Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب مدرن، آرامش رو در سادگی پیدا کنین!

به قلم: حسین رجب چالی

بدون شک اتاق خواب مهم‌ترین بخش یک خانه است. مکانی برای استراحت، امنیت و ریکاوری بعد از یک روز سخت کاری. طراحی اتاق خواب باید به طور کامل با الزامات شخص مطابقت داشته و نیازهای خاص او را برآورده سازد. برای طراحی اتاق خوابی مدرن، باید جای‌جای اتاق بر مدرنیسم تکیه داشته باشد. در این مطلب به همراه شرکت آرکا چوب، داشتن اتاق خوابی مدرن همراه با سرویس خوابی مدرن را بررسی می‌کنیم.

آرکا چوب
سرویس خواب مدل 237
آرکا چوب

chidaneh ad banner

انتخاب سرویس‌خواب مدرن

برای دادن حسی مدرن به اتاق خواب‌تان مبلمان ساده‌ای را انتخاب کنید که در طراحی آن از خطوط صاف استفاده شده باشد. استفاده از لوازمی که فضای کمی را اشغال می‌کنند، اتمسفر جالبی را ایجاد می‌کند؛ همچنین می‌توانید آن‌ها را هرجایی که بخواهید، نسبت به سلیقه‌تان قرار دهید. میز‌های کنار تختی سرویس خواب را طوری انتخاب کنید که با تم ساده‌ی اتاق‌تان مطابقت داشته باشد و در عین حال حس خلاقیت به چیدمان اتاق اضافه کند.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون اتاق خواب دلباز با سرویس خواب سفید!

آرکا چوب
سرویس خواب مدرن مدل 097
آرکا چوب

چیدمان سرویس‌خواب مدرن

چیدمان سرویس‌خواب فاکتوری مهم در هر اتاق است. یک اتاق مدرن با سرویس خوابی مدرن باید روشن، باز و دارای روح باشد. اینکه سرویس خواب‌تان چگونه برای شما کار کند بستگی به اتاق خواب وسلیقه‌ی شما دارد. ممکن است اتاقی جداگانه برای جارختی و میز آرایش داشته باشید؛ پس می‌توانید با استفاده از تخت‌خواب و چند آیتم کلیدی دیگر از سرویس خواب، نمایی بسیار مینیمال به اتاق خود بدهید؛ یا اینکه می‌خواهید تمام سرویس‌تان را در چیدمان اتاق‌تان استفاده کنید، پس باید مواظب باشید که هرچیز را کجا می‌گذارید.

وضعیت شما هرچه که باشد، یعنی اتاق‌خواب‌تان بزرگ باشد یا کوچک، سعی کنید فضا را تا جایی که امکان دارد باز کنید، سرویس خواب‌تان را به دیوار نزدیک کنید و سعی کنید جای بیشتری را در اتاق خالی کنید.

مطلب پیشنهادی : 20 مدل سرویس خواب جدید را اینجا ببینید!

آرکا چوب
سرویس خواب مدرن مدل 206
آرکا چوب

انتخاب تخت‌خواب مدرن

به عنوان نقطه‌ی مرکزی اتاق، تخت شما باید مدرن بودن را نشان دهد. اگر ظاهری صاف، مدرن و چشم‌نواز می‌خواهید، به سراغ تخت‌های پلتفرم بروید. این نوع تخت‌ها نسبت به تخت‌های سنتی به زمین نزدیک‌ترند. تخت‌های پلتفرم فقط تشک را نگه می‌دارند و هیچ‌گونه حاشیه یا دسته‌ای ندارند و ظاهری یک‌دست و تمیز به اتاق‌خواب‌تان خواهند داد.

برای انتخاب رنگ تخت‌، تختی را انتخاب کنید که با بقیه‌ی اقلام سرویس‌خواب‌تان ترکیب شود. رنگ بلوط، همیشه بهترین انتخاب است. اگر در انتخاب نوع و رنگ تخت سرویس‌خواب‌تان تردید دارید، می‌توانید از راهنمایی‌های کادر متخصص شرکت آرکا چوب استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : سرویس خواب دو نفره، 13 خانه ایرانی با 13 مدل مختلف!

آرکا چوب
سرویس خواب مدل 236
آرکا چوب

سرویس خواب مدرن و اضافه کردن جزییات ظریف 

طرح های رنگی مدرن در سرویس خواب، اغلب با رنگ‌های سفید و خاکستری ایجاد عمق و لایه می‌کنند. به این دلیل که، تناژهای رنگی خنک‌تر هستند. ممکن است متوجه شده باشید که ترکیب بافت‌‌های مختلف در تمام سرویس‌خواب، باعث می‌شود که اتاق‌خواب‌تان شما را به سمت خود جذب کند.

به دید خلاقانه به سرویس‌خواب‌تان نگاه کنید. سرویس‌خواب چوبی فورا به فضا گرمی می‌بخشد، در حالی که هم‌زمان در کنار طرح رنگ مدرن اتاق‌تان طبیعی جلوه می‌کند. فضا را با اضافه کردن لایه به سرویس‌خواب تلطیف کنید؛ فرش، پرده، بالشت‌ها و پتوها تناژی نرم و خنثی دارند. رنگ صدفی-خاکستری فضا را ساده می‌کند؛ یا ظاهری اسکاندیناوی با رنگ گچی به اتاق‌تان بدهید.

مطلب پیشنهادی : 10 مدل تخت خواب از منزل ایرانی های خوش سلیقه !

آرکا چوب
سرویس خواب مدل 235
آرکا چوب

قطعات منحصر‌به‌فرد مدرن

هر اتاق و سرویس‌خواب مدرن به قطعه‌ای نیاز دارد که حس شخصی شما را بیان کند و یک تغییر منحصربه‌فرد در طرح‌تان ایجاد کند. یک نقاشی برجسته بالای تخت‌تان به دیوار بزنید، یک مجسمه‌ی هنری بالای گنجه بگذارید، یا یک دیوار کامل را هنری رنگ کنید. چیزی را که مناسب شخصیت شماست پیدا کنید و دنبالش کنید.

انتخاب سرویس خواب مدرن تاثیر خیلی زیادی بر روی ظاهر مدرن اتاق‌خواب شما خواهد گذاشت. اگر این انتخاب به درستی انجام شود تمام اجزای اتاق می‌توانند به تبعیت از آن چیده و هماهنگ شوند. پس برای داشتن اتاق‌خوابی مدرن، خرید سرویس‌خوابی مدرن را در اولویت قرار دهید.

برای انتخاب بهتر سرویس خواب مدرن می‌توانید به صفحه‌ی آرکا چوب در چیدانه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه