Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید پاف؛ چیدمان خانه را هیجان انگیز کنید

به قلم: کیمیا مرادی

پاف‌ها اکسسوری‌های جذابی هستند که جدیدا بین دکوراتورها و طراحان داخلی خیلی محبوب شده‌اند. این محصولات کوچک تزئینی به‌راحتی با مبلمان و لوازم دیگر دکور خانه ست می‌شوند و کاربردهای جالبی دارند. با خرید پاف می‌توانید خیلی از نیازهای خانه را برطرف کنید. بعضی از آن‌ها برای زیرپایی مناسب هستند، یکسری مدل‌ها به‌درد عسلی و جلومبلی می‌خورد، با مدل‌های شاد و کودکانه آن‌ها می‌توانید صندلی‌ جمع‌و‌جوری برای فرزندتان فراهم کنید و بعضی نمونه‌های آن صندوقی برای نگهداری از وسایل شما هستند. خلاصه که پاف‌ها کالایی چندمنظوره‌اند و با طرح‌های هیجان‌انگیز خود حسابی به دکوراسیون شما رنگ و روح می‌بخشند. 

ریزو
خرید مدل‌های جدید پاف صندوقدار نشیمن
goldریزو

چوب و هنر

گروه تولیدی ریزو تنها تولیدکننده در کشور است که پاف را در انواع مدل‌های خاص و متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در ادامه با چیدانه همراه باشید تا این عضو زیبای خانه را بیشتر بشناسید.

ریزو
نیمکت آبی نشیمن
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار مخمل قرمز
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

با خرید پاف کدام نیازهای خانه را برطرف می‌کنید؟

قبل از خریدن هر وسیله‌ای باید بدانید آن وسیله چه کاربردی برای شما دارد؟ اگر بی‌گدار به آب بزنید و خرید خود را متناسب با نیاز خود انجام ندهید، ممکن است آن کالا برایتان بلااستفاده بماند و فقط جایتان را تنگ کند، در این صورت هزینه‌ای که کرده‌اید بی‌فایده خواهد شد. اجازه بدهید به چند کاربرد متنوع از پاف در دکوراسیون داخلی بپردازیم:

[[nid: 263553]]

 میز عسلی و جلومبلی

اگر دوست ندارید از عسلی‌های استیل و چوبی کلیشه‌ای استفاده کنید، پاف‌های مخملی، چرمی، حصیری، بافت و پارچه‌ای در طرح‌ها و نقش و نگاره‌های خیره‌کننده می‌توانند حسابی شما را وسوسه کنند. حتی می‌توانید پارچه و رنگ آن را هماهنگ با مبلمان خانه در نظر بگیرید، هرچند رنگ‌های تیز و متضاد هم می‌توانند گاهی‌اوقات حسابی به چشم بیایند.

صندلی اضافی

اگر آپارتمان شما کوچک است و در دورهمی‌های خود ناچارا بعضی مهمان‌ها روی زمین می‌نشینند خرید تعدادی پاف می‌تواند به این کمبود جا کمک بزرگی بکند. هیچ نیازی نیست که به تعداد بالا صندلی در خانه داشته باشید، اگر پاف را جایگزین صندلی کردید می‌توانید بعد از رفتن مهمان‌ها آن‌ها را در یک گوشه از اتاق روی هم بچینید و در صورت نیاز بیرون بیاورید. در این صورت بدون شلوغ‌کاری هم مشکل نشستن مهمان را حل کرده‌اید و هم با طرح‌های زیبای پاف‌های خود جلوه گرم و جذابی به محیط بخشیده‌اید.

ریزو
پاف
goldریزو

[[nid: 263554]]

ریزو
پاف
goldریزو

جاکفشی

به لطف ایده‌پردازی و خلاقیت طراحان داخلی برای جا دادن کفش‌های خود دیگر نیاز به کمدهای جاگیر و جاکفشی‌های بزرگ ندارید، پاف‌ها می‌توانند در راهروی شما قرار بگیرند و هم از کفش‌هایتان محافظت کنند و هم ورودی خانه را تزئین کنند.

تختی برای حیوانات خانگی

بله! لزومی ندارد که پاف را فقط برای مهمان و اعضای خانواده استفاده کنید، حیسوان خانگی شما مطمئنا عاشق یک جای گرم و نرم برای استراحت است. با خریدن یک پاف نرم می‌توانید حیوان خود را حسابی هیجان‌زده کنید.

پاف صندوق‌دار

این یکی خیلی جالب است! شاید در نگاه اول یک صندلی کوچک و شیک به‌نظر بیاید اما زمانی که درب آن را باز می‌کنید با یک صندوقچه بزرگ مواجه می‌شوید که می‌تواند وسایل اضافی شما را در خود جا بدهد. 

ریزو
جاکفشی
goldریزو

ریزو
جاکفشی با رویه پارچه‌ای پایه‌دار
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

خرید پاف؛ کدام مدل را بخریم؟

طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از پاف در بازار وجود دارد، برای این که بدانید چه مدلی برید باید بدانید برای چه‌کاری قرار است از پاف استفاده کنید. طبیعتا اگر برای میز عسلی می‌خواهید پاف بخرید، باید پافی را انتخاب کنید که سفت و مسطح باشد و استواری لازم را داشته باشد، اگر برای نشستن به پاف نیاز دارید باید مدلی از آن را بردارید که راحت باشد و بدن را آزار ندهد. اگر پاف را به‌عنوان صندلی کودک استفاده می‌کنید مدلی بردارید که رنگ آن شاد و جنس آن نرم باشد و ارتفاع زیادی نداشته باشد. در کل انتخاب نوع پاف یک موضوع سلیقه‌ای است، دقت کنید که اگر مبلمان شما چهارگوش است، پاف‌های گرد می‌توانند تقابل زیبایی را در دکوراسیون شما ایجاد کنند.

ریزو
پاف
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار کرم تیره
goldریزو

ریزو
خرید مدل‌های جدید پاف صندوقدار نشیمن
goldریزو

خرید پاف؛ کدام جنس را بخریم؟

برای جواب دادن به این سوال باز هم باید پاف را قرار است کجا استفاده کنید! پاف‌های با روکوبی مخمل و ابریشم از لحاظ جنبه تزئیناتی بیشتر توی چشم می‌آیند، حتی می‌توانید از پاف‌های گلدوزی‌شده استفاده کنید تا دیزاین‌تان تکمیل شود. اگر می‌خواهید از این پاف مکررا استفاده کنید باید جنسی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشد و به‌راحتی نظافت شود، از این لحاظ پاف‌های چرمی پیشنهادی عالی‌اند. چرک خیلی زود لکه‌های خود را نشان می‌دهد و فقط با یک دستمال نمدار می‌توانید آلودگی‌ها را از روی سطح آن تمیز کنید. پاف‌های چرمی سر نیستند و می‌توانند میز عسلی خوبی برای شما باشند!

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

ریزو
پاف
goldریزو

نکات مهم خرید پاف

قبل از این که به خرید پاف اقدام کنید نکات زیر را در نظر بگیرید:

گوشه چشمی به دیزاین کلی منزل داشته باشید

لازم نیست پاف خود را دقیقا از همان رنگ و جنس مبلمان خود تهیه کنید! شاید دوره این‌مدل ست کردن‌ها گذشته باشد. در عوض سعی کنید خلاق باشید و رنگی مکمل یا متضاد با دکوراسیون انتخاب کنید. اگر مبلمان کلاسیک دارید شاید پاف سنتی خیلی به دردتان نخورد و اگر مبلمان شما مینیمال است می‌توانید از یک پاف ساده مکعبی استفاده کنید. 

ابعاد و اندازه‌ها را در نظر بگیرید

باید به مقیاس کلی اتاق و مابقی وسایل دقت کنید. اگر اتاق شما کوچک است یک پاف بزرگ برایتان دست‌و‌پا گیر است، اگر مبلمان شما شلوغ است و اکسسوری زیادی دارد باید پاف‌های متوسط را انتخاب کنید تا فضای شما با لوازم اضافی اشغال نشود.

ریزو
پاف
goldریزو

ریزو
پاف
goldریزو

ریزو
پاف
goldریزو

در انتخاب مدل جسور باشید!

خودتان را محدود نکنید! مدل‌های روتین مکعبی و مستطیلی اصلا بد نیستند، اما فرم‌های بیضی و گرد و نیمکره و بعضی مدل‌های ساختارشکنانه که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند هم خیلی جذاب و خیره‌کننده‌اند. در انتخاب مدل دست خودتان را باز بگذارید، زیبایی دکوراسیون یک چارچوب‌دار خط‌کشی‌شده نیست.

تکلیفتان را با جیبتان مشخص کنید!

چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ مطمئنا قیمت پاف برایتان یکی از معیارهای انتخاب است. این روزها پاف‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند، اما نکته‌ای که مهم است این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید. 

حواستان به کودک و حیوان خانگی خود باشد

اگر در خانه کودک دارید و یا از حیوان خانگی نگهداری می‌کنید باید پافی را انتخاب کنید که ماندگار و بادوام باشد و رویه نسبتا ضیمی داشته باشد. پنجه حیوان می‌تواند به روکش پاف صدمه بزند و شیطنت‌های کودکتان ممکن است عمر مفید پاف را کاهش بدهد! همچنین باید حواستان به میزان کثیفی که ممکن است تولید بشود باشد، ترجحا از جنسی استفاده کنید که زود لک نشود و یا قابل شستشو باشد. پارچه‌های ضدلک به‌عنوان روکش جدا برای پاف می‌توانند اینطور مواقع راه‌گشا باشند.

ریزو
پاف
goldریزو

ریزو
پاف
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

ریزو
پاف
goldریزو

سخن آخر

همانطور که دیدید خرید پاف یک تیر و صدنشان است. پاف‌ها درست است که نشیمن‌های بدون پشتی و بدون دسته هستند اما با تنوع کاربرد و طرح خود، امروزه جای خود را به زیبایی در دکوراسیون منازل باز کرده‌اند. برندهای مختلفی تولیدکننده انواع پاف هستند، در این مقاله یکی از بهترین تیم‌های تولیدکننده را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از خوش‌کیفیت‌ترین مواد اولیه و با به‌کارگیری طرح‌های روز دنیا نظر مشتریان را به برند خود جلب کرده‌اند. از شما دعوت می‌کنیم برای تماشای مدل‌های متنوع پاف به صفحه گروه تولیدی ریزو سر بزنید.

لینک‌های مرتبط به این مطلب:

نویسنده: مهشید بختیاری

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه