Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون لوکس، با این روشها خونه رو شبیه هتل 5ستاره کن!

به قلم: تحریریه چیدانه

همه ما در روزهای اقامت در یک هتل از تک تک بخش های زیبا و دکوراسیون لوکس آن لذت می بریم. چیدمان وسایل لوکس در هتل ها یکی از مهم ترین نقاط قوت آنها به شمار می آید و قطعا یکی از معیارهای شما برای انتخاب یک هتل خوب نیز داشتن دکوراسیونی لوکس است. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چگونه این دکوراسیون لوکس را به خانه مان بیاوریم و نه تنها در روزهایی محدود، بلکه هر روز از داشتن این وسایل لذت ببریم؟ در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا شما را با چند راه داشتن دکوراسیون لوکس در منزل آشنا کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

سرویس خواب بالسا

کالای خواب جواهری
کالای خواب جواهری
کالای خواب جواهری

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

یکی از مهم ترین معیارهای داشتن دکوراسیون لوکس، توجه به دکوراسیون اتاق خواب است. شما باید سعی کنید که برای دکوراسیون اتاق خواب خود، طراحی مناسبی با ملافه، بالشت، پرده و… داشته باشید. بهتر است از یک تشک خواب راحت و مناسب شروع کنید و با کمک روتختی و کوسن هایی زیبا و لوکس، سطح آن را پوشش دهید.

مبل سلامی
سرویس خواب
مبل سلامی

انتخاب تخت خواب مناسب نیز مسئله پراهمیتی است که باید دقت لازم را برای آن به کار برد. شما می توانید از تخت خواب های کینگ یا همان مدل پادشاهی استفاده کنید تا شکوه بیشتری را در دکوراسیون اتاق خوابتان ایجاد نمایید. یادتان باشد که در دکوراسیون لوکس یک هتل، تمامی بخش ها با دقت خاصی انتخاب و طراحی شده اند، این یعنی شما هم باید تمام دقت و حوصله خود را برای داشتن دکوراسیون لوکس به کار بگیرید. تخت خواب شما باید دارای دو میز پاتختی در اطراف خود باشد. شما می توانید برای سطح این میزها از وسایل تزئینی و چراغ خواب هایی استفاده کنید و چیدمانتان را زیباتر گردانید.

داشتن یک تلویزیون در دکوراسیون اتاق خواب لوکس نیز از پیشنهادات دیگر ماست. شما می توانید تلویزیون خود را در یک کمد و یا بر روی یک میز زیبا و مناسب قرار دهید. یادتان باشد که دکوراسیون اتاق خواب شما باید فضایی دلنشین و در عین حال لوکس باشد، بنابراین از وسایل مورد علاقه تان در آن استفاده کرده و فضایی آرامش بخش را برای خودتان دست و پا کنید.

مطلب مرتبط: دکوراسیون لوکس، با این نکته ها ارزون تمام میشه!

دکوراسیون حمام لوکس

دکوراسیون حمام لوکس با اسپا

حالا وقت آن رسیده که از دکوراسیون اتاق خواب به سمت حمام لوکس خود بروید. همه چیز باید یکدست و شیک باشد. سعی کنید به خاطر بیاورید که دکوراسیون حمام لوکس هتل هایی که تا به حال در آنها اقامت داشته اید چه ویژگی هایی داشتند؟

[[nid:71638]]

احتمالا اولین موردی که به ذهنتان می رسد داشتن یک کابین حمام شیشه ای با سردوشی لوکس و شیک است. در کنار این می توانید به دنبال جکوزی مناسبی باشید که در مقابل آینه دیواری تان قرار گرفته است. توصیه ما این است که از صابون و مواد معطر و خوشبوی زیادی در دکوراسیون حمام لوکس خود استفاده کنید. داشتن حوله هایی با سایزهای مناسب نیز از دیگر عناصر یک دکوراسیون حمام لوکس است.

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

توصیه ما این است که بخش مهمی از دکوراسیون حمام لوکس که کفپوش گرم و سنگ مرمر است را از یاد نبرید. شما می توانید در اطراف روشویی حمامتان از سنگ مرمر استفاده کنید، باید اعتراف کرد که این کار می تواند هزینه به نسبت بالایی داشته باشد اما قطعا حمام شما را لوکس تر از آنچه تصور می کنید خواهد کرد. قرار دادن وسایل تزئینی و شمع های خوشبو بر روی قفسه ها نیز مورد مهم دیگری برای داشتن دکوراسیون لوکس است.

مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه های لوکس، از کوکو شانل یاد بگیریم!

دکوراسیون لابی لوکس

ورودی لوکس خانه

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون لوکس، داشتن لابی و ورودی زیبا و شیک است. در این فضا معمولا از آینه هایی زیبا و شیک استفاده می شود که در کنار وسایل تزئینی و آثار هنری به خوبی خود نمایی می کنند. روشنایی لابی ها نیز معمولا ملایم بوده و نوری آرامش بخش را به شما القا می کنند.

برای تبدیل ورودی خانه به یک لابی لوکس کافی است از قفسه، میز یا و طاقچه هایی از سنگ مرمر و یا چوب براق و لاکی استفاده کنید. شما می توانید بر روی این سطوح از کتاب های مورد علاقه خود و یا تعدادی وسایل تزئینی و گل طبیعی استفاده کنید. یادتان باشد که برای تکمیل زیبایی این میز یا طاقچه بهتر است از یک آینه و یا تابلو بر بالای آن استفاده نمایید. در نهایت نیز بهتر است یک مبل و یا صندلی تهیه کنید تا در زمان پوشیدن کفش بتوانید بر روی آن بنشینید.

پرده در دکوراسیون لوکس

پرده در دکوراسیون لوکس

مدل پرده و البته جنس پرده به کار رفته در دکوراسیون منزل، چیزی است که بسیاری از صاحبخانه ها آن را نادیده می گیرند. توصیه ما این است که برای داشتن دکوراسیون لوکس حتما از چوب پرده استفاده نمایید تا حریم خصوصی تان مشخص شود. شما می توانید به سراغ پارچه های سفارشی بروید که طبیعتا هزینه بیشتری به دنبال دارند، اما پارچه ها و پرده های آماده ای نیز در بازار وجود دارند که می توانند دکوراسیون لوکس شما را کامل کنند.

توصیه ما این است که برای جلوگیری از هزینه های اضافی، پارچه پرده خود را انتخاب کرده و بعد آن را به دست خیاطان و متخصصان بسپارید. برای داشتن پرده لوکس می توانید از پارچه های ابریشم، کتان و… استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: لوازم دکوری لوکس، 9 برندی که کل دنیا قبول دارند!

کنترل دمای منزل

کنترل دمای منزل

اگر دقت کرده باشید اتاث های یک هتل هیچگاه نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم! شما باید برای دکوراسیون لوکس منزل خود سیستم کنترل هوا تعبیه کنید تا با کمک آن بتوانید درجه حرارت محیط را تنظیم نمایید. تقریبا تمامی این سیستم ها امروزه قابلیت آن را دارند که به صورت اتومات عمل کرده و دمای محیط را کنترل نمایند. این سیستم ها ویژگی، مدل و قیمت های متفاوتی دارند که شما می توانید بر اساس بودجه و نیاز خود آنها را انتخاب نمایید.

نورپردازی در دکوراسیون لوکس

نورپردازی در دکوراسیون لوکس

شما هیچ هتلی را نمی بینید که محیط آن بیش از حد تاریک و دلگیر باشد. معمولا در نورپردازی های دکوراسیون لوکس سعی می شود که از لوسترهایی با نور مناسب، چراغ دیواری، آینه هایی نصب شده بر دیوار، آباژور و… استفاده شود تا نور محیط به شکل متناسبی به گردش در بیاید.

لوکس سنتر
اندرزگو- لابی برج باغ پاک
لوکس سنتر

شما می توانید از لوسترهای لوکس و بزرگ شروع کنید. یادتان باشد که لوستر انتخابی شما باید حتما با دکوراسیون منزل و سایر عناصر دکوراسیونی شما هماهنگی داشته باشد. اگر بودجه تان اجازه می دهد می توانید از یک برقکار بخواهید که هالوژن هایی را بر روی سقف و یا بالای تابلوهایتان نصب کند.

منبع: freshome

برای تهیه انواع اکسسوری های لوکس می توانید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه