Chidaneh.com placeholder image

مبل فضای باز فلزی بهتره یا حصیری؟

به قلم: گلنار

استراحت در فضای آزاد خانه، آن هم در هوای بهاری و تابستانی حسابی می‌چسبد. فرصت غرق شدن در آرامش یک مبل راحت، تماشای آسمان آبی و صد البته لذت تجربه‌ی طعم یک دسر خنک، آرامش بی‌نظیری به همراه خواهد داشت. برای فرار از هیاهوی زندگی و خستگی‌های روزانه، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فضاهای باز خانه خود همچون حیاط، بالکن، باغچه و… بیندازید و برای زیباسازی آن فکری بکنید. در این مطلب از چیدانه قصد داریم  مبل فضای باز فلزی و حصیری را با یکدیگر مقایسه کنیم.

انتخاب مبلمان فضای باز

انتخاب مبلمان فضای باز

دکوراسیون فقط مختص داخل خانه نیست، حیاط، بالکن، کنار استخر، پاسیو یا باغ و باغچه هم نیاز به یک چیدمان آرامش‌بخش و خوش‌رنگ دارد. اگر دستی به سر و روی این قسمت از خانه بکشید، خودتان عاشق آن خواهید شد. جایی دنج که فرصت کنید با خودتان خلوت کنید، چای بنوشید یا با دوستان‌تان دور هم جمع شوید و یک روز عالی بسازید. بنابراین به سراغ فضای باز خانه بروید و اندازه‌ آن را برای قرار دادن وسایلی که به زیبایی و راحتی‌اش کمک کند، خوب بررسی کنید.

اسکای اسکرپر
انواع مدل مبلمان فضای باز

انواع مدل مبلمان فضای باز

نظرتان در مورد مبلمان حصیری با بالش‌های بزرگ و راحت چیست؟ از همان‌هایی که می‌شود با خیال راحت در جای گرم و نرم خود تکیه بدهید و از هوای آزاد لذت ببرید. یا این که اگر فضای آزاد خانه شما جمع‌وجور است، از انواع مبل فضای باز فلزی استفاده کنید. امروز میخواهیم تفاوت بین این دو مدل را بررسی کنیم:

  • مبلمان فضای باز حصیری
  • انواع مبل فضای باز فلزی
مبلمان فضای باز فلزی

مبل فضای باز فلزی

مبلمانی که برای فضای باز استفاده می شوند باید در هر شرایط آب و هوایی و رطوبت و باد مقاوم باشند. مبل فضای باز فلزی علاوه بر داشتن این ویژگی ها، به دلیل داشتن رنگ کوره ای ضد زنگ هستند که باعث می شود در برابر پوسیدگی هم مقاوم باشند.

مبلمان فضای باز حصیری

مبلمان فضای باز حصیری

این مدل ها بافت حصیری دارند و از جنس پلی اتیلن یو وی ساخته می شوند. این متریال، مبلمان فضای باز حصیری را در برابر آفتاب مقاوم کرده و باعث می شود که تغییر رنگ ندهند.

شما متناسب با ابعاد فضای بازی که دارید می توانید از مدل هایی استفاده کنید که دارای سایه بان در قسمت وسط میز هستند و یا مدلی را سفارش بدهید که سایه بان به صورت جداگانه در کنار میز قرار می گیرد.

مبلمان باغی فلزی

در کنار انتخاب یک دست مبل فضای باز فلزی یا حصیری، پیشنهاد می‌کنیم یک قسمت از محوطه را به باربیکیو اختصاص دهید و لذت خوردن کباب آخر هفته را با جمع خانواده در طبیعت سبز خانه از دست ندهید. برای یک چیدمان مطلوب، می‌توانید از چتر و آلاچیق نیز کمک بگیرید و از استراحت در زیر سایه خنک، آن هم در هوای تابستانی لذت ببرید.

حالا سراغ گلدان‌ها و گیاهان با استندهای چوبی بروید و یک طبیعت دنج را به خانه خود بیاورید. تا می‌توانید از وسایل و طراحی‌های چوبی استفاده کنید. ترکیب رنگ چوب با سرسبزی طبیعت معرکه است و آرامش بیش‌تری به افراد خانه منتقل می‌کند.

“برای مشاهده انواع مدل ها و سفارش می توانید با اهالی فن در زمینه مبلمان و لوازم فضای بیرونی در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه