت بالا، در کنار کاناپه های رستورانی متناسب، سالن اصلی را مجلل نموده و انتخاب های متنوعی برای مهمانان ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی :جذاب ترین دکوراسیون داخلی رستوران های مدرن ایرانی!

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستوران شب های فردوس
diamondمبلمان جهانتاب

طراحی سقف رستوران ایرانی با ستون های منحنی

استفاده از گچ بری های زیبا برای پوشش ستون هایی که در قسمت اتصال به سقف منحنی شده اند، انتخاب هوشمندانه ای است، که هم ستون ها را پوشش داده است و هم به معماری سنتی ایرانی اشاره دارد. شاید این نمونه را یکی از ایده های عالی برای ترکسی طراحی سنتی و مدرن به حساب می آورند.

مطلب پیشنهادی : طراحی داخلی رستوران مدرن محمد کباب در اصفهان!

مبلمان جهانتاب
مبلمان رستوران شب های فردوس
diamondمبلمان جهانتاب

نور طبیعی نقطه عطف طراحی داخلی رستوران ایرانی

از دیگر جلوه های زیبایی رستوران شب های فردوس، منظره نورگیر و نور طبیعی است که در طول روز تاثیر زیادی بر زیبایی فضا می گذارد، تابش نور خوشید از پشت شیشه های رنگی، بر روی صندلی ها و نشیمن، باعث گرما و صمیمیت فضا شده است و نقطه عطف دکوراسیون داخلی می باشد.

برای دیدن سایر پروژه های گروه مبلمان جهانتاب، به پروفایل این گروه در چیدانه سر بزنید.

دیدن این رستوران ها نیز خالی از لطف نیست :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه