Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن، این آپارتمان 188 متری در ایلام دیدنی است!

به قلم: مژگان احمدی

خیلی‌ها که به دنبال تغییر در دکوراسیون خانه هستند می‌گویند که ‌ای‌کاش قبل از شروع به اجرای دکوراسیون داخلی لوکس منزل‌شان، ابتدا می‌توانستند دکوراسیون داخلی خانه های لوکس ایران را ببینند. آن‌ها می‌گویند که اگرچه انواع مختلف عکس دکوراسیون داخلی منزل لوکس با کمی جستجو در اینترنت پیدا می‌شود، اما تماشای صفر تا صد یک خانه‌ی ایرانی با دکوراسیون داخلی لوکس ایرانی چیز دیگریست و به آن‌ها در ایده‌پردازی کمک بیشتری می‌کند! با ما در این مقاله از چیدانه همراه باشید تا یکی از این خانه‌های لوکس و مدرن را به شما نشان دهیم و ایده‌های دکوراسیونی اجرا شده‌ی آن را ببینیم. یک خانه‌ی 188 متری در ایلام که دیزاین و دکوراسیون داخلی آن توسط گروه معماری نیارش سبز طراحی و اجرا شده است.

 

اسکای اسکرپر

[[nid:314725]]

مشخصات عمومی پروژه دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن

  • نام پروژه: طراحی و اجرای واحد مسکونی 188 متری
  • موقعیت: واحد مسکونی واقع در خیابان پیام شهر ایلام 
  • تعداد افراد ساکن: 4 نفر (پدر، مادر، دو فرزند دختر و پسر) 
  • سبک و دکوراسیون: نئوکلاسیک
  • رنگ های غالب: استفاده از رنگ‌های ملایم و خنثی برای سالن مهمان و همچنین استفاده از رنگ‌های گرم برای نشیمن
  • نام شرکت یا دفتر معماری: استودیو معماری نیارش سبز
  • معمار مسئول و ناظر پروژه: فریناز زمان – هدی محسنی
  • تیم طراحی: گروه طراحی معماری نیارش سبز
  • نورپردازی و برقکاری: گروه طراحی معماری نیارش سبز
  • کارهای چوبی: گروه طراحی معماری نیارش سبز
  • مدت زمان طراحی: 15 روز
  • طراح سه‌بعدی: گروه طراحی معماری نیارش سبز
  • مساحت سایت پروژه: 188 متر واحد مسکونی
  • نوع ساختمان: مسکونی
  • کارفرما: سرکار خانم صادقیان
  • هزینه طراحی: 8 میلیون تومان
  • برآورد هزینه اجرا: 120 میلیون تومان

 

 

[[nid:314730]]

ویژگی‌های برجسته در دکوراسیون داخلی لوکس این منزل کدامند؟

اگر به دنبال مدل‌های دکوراسیون داخلی و چند ایده برای دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن هستید، توصیه می‌کنیم که این بخش از مقاله را از دست ندهید. چرا که در ادامه قصد داریم تا برخی از ویژگی‌های برجسته‌ و ایده‌های به کار رفته در دکوراسیون داخلی این منزل مسکونی در ایلام را یکی یکی بررسی کنیم:

 

[[nid:314711]]

[[nid:314712]]

دکوراسیون داخلی کابینت لوکس، در یک آشپزخانه‌ی ولرم!

نقش تعیین کننده‌ی دیزاین آشپزخانه در دکوراسیون داخلی لوکس مدرن نیاز به گفتن ندارد. یکی از نکات طراحی جذاب در دکوراسیون داخلی این خانه را می‌توان ایجاد دو فضای تفکیک شده و در عین حال مرتبط با هم، برای آشپزخانه سرد و گرم دانست که در تصاویر نیز به خوبی مشخص است.

 

[[nid:314708]]

[[nid:314709]]

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید در این آشپزخانه با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به صورت مینیمال، استفاده از رنگ‌های خنثی و همچنین استفاده از بین کابینتی مرمر و جزیره با سنگ مرمر سفید طوسی، فضای یک آشپزخانه مدرن و امروزی به خوبی ترسیم شده است. همچنین با استفاده از متریال چوب، شلف‌های چوبی لوکس و نورپردازی آشپزخانه، فضای آشپزخانه از نظر تم رنگی کاملا گرم شده که تلفیق آن با فضای مدرن و سرد قبلی بسیار لوکس و جذاب می‌باشد.

 

[[nid:314729]]

بهترین طراحی دیوار تلویزیون در دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن

احتمالا بارها شنیده‌اید که بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود یک نقطه‌ی کانونی در نظر بگیرید و چیدمان‌تان را بر اساس این نقطه‌ی کانونی انجام دهید. دیوار تلویزیون و شومینه اغلب در هر خانه‌ای بهترین گزینه‌ها برای این کار هستند. همانطور که در تصویر بالا مشخص است، در این پروژه دیوار تلویزیون به همین منظور طراحی و به خوبی نیز اجرا شده است.

استفاده از رنگ‌های گرم برای رنگ دیوار پشت تلویزیون، استفاده از شلف‌های دیواری و نورپردازی آن، استفاده از میز تلویزیون سراسری و مینیمال به عنوان اِلِمان افقی در کنار طراحی شومینه سنگی با سنگ مرمر به عنوان اِلِمان عمودی که به صورت عمود به میز تلویزیون نیز قرار گرفته، فضای مدرن، لوکس و گرمی به این نقطه‌ی کانونی در نشیمن منزل بخشیده است.

 

[[nid:314734]]

طراحی ورودی لوکس و کاربردی در دکوراسیون داخلی منزل

طراحی و دکوراسیون ورودی منزل نقش تعیین کننده‌ای در احساس شما و مهمان‌هایتان نسبت به خانه خواهد داشت. آیا اگر بعد از ورودتان به منزل جایی برای نشستن و درآوردن کفش‌هایتان و جایی نیز برای قرار دادن سوئیچ، کت و کفش‌تان داشته باشید، احساس بهتری نخواهید داشت؟

 

[[nid:314735]]

در صورتی که در منزل‌تان جایی به عنوان ورودی در نظر گرفته شده، پیشنهاد می‌کنیم که شما هم برای طراحی ورودی منزل‌تان دست به کار شوید. گروه معماری نیارش سبز معتقدند که طراحی ورودی لوکس و مدرن، نقش بسیار تعیین کننده‌ای در دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن خواهد داشت. می‌توانید طراحی و دکوراسیون ورودی خانه ایلام را در تصاویر بالا ببینید و ایده بگیرید.

 

[[nid:314722]]

[[nid:314723]]

آینه‌کاری در دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن

آینه‌کاری به عنوان یکی از عناصر طراحی در دکوراسیون داخلی لوکس خانه را بسیار با شکوه و دلباز می‌نماید. اما بسیار مهم است که دقیقا در چه فضاهایی از این الِمان استفاده کنید تا دچار شلوغی، بی‌نظمی و افراط در طراحی نشوید. همانطور که در تصاویر بالا مشخص می‌باشد در پذیرایی این منزل مسکونی از آینه‌های دکوراتیو استفاده شده که فضا را بسیار بزرگ‌تر، روشن‌تر و دلبازتر کرده است. توجه داشته باشید که تم رنگی به کار رفته در این فضا و همچنین یکنواختی رنگ‌ها به گونه‌ایست که مانع از شلوغی و بی‌نظمی گردد.

 

[[nid:314732]]

طراحی منحصر به فرد فضاهای داخلی در دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن

این واحد مسکونی را می‌توان به معنای واقعی دارای دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن دانست. چرا که در آن به تک تک فضاهای داخلی توجه ویژه شده و بهترین ایده‌ها برای هر فضا اجرا شده است. دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس و زیبا و همچنین دکوراسیون اتاق خواب لوکس و مدرن با به کارگیری تجهیزات اتاق‌ها شامل سرویس خواب، میز آرایش، میز کار و کمدها، متناسب با ابعاد فضا و نیازهای کارفرما از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این پروژه است که دیدن عکس‌ آن‌ها خالی از لطف نیست.

اگر دوست دارید که دکوراسیون داخلی لوکس اتاق خواب مستر و کودک و همچنین دکوراسیون داخلی لوکس سرویس بهداشتی این واحد مسکونی را نیز ببینید، حتما برای دیدن تصاویر بیشتر به پروفایل استودیو معماری نیارش سبز در چیدانه بروید.

 

[[nid:314726]]

بروزترین دکوراسیون داخلی منزل، معرفی یک سبک لوکس پسند!

استودیو معماری نیارش سبز درباره این پروژه می‌گویند که “طراحی باید بر مبنای سبک، رنگ و طرح مبلمان موجود انجام می‌گرفت که در نهایت منجر به طراحی براساس سبک نئوکلاسیک شد". پس اگر طراحی و دیزاین این خانه به دلتان نشسته بهتر است به شما بگوییم که شما نیز از طرفداران سبک نئوکلاسیک هستید.

درست در همان نقطه‌ای که در میان شکوه سبک کلاسیک سنتی و ترکیبات رنگی سبک مدرن گیر کرده‌اید، سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی به کمکتان می‌آید تا انتخاب‌های قاعده‌مند و اصولی‌تری داشته باشید.

 

[[nid:314736]]

آیا شما هم به دنبال لوکس ترین دکوراسیون داخلی منزل هستید؟

اگر تا این بخش از مقاله با ما همراه بوده‌اید، پس بدون شک شما نیز به دنبال چند نمونه دکوراسیون داخلی لوکس می‌گردید تا به روز ترین دکوراسیون منزل را انتخاب کرده و منزل‌تان را با بهترین و جدیدترین ایده‌ها در دکوراسیون داخلی لوکس دیزاین کنید. چیدانه به شما پیشنهاد می‌کند که به ویژه اگر کمی هم سخت‌پسند هستید، حتما از متخصصین طراحی و دکوراسیون داخلی و اهالی فن در چیدانه بخواهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. بدون شک آن‌ها بهترین طراحی را بر اساس فضای منزل و نیازهایتان به شما ارائه می‌دهند.

 

کلام آخر: امروزه افراد زیادی به دنبال ایده برای دکوراسیون داخلی شیک و لوکس هستند. بنابراین ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا طراحی و دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن یک واحد مسکونی 188متری در ایلام که توسط استودیو معماری نیارش سبز اجرا شده را به طور کامل بررسی کنیم. طراحی داخلی آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون ورودی خانه و همچنین دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق خواب و سرویس بهداشتی از جمله فضاهای داخلی بسیار مهم برای دکوراسیون داخلی لوکس خانه به حساب می‌آیند که به طور کامل توسط این گروه مورد توجه قرار گرفته است. پس اگر به دنبال مدل دکوراسیون داخلی لوکس هستید، توصیه می‌کنیم که تماشای تصاویر دکوراسیون داخلی این خانه را از دست ندهید!

 

چیدانه همچنین به شما توصیه می‌کند که همین حالا به پروفایل استودیو معماری نیارش سبز در چیدانه بروید و از نمونه‌کارهای دیگر این گروه با تجربه و خلاق دیدن کنید>>>

 

شاید این مطالب را نیز درباره دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن بپسندید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه