Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق نوجوان اسپرت، این بار با تم کهکشان!

به قلم: کیمیا مرادی

 

بچه ها که به سن نوجوانی می رسند، بسیار حساس می شوند. در چنین شرایطی ساختن دنیایشان به آرامش بیشتر و امنیتشان کمک می کند. اگر نوجوانی دارید که به آسمان، ستاره شناسی یا فضا نوردی علاقه دارد؛ این مطلب را تا انها بخوانید. چیدانه از دستاوردهای سفر اخیرش به فضا می گوید!

اسکای اسکرپر

دکوراسیون اتاق نوجوان

علاقه های نوجوانی گذراست!

توجیح بسیاری از پدر و مادر ها برای عدم تغییر دکوراسیون فرزندشان در نوجوانی این جمله است:" علاقه های نوجوانی گذراست!". به همین خاطر گاهی اتاق یک نوجوان( سنین 12تا 19سالگی) به امید روزگار جوانیش کودکانه باقی می ماند! دختر یا پسر نوجوان شما سعی دارد، به کل دنیا بفهماند، بزرگ شده است. درکش کنید و دنیایش را بسازید! بزرگ شدن با دکوراسیون کودکانه نا ممکن است!

مطلب پیشنهادی: طراحی اتاق کودک، از خردسالی تا نوجوانی!

دکوراسیون اتاق نوجوان

دکوراسیون اتاق نوجوان با تم ماه و ستاره

با دیوارها شروع کنید!

برای صرفه جویی در هزینه ها، بهتر است با کفپوش کاری نداشته باشید! از دیوارها شروع کنید. رنگ آبی سیر چطور است؟ اگر مخالف تاریک بودن اتاق نوجوانتان هستید، یک یا دو دیوار را سفید باقی بگذارید. کمی تاریکی نباید بد باشد! قرار است، اجرام آسمانی درخششان را به رخ بکشند.

دکوراسیون اتاق نوجوان با دیوارهای ستاره دار

ستاره شب تاب در دکوراسیون اتاق نوجوان

از ستاره های شب تاب استفاده کنید. آن ها را روی دیوار بچسبانید یا از سقف آویزان کنید. ما بینشان ستاره های برجسته و کاغذی هم بگذارید. از خودش کمک بگیرید! حتما ایده های بسیاری در ذهنش دارد! هرچه باشد این رؤیای اوست. اگر برای ساخت چیزی در دکوراسیون اقدام کرد، مانعش نشوید. او بهتر می داند چه می خواهد!

دکوراسیون اتاق نوجوان با تم کهکشان

نظرش را در مورد یک نقاشی دیواری بزرگ بپرسید. شاید کهکشان راه شیری یا سحابی چشم گربه را دوست داشته باشد. از اشیائی که تصویر را منعکس می کنند، مانند: آینه به اندازه استفاده کنید. می‌دانید که تمام نوجوانان به دروغ بزگ " تو زشت ترین آدم روی زمین هستی!" اعتقاد دارند.

مطالب پیشنهادی:

در این زمینه می توانید با ثبت درخواست از چیدانه کمک بگیرید!

طراحی اتاق نوجوان

اتاق نوجوان با تم کهکشان

دیزاین اتاق نوجوان

سقف یا آسمان مجازی؟

آسمان در واقع در بلند ترین نقطه نسبت به ما قرار دارد. سقف می تواند در بازی کردن نقش آسمان موفق ظاهر شود. می توانید از آسمان های مجازی با طرح کهکشان استفاده کنید. راه اقتصادی تری هم وجود دارد. سقف را رنگ کنید. دقت کنید تیره تر از دیوارها باشد. و با رنگ های شبتاب یا استیکر های شبرنگ، آسمانی پر از ستاره بسازید.

اتاق نوجوان با رنگ های کهکشان

دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان

طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان

مبلمان فضایی بخرید!

یک راه دیگر آوردن ترند آسمان به داخل اتاق خواب کودک و نوجوانتان استفاده از مبلمان به این شکل است. البته این شیوه بیش تر برای سنین پایین تر مورد استفاده قرار می گیرد. سرویس های تختخواب به شکل سفینه های فضایی در بازار می توانند هیجان بیش تری را برای فرزندتان ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی: مدل تخت و کمد نوجوان، دکوراسیون اتاقش را دست کم نگیرید!

اتاق نوجوان با تم کهکشان

پرده اتاق نوجوان

تخت نوجوان

پرده اتاق نوجوان

لوازم پارچه ای اتاق خواب را از قلم نیندازید!

تأثیر یک پرده خوب یا کوسن کوچک را دست کم نگیرید! یک راه آسان تر برای تغییر دکوراسیون اتاق فرزندتان، تعویض لوازم پارچه ای و آوردن یک ترند خاص به اتاق خوابش است. مانند تصاویر به راحتی می توانید با استفاده از لوازم پارچه ای، ترند هوا فضا را به اتاق اضافه کنید.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه