Chidaneh.com placeholder image

مبلمان کلاسیک ترک، این مدل یه چیز دیگست!

به قلم: علی صفری

از زمانی که مبلمان جای خود را در خانه‌های ما تثبیت کردند، فرم و طرح‌های آن‌ها پس از مدتی یکنواخت شدند اما چرا هنوز که هنوز است از مبلمان مدل کلاسیک در قرن 21استفاده می‌شود؟ اصلا چرا هر چه تنوع طرح و رنگ و جنس مبلمان بیش‌تر شد، باز هم مبلمان کلاسیک انتخاب اول اکثر خانواده‌های ایرانی‌ست؟ جواب بسیار ساده و کوتاه است، شخصیت! این شخصیت یک نوع مبل است که اشتیاق ما را نسبت به خریدش زیاد می‌کند! شخصیت هر مبلمانی بسته به کشور سازنده‌ی خود متفاوت است مثلا مبلمان کلاسیک ایرانی که در آن از هنر منبت استفاده شده. اما امروز ما به سراغ کشور ترکیه می‌رویم! با چیدانه و مبل ویلگا همراه باشید!

مطلب پیشنهادی: 10مبل کلاسیک پرطرفدار از ویترین کالاهای چیدانه!

تابلو فرش ریحان

مبل ویلگا
مبلمان کلاسیک مدل سلطان
مبل ویلگا

مبلمان کلاسیک، چرا مبلمان ترک؟

بیایید کیفیت و جنس و طرح و رنگ را برای چند دقیقه فراموش کنیم! به این فکر کنید که هنگام نشستن بر روی این مبلمان ترکیه‌ای (تصاویر) چه حسی به شما القا می‌شود؟ خودم را جای شما می‌گذارم و بر روی این مبل کلاسیک و طلایی رنگ می‌نشینم! حال من پادشاهی عثمانی‌ام که قدرت را در دستان خود حس می‌کنم یا به عنوان مثال وقتی بر روی این مبل می‌نشینیم حس می‌کنیم در قونیه سکونت داریم و روی میز‌های عسلی‌مان مثنوی معنوی داریم! از ویژگی‌های مبلمان کلاسیک با دوام بودن و ماندگاری آن‌ها در گذر زمان است که البته مبلمان ترک به علت اینکه از مواد، متریال، پارچه‌های باکیفیت و خوش طرح و رنگ و با دوام استفاده می‌کنند از درجه‌ی بالاتری در مقایسه با دیگر کشورهای تولید کننده‌ی مبلمان کلاسیک قرار دارند.

مطلب پیشنهادی: مبل کلاسیک، این مدل‌ها در دکوراسیون شما پادشاهی می‌کنند!

مبل ویلگا
مبلمان کلاسیک مدل سلطان
مبل ویلگا

مبلمان کلاسیک، آتش‌بس بین دو سبک!

همه می‌دانند اصل هماهنگی که به معنای یکسان بودن تمامی قسمت‌های منزل مثل گچ‌بری، نقاشی و دکوراسیون با سبک مبلمان استفاده شده‌ی شما است باید سازگار باشد! اما مبلمان ترک قابلیت این را دارند تا در کنار سبک مدرن نیز خودی نشان دهند! اگر مبلمان کلاسیک مدل سلطان مبل ویلگا را دیده باشید، متوجه این می‌شوید که این نوع مبلمان می‌توانند در کنار مبلمان مدرن قرار گیرند! طراحی کلاسیک به همراه پارچه‌های باکیفیت ترک باعث شده تا بتوان بالاخره بین سبک کلاسیک و مدرن، آتش‌بس سر داد!

مطلب داغ: مبل کلاسیک یا مدرن، کدام را انتخاب کنم؟

مبل ویلگا
مبلمان کلاسیک مدل سلطان
مبل ویلگا

مبلمان کلاسیک، رنگ طلایی شگفت‌انگیزه!

اگر بخواهیم از مبلمان ترک بگوییم، باید از طراحی شروع کنیم؛ طرح و رنگ در طراحی مبلمان ترک موج می‌زند و نکته‌ی جالب این است که این مدل طراحی هیچ‌وقت از مد نخواهد افتاد چون که رنگ طلایی هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود! حال در کنار طراحی، کیفیت، متریال و دوام را هم لحاظ کنید. از مهم‌ترین مزایای مبلمان کلاسیک شروع کنیم که کیفیت آن‌هاست. استفاده از چوب‌های مرغوب در مبلمان کلاسیک باعث شده وزن مبلمان سنگین‌تر از نمونه‌های دیگر شود و این هم به دلیل کیفیت، وقار و عقبه‌ی فرهنگی‌ای است که از همان ترکیه صادر شده البته که سنگین بودن این نوع مبلمان برای جا به جایی سخت است ولی به مانند شمشیری دولبه، اگرچه سنگین است اما دوام بالایی دارد.

مطلب پیشنهادی: خرید مبل کلاسیک، این راهنمای خرید به درد همه می‌خوره!

مبل ویلگا
مبلمان کلاسیک مدل سلطان
مبل ویلگا

مبلمان کلاسیک، بازم دکوراسیون داخلی!

توجه، توجه! حتما قبل از خرید مبلمان کلاسیک به این نکته توجه کنید که می‌خواهید آن را در چه دکوراسیونی بگنجانید! ابتدا باید به متراژ واحد خود توجه کنید و در نظر بگیرید که تخصیص مبلمان کلاسیک به واحد‌های کوچک مناسب نیست! پس حتی‌الامکان از مبلمان کلاسیک و بوفه‌های سلطنتی برای متراژ واحد متوسط به بالا استفاده کنید تا لوکیشن فیلم‌های ترکیه‌ای را در دکوراسیون خود پیاده کرده باشید!

مطلب پیشنهادی: مبلمان کلاسیک یا راحتی، کدام در خانه شما می‌نشیند؟

مبل ویلگا
مبلمان کلاسیک مدل سلطان
مبل ویلگا

مبلمان کلاسیک، چرا مبل کلاسیک بخریم؟

واژه‌ی کلاسیک به معنای درجه یک است و اگر مقصود از مبلمان کلاسیک، مبلمان درجه یک باشد بی‌راه نیست! اما چرا؟ تمام مدل‌های مبلمان کلاسیک دارای مفهومی هستند که با توجه به طراحی آن‌ها می‌توان به مفهومش پی برد! اگر شما به دنبال این هستید که مبلی که خرید می‌کنید، علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، کارکتر خاصی را هم داشته باشد، مبلمان ترک بدون شک یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود!

مطلب کلیدی: مبل کلاسیک، چگونه بهترین رنگ و طرح را انتخاب کنیم؟

مبل ویلگا
مبلمان کلاسیک مدل سلطان
مبل ویلگا

ویلگا نام تجاری گل سرسبد صنایع چوبی در کشور مالزی است و دارای ۳شعبه در یافت‌آباد و بازارهای مبل ایران شماره‌ی یک و خلیج فارس است. مبل ویلگا علاوه‌بر واردات ۱۵مدل مبلمان لوکس و کلاسیک، بیش‌از ۳۰مدل سرویس خواب نیز برای آسایش هرچه بیش‌تر شما به ارمغان آورده است. برای مشاهده‌ی نمونه‌ کارهای مبل ویلگا وب‌سایت این شرکت را مشاهده فرمایید.

همراه چیدانه باشید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه