Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل، به‌سادگی یه خونه کلاسیک و لوکس داشته باش!

به قلم: فائزه میرسلطانی

دکوراسیون خانه‌های دیروز و امروزی بدون وجود محصولات چوبی، بی‌معنی است. چوب حسی مملو از آرامش را در فضای خانه پخش می‌کند و با کمی دقت در خرید مبلمان و محصولات چوبی، می‌توانید خانه‌‌ایی لوکس به سبک قصه‌های کلاسیک داشته باشید و دکوراسیون خانه خود را متحول کنید. در این مطلب از چیدانه قصد داریم که سبک کلاسیک دکوراسیون منزل را با وسایلی اصلی خانه کامل کنیم و بعد به سراغ محصولاتی برویم که کمک‌کننده هستند. محصولاتی که تراش‌ها و نقوش آن، فضایی شیک و منحصربه‌فرد را خلق می‌کند. در راهنمای امروز دکوراسیون منزل، با هنر گروه دلتا چوب همراه شما شوید.

دلتا چوب
آینه کنسول
دلتا چوب

سرویس خواب بالسا

نقش مبلمان در دکوراسیون کلاسیک منزل

ما برای سالن نشیمن خانه شما، یک دست مبلمان کلاسیک، با طرحی هنرمندانه در نظر گرفته‌ایم. از رنگ طبیعی چوب در انتخاب خود پیروی کنید و هماهنگی تراش و نقش‌ونگار چوب مبلمان را با دیگر لوازم دکوراسیون خانه بسنجید. حتماً پارچه رومبلی را متناسب با تناژ رنگی خانه انتخاب کنید و فراموش نکنید که تضادهای جسورانه در سبک کلاسیک دکوراسیون منزل، جالب نمی‌شود.

دلتا چوب
مبلمان چوبی کلاسیک
دلتا چوب

پیشنهاد ما برای نقطه دنج خانه شما، یک میز کوچک با صندلی‌های زیبای لهستانی است که نزدیک پنجره‌ای با چشم‌اندازی از طبیعت فضای بیرون قرار گرفته است. بعد از انتخاب مبلمان و میز و صندلی که از لوازم اصلی در دکوراسیون چوبی منزل هستند، سراغ لوازمی می‌رویم که سبک کلاسیک خانه شما را کامل می‌کنند.

دلتا چوب
میز غذاخوری جدید
دلتا چوب

سبکی متفاوت از میز تلویزیون را تجربه کن

یکی از مشکلات چیدمان کلاسیک، تضاد در سبک لوازم استفاده شده در دکوراسیون است. در واقع کافی است که در خرید و انتخاب یکی از لوازم خانه از این سبک پیروی نکنیم تا دکوراسیون منزل ما اصالت نوستالژیک خودش را از دست بدهد.

دلتا چوب
میز تلویزیون
دلتا چوب

 معمولاً با انتخاب یک میز تلویزیون مدرن، نظم کلاسیک خانه خدشه‌دار می‌شود و دیگر تناسبی با سایر لوازم نخواهد داشت. پس پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب میز تلویزیون هم به سراغ طرح‌های خوش‌تراش و با نقوش هنرمندانه بروید و یک‌دستی سبک دکوراسیون منزل را رعایت کنید. فراموش نکنید که رنگ میز تلویزیون نیز، همان رنگ نرمال چوب و هماهنگ با سایر لوازم خانه باشد. برای راهنمایی بیش‌تر می‌توانید از ایده‌های گروه دلتا چوب کمک بگیرید.

دلتا چوب
میز تلویزیون
دلتا چوب

بوفه برای طرفداران سبک دکوراسیون کلاسیک

حالا باید به سراغ دیگر محصولات چوبی برویم که در سبک کلاسیک دکوراسیون منزل، جایگاه ویژه‌ای دارند. یکی از این محصولات چوبی محبوب، بوفه‌ها هستند که از گذشته تا به امروز، در دکوراسیون منزل حضور پررنگی داشته‌اند.

دلتا چوب
بوفه چوبی
دلتا چوب

این بوفه‌ها بنا به نیاز مشتری و متراژ خانه‌های امروزی، ابعاد جمع‌وجورتری پیدا کرده‌اند. سعی کنید بوفه را در قسمتی قرار دهید که حداقل یک تا دو متر با لوازم دیگر فاصله داشته باشد تا از شلوغی ظاهری فضا جلوگیری شود. همچنین در انتخاب لوازم دکوری داخلی آن هرگز افراط نکنید.

دلتا چوب
مینی بوفه
دلتا چوب

کنسول را به دیوار اصلی منزل تکیه بده

یکی دیگر از لوازم دکوراسیون منزل که به زیبایی و لوکس بودن چیدمان کمک بسیاری می‌کند، آینه و کنسول‌هایی هستند که با نقوش زیبا و تراش‌های خاص تزئین شده‌اند. اندازه کنسول به متراژ خانه و دیوار تکیه‌گاه آن بستگی دارد. سعی کنید دیواری را انتخاب کنید که در مرکزیت منزل واقع شده و از هر جهتی مشخص باشد.

دلتا چوب
آینه کنسول
دلتا چوب

در گوشه‌ای از خانه یک ستون دیواری یا یک سه‌کنج پیدا کنید. این نقطه مناسب قرار دادن یک ساعت چوبی ایستاده و لوکس است تا دکوراسیون منزل را فوق‌العاده کند. این نوع ساعت‌های نوستالژسیک، زیبایی فوق‌العاده‌ای به خانه کلاسیک شما می‌بخشند و بهتر است اطراف آن با لوازم دیگر کمی فاصله داشته باشد.

دلتا چوب
آینه کنسول
دلتا چوب

این ساعت مخصوص خانه شماست

در گوشه‌ای از خانه یک ستون دیواری یا یک سه‌کنج پیدا کنید. این نقطه مناسب قرار دادن یک ساعت چوبی ایستاده است تا لوکس و کلاسیک بودن سبک دکوراسیون منزل را تکمیل کند. این نوع ساعت‌های نوستالژسیک، زیبایی فوق‌العاده‌ای به خانه می‌بخشند و بهتر است اطراف آن با لوازم دیگر کمی فاصله داشته باشد.

دلتا چوب
ساعت ایستاده
دلتا چوب

یک میز کوچک با تلفنی تاریخی

جای یک میز کوچک خوش‌تراش در گوشه خانه شما خالی است. به انحنای ملایم این میز با نقش زیبا و ظریف آن دقت کنید تا با دیگر محصولات چوبی خانه هماهنگ شود. جای یک تلفن با طرح قدیمی، به رنگ طلایی و برنز روی این میز خالی است تا دکوراسیون منزل شما چیزی از قصه‌ها کم نداشته باشد.

دلتا چوب
میز تلفن؛میز آباژور کلاسیک
دلتا چوب

اتاق خوابی به سبک داستان‌های کلاسیک

چیدمان کلاسیک را در اتاق‌ها هم رعایت کنید و سرویس خوابی هماهنگ با این نوع سبک تهیه کنید. طرح چوب تخت خواب و میز آرایش، باید یادآور سبک کلاسیک باشد. سبکی که از رنگ طبیعی چوب پیروی می‌کند و با تاج‌هایی خوش‌نقش، تراش‌های نوستالژیک و کنده‌کاری‌های هنرمندانه آراسته شده است.

دلتا چوب
سرویس خواب
دلتا چوب

یک آباژور با طرحی هنرمندانه، به همراه قاب عکسی نوستالژیک روی پاتختی قرار دهید. بهتر است یک لوستر کم شاخه به سبک کلاسیک نیز برای اتاق خواب انتخاب کنید و طرح‌های مدرن و ساده را فراموش کنید.

دلتا چوب
سرویس خواب
دلتا چوب

یک پرده شیک به‌رنگ طلایی و کرم برای پنجره احتیاج است تا اتاق خوابی لوکس در منزل خود داشته باشید. وقتش رسیده که سراغ یک لوستر برنز با شاخه‌های خوش‌طرح که شعله‌های آن نور ملایمی دارند، بروید. این لوستر دکوراسیون اتاق خواب شما را کامل می‌کند.  

دلتا چوب
سرویس خواب
دلتا چوب

 در واقع هماهنگی سبک تمامی لوازم استفاده شده در خانه، خط فکری شما را در چیدمان منزل مشخص می‌کند و اگر این هماهنگی رعایت نشود، دکوراسیون منزل، ظاهری مشوش پیدا کرده و نظم خود را از دست می‌دهد.

دلتا چوب
سرویس خواب
دلتا چوب

در دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک، می‌توانید سری به پروفایل دلتا چوب بزنید و از ایده‌های آن کمک بگیرید. چیدانه در کنار شماست تا با ایده‌های دکوراسیون منزل، حال خوب خانه شما را بهتر کند.

مطلب پیشنهادی: چگونه یک ناهارخوری کلاسیک داشته باشیم؟

مطلب پیشنهادی: انتخاب مبلمان کلاسیک در طراحی دکوراسیون منزل

مطلب پیشنهادی: زیبایی های سبک کلاسیک در معماری داخلی!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه