Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل به سبک امریکایی، یک خانه به روز شده ایرانی

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی و چیدمان خانه های مختلف در سرتاسر دنیا با استفاده از اصول و پیروی از فرهنگ و گاها مد روز انجام می شود. در این بین علاوه بر پیروی از سبک و رنگ خاص می توانید المان ها و وسایلی را در فضای داخلی خانه ببینید که با توجه به خواست و سلیقه صاحب خانه انتخاب شده اند و حتی می توانند پیشینه یا تاریخچه مهمی هم داشته باشند. همیشه لزومی ندارد برای دکوراسیون خانه یک اصل و یک سبک را دنبال کنید، گاهی با ساختارشکنی البته از نوع هوشمندانه و صحیح می توانید عناصر مختلف از طرح و سبک های متنوع را به خوبی به گونه ای در کنار هم استفاده کنید که بهترین نتیجه را بر جای گذاشته باشد. در این مطلب از تور خانه گردی چیدانه می توانید دکوراسیون منزل ایرانی خانم مرجان در آمریکا را مشاهده کنید که به سادگی و زیبایی یک فضای دنج و به روز شده را برای خود به وجود آورده اند.

ورودی و حیاز خانه در آمریکا

خانه مرجان در آمریکا در یک نگاه

  • تعداد افراد ساکن: 2 نفر
  • موقعیت کشور: آمریکا
  • منزل ویلایی و سه طبقه
  • 5 سرویس بهداشتی و اتاق خواب
  • ملک شخصی
  • سبک دکوراسیون: کلونیکال
  • رنگ های غالب: کرم، سفید، قهوه‌ای
  • ویژگی برجسته طراحی: به روز بودن دکوراسیون
  • طراح: خانم خانه
نشیمن خانه مرجان در آمریکا با مبلمان سفید

داستان دکوراسیون منزل ایرانی در آمریکا

من برای دکوراسیون خانه بیشتر به دنبال تامین فضایی بودم که آرامش بیشتری القا کند استفاده از رنگ‌های ملایم مخصوصا ترکیب رنگ سفید و کرم روشن به ایجاد این فضا کمک زیادی کرده است. آنچه که من در دکوراسیون خانه دوست دارم استفاده از ترکیب وسایل و سبک های مختلف و متفاوت است و سعی کردم از این المان ها برای طراحی داخلی منزل استفاده کنم مثلا مبل‌های ساده و چوبی، تابلو های مدرن و نیمه کلاسیک.

تابلو فرش ریحان

مطلب پیشنهادی: ترکیب سبک ها در دکوراسیون منزل، چند تیر و یک نشان!

راه پله خانه مرجان در آمریکا

وسایل و لوازم در اتاق نشیمن خانه

جالب است بدانید که هر کدام از وسایل و ‌مبلمان را از یک فروشگاه خریدم.

  • مبل و‌ میز جلومبلی: فروشگاه Dilladrd’s
  • مبل های تک نفره و ‌کوسن ها: فروشگاه Pier one
  • کنسول: فروشگاه hobby lobby
  • آینه کنسول: از فروشگاه  Michels
  • لوسترها: فروشگاه آنلاین
  • میز غذاخوری: فروشگاه bob miles
  • آباژورها: فروشگاه Hamispheres
  • گلدان ها: فروشگاه Hamispheres
  • وسایل دکوری: فروشگاه Hamispheres
اتاق نشیمن در آمریکا

در دکوراسیون نشیمن همانطور که خانم خانه در رابطه با ترکیب عناصر مختلف گفته است، می‌توانید دو کاناپه دو نفره سفید رنگ با پارچه ساده ای را مشاهده کنید که در کنار یک پاف کنارمبلی با پارچه چهارخانه قرار گرفته است. میز جلومبلی نیز چوبی و به رنگ سفید شیری با بافت پارچه‌ای، به خوبی درون فضا حضور داشته و با باقی وسایل ست شده است. و البته طراحی دیوار پشت تلویزیون با دکوری‌های جذاب نیز در زیبایی فضا بی تاثیر نیست.

مطلب پیشنهادی: پارچه راه راه یا گل دار، به این دو نقش پرطرفدار بله بگویید!

نشیمن با مبل سفید و کوسن رنگی سبز
دکوراسیون نشیمن خانه در آمریکا
کنسول کلاسیک آِنه ای

کوسن های متنوع، آباژور، تابلوها، گلدان‌های تزیینی و پرده همگی در ترکیب رنگی سفید و کرم، خاکستری و کرم هستند و می توانند دکوراسیون داخلی خانه را وحدت ببخشند. یکی از قسمت‌های متفاوت خانه مرجان در آمریکا، استفاده از وسایل و ظروف با طرح‌‎های سنتی ایرانی است که هنر زیبایی را به نمایش گذاشته است. مانند کنسول کلاسیک آینه‌ای که در کنار دیوار با ظروف طرح فیروزه چیدمان شده است.

فضای شومینه و نشیمن خصوصی در آمریکا
فضای غذاخوری
اتاق غذاخوری کوچک در کنار حیاط

اتاق غذاخوری در دکوراسیون خانه در آمریکا

دکوراسیون غذاخوری خانه مرجان به دو فضا محطوف می‌شود. یکی غذاخوری کوچک در آشپزخانه و یکی فضای ناهارخوری چند نفره بدون آنکه فضای چندانی را اشغال کند با میز گرد چوبی و چهار صندلی مبله به رنگ کرم. از آنجایی که خانه مرجان دلباز و پرنور است، در این فضاها نورپردازی با استفاده از نور طبیعی تکمیل شده است. 

مطلب پیشنهادی: میز ناهارخوری گرد، دورهمی های خوشمزه با مدل های جدید!

دکوراسیون آشپزخانه خانه مرجان  در آمریکا
چیدمان روی میزغذاخوری
دیوار سفید همراه با دکوری
میلمان چوبی کرم با فرش ایرانی در آمریکا
دکوراسیون آشپزخانه در آمریکا
آلاچیق در حیاط خانه مرجان در آمریکا
آلاچیق با مبلمان در حیاط خانه
فضای قهوه خوری در حیاط
دکور و چیدمان چوبی و سفید

با تجربه هایی که به دست آورده اید، توصیه شما به مخاطبان چیست؟

به نظر من برای طراحی دکوراسیون منزل اولین مورد این است که هر کس بداند واقعا به دنبال چه چیزی می گردد؟ خانه ایده آل باید چه حسی را به او منتقل کند و بعد از آنکه به این سوال ها پاسخ داد، روی آن موضوع تمرکز کنند.

در دکوراسیون منزل انتخاب رنگ‌ها اهمیت بسیاری دارد. برای اینکه شما را به سمت هدفتان نزدیک کند، وسایل دکوری نقش بسیار مهمی در رساندن شما به خواسته تان دارند. سبک دکوراسیون خانه بیشتر با وسایل دکوری مشخص می شود. فضای داخلی خانه را هرگز از مبلمان پر نکنید. هر چقدر فضای کمتری با مبلمان اشغال شود، حس آرامش بیشتری در خانه به وجود آمده و به شما منتقل می شود. رنگ های ترکیبی برای دیوارها مخصوصا برای سبک های مدرن تاثیر بسیار خوبی می گذارد. مهم‌ترین مورد این است که خانه باید به گونه ای طراحی و ‌مبلمان شود که قبل از هر چیز در آن راحت باشید و دوم اینکه طرح و رنگ ها شما را زود دل زده نکند.

تصاویر دکوراسیون منزل ایرانی در آمریکا توسط صاحب خانه تهیه شده است. شما هم می توانید عکس های زیبای خانه خود را از طریق شماره تلگرام 09388547140 با چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه