Chidaneh.com placeholder image

خرید شیشه رنگی و آینه، چه کاربردهایی در دکوراسیون داخلی دارند؟

به قلم: مژگان احمدی

در این مقاله به موضوع شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی و آینه کاری در منزل می پردازیم. شیشه های رنگی و آینه از عناصر بسیار کاربردی و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. استفاده خلاقانه از این عناصر می تواند حال و هوای منزل یا محل کارتان را عوض کند. شاید بارها برایتان پیش آمده که از دیدن آینه کاری ها و شیشه های رنگی در ساختمان بسیاری از اماکن سنتی و مدرن لذت برده و پیش خودتان فکر کرده باشید که چه خوب می شد اگر شما هم در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان از شیشه های رنگی و آینه استفاده کنید. اما دقیقا نمی دانید که از کجا و چگونه این کار را انجام دهید؟ امروزه انواع مختلفی از آینه و شیشه رنگی مات، انواع آینه و شیشه رنگی مدرن و سنتی و همچنین انواع آینه و شیشه رنگی دکوراتیو وجود دارند که می توانید آن ها را در انواع سبک های طراحی و دکوراسیون به کار ببرید. کارشناسان در صنایع شیشه و آینه آگاهی ایده های جذاب و نکات مهمی درباره کاربردهای خلاقانه شیشه های رنگی و آینه در دکوراسیون داخلی دارند که در ادامه می خوانید.

صنایع شیشه و آینه آگاهی
شیشه
صنایع شیشه و آینه آگاهی

اسکای اسکرپر

شیشه های رنگی

کاربردهای شیشه های رنگی در خانه و آشپزخانه

یکی از کاربردهای بسیار پرطرفدار شیشه رنگی، استفاده از آن در خانه و آشپزخانه است. انواع شیشه های رنگی بین کابینتی در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند که هم در طراحی سنتی و هم در طراحی مدرن آشپزخانه می توانند مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر شیشه رنگی دیوارپوش، استفاده از شیشه های رنگی پنجره در سرویس های بهداشتی، اتاق نشیمن و پذیرایی، اتاق خواب و تراس نیز می تواند بسیار جذاب باشد. به کار بردن شیشه رنگی پنجره در دکوراسیون داخلی کافه ها، کتابخانه ها و سایر اماکن عمومی نیز می تواند جذابیت بصری ویژه ای خلق کند. به طور کلی استفاده از شیشه های رنگی در فضای داخلی نه تنها آن جا را بسیار گرم و صمیمی نشان می دهد، بلکه به منظور حفظ حریم خصوصی در فضاهای جداگانه نیز کاربرد دارد. صنایع شیشه و آینه آگاهی آماده عرضه انواع شیشه رنگی با بهترین کیفیت به شما می باشد.

کاربردهای شیشه های رنگی

صنایع شیشه و آینه آگاهی
شیشه
صنایع شیشه و آینه آگاهی

استفاده از شیشه های رنگی برای تزیین

جالب است بدانید که استفاده از شیشه رنگی برای تزئین درب و پنجره، کمد و کتابخانه، مبلمان و میز و صندلی، نرده پله، دیوار، سقف و انواع آینه در فضاهای داخلی و بیرونی نیز می تواند بسیار جذاب باشد. ترکیب خلاقانه شیشه های رنگی و آینه، ترکیب بسیار زیبایی خواهد بود.  استفاده از انواع شیشه های رنگی برای سقف کاذب و همچنین استفاده از انواع شیشه های رنگی دکوری نظیر گلدان ها و ظروف شیشه ای رنگی نیز از جمله کاربردهای شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی هستند. علاوه بر این استفاده از شیشه های رنگی در نمای ساختمان نیز جلوه بصری بسیار زیادی خواهد داشت. مخصوصا اگر کاملا حرفه ای و زیبا طراحی شده باشد. دقت کنید که نباید در بکارگیری شیشه های رنگی و آینه در طراحی زیاده روی کنید. استفاده‌ی کم ولی به جا و خلاقانه از این عناصر می تواند تاثیر بسیار بیشتری بر روی زیبایی بصری خانه داشته باشد. پیشنهاد می کنیم که سری هم به پروفایل شیشه و آینه آگاهی در چیدانه بزنید تا نمونه کارهای بیشتری از انواع شیشه های طرح دار ببینید.

آینه کاری

صنایع شیشه و آینه آگاهی
آیینه دکوراتیو طرح نامنظم رنگ سفید
صنایع شیشه و آینه آگاهی

کاربردهای خلاقانه آینه کاری در دکوراسیون داخلی

اگر می خواهید که خانه ای دلباز و پر نور داشته باشید، آینه کاری در دکوراسیون منزل یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. آینه کاری در دکوراسیون داخلی را می توان در بخش های مختلفی از خانه یا محل کار اجرا نمود. مثلا آینه کاری در ساختمان می تواند شامل مواردی از جمله آینه کاری روی دیوار، آینه کاری در راهرو، آینه کاری در پذیرایی، آینه کاری ستون، آینه کاری سقف و یا آینه کاری در لابی و حتی آسانسور باشد. شاید فکر کنید حالا این شیشه های رنگی و آینه های ساده و رنگی با طرح های بسیار جذاب که در عکس ها می بینید را از کجا باید پیدا کنید؟ نیازی به نگرانی نیست! اگر قصد استفاده از آینه کاری مدرن و یا سنتی در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود را دارد حتما سری هم به صنایع شیشه و آینه آگاهی بزنید.

استفاده درست و خلاقانه از شیشه های رنگی و آینه کاری در خانه  می تواند نقش بسیار تعیین کننده ای در زیبایی منزل داشته باشد. در این مقاله به نکات کاربردی و مهمی اشاره کردیم که می توانید از آنها در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم که نمونه کارهای موجود در پروفایل شیشه و آینه آگاهی در چیدانه را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه