Chidaneh.com placeholder image

مبلمان لوکس و مدرن، برای همه سلیقه ها

به قلم: گلنار

تنوع بالای سبک‌ها و مدل‌های مبلمان باعث شده تا برای بسیاری از افراد قدرت تصمیم در هنگام خرید کاهش یابد. علاوه بر این، عدم آگاهی از نکات مهم در خرید باعث می شود که گاهی اوقات فقط زیبایی مبل در نظر گرفته شده و کارایی و تناسب آن با خانه و حتی سبک زندگی افراد نادیده گرفته شود. بنابراین در این ویدیو با گروه مبلمان کارن هوم همراه شدیم تا مدل مبلمان لوکس هم برای خانه های بزرگ و هم برای خانه های کوچک را بررسی نماییم.

سرویس خواب بالسا

تولید مبلمان لوکس و مدرن

در ویدیویی که پیش از این دیدید، مجموعه کارن هوم با سابقه‌‌ای درخشان و تولید مبلمان لوکس و مدرن توانسته طرح‌های خاصی را خلق کند. مجموعه کارن هوم از متریال استیل و چوب برای طراحی و ساخت انواع مبلمان، ‌میز وکنسول، سرویس خواب و حتی ساخت سازه‌های دکوراتیو به صورت حرفه‌ای و لوکس استفاده کرده است. 

مبلمان کارن هوم
جدیدترین ست‌های مبلمان و ناهارخوری ساده و شیک
مبلمان کارن هوم

تنوع مبلمان لوکس و مدرن

تنوع بالایی از مبلمان راحتی و مدرن، نئوکلاسیک و آوانگارد در این گالری وجود دارد که در تولید این محصولات از متریال‌های وارداتی با ترکیب رنگ‌ و پارچه منحصربه‌فرد استفاده شده است و همینطور تمام مبلمان در سرویس کامل و مطابق با استانداردهای جهانیِ صادرات تولید می‌شوند.

مبلمان کارن هوم
جدیدترین ست‌های مبلمان و ناهارخوری ساده و شیک
مبلمان کارن هوم

کنسول و میز غذاخوری وینتیج، یکی از ترندهای محبوب در چیدمان دکوراسیون داخلی است، کارن هوم با تولید محصولات وینتیج و‌ ترکیب آن با سبک‌مدرن که جزییات فوق العاده‌ای را خلق کرده است، سبک جدیدی از دکوراسیون را به شما نشان می‌دهد.

مبلمان کارن هوم
جدیدترین ست‌های مبلمان و ناهارخوری ساده و شیک
مبلمان کارن هوم

استفاده از اکسسوری‌های لوکس

برای تکمیل دکوراسیون و انتخابِ اکسسوری‌های دکوراتیو مثل مجسمه، ظروف، جار، کنارسالنی، می‌توانید به گالری کارن هوم سر بزنید و نمونه‌هایی از لوسترها و آباژورهای خاصِ کارن هوم را ببینید که نمای متفاوتی دارند و بسیار کمیاب هستند.

 

“شما می توانید برای مشاهده انواع مدل مبلمان لوکس و سفارش به گروه مبلمان کارن هوم در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه