Chidaneh.com placeholder image

مبلمان چوبی مدرن و لوکس، مشکلات و موانع دکوراسیونی!

به قلم: مژگان احمدی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به دلایل مختلف در چیدمان انواع مبل مدرن با مشکلاتی مواجه شده باشید؟ یک دست مبلمان چوبی مدرن و لوکس، امروزه دیگر تبدیل به پای ثابت دکوراسیون داخلی خانه ها شده و چیدمان این نوع از مبلمان نیز در بسیاری از موارد با موانع و مشکلاتی روبرو می‌شود. اگر شما هم کم و بیش با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده‌اید، پس بدون شک خواندن این مقاله برایتان مفید خواهد بود. زیرا در این مقاله از چیدانه قصد داریم تا با همراهی مبلمان نقشینه، به 3 سوال بسیار رایج درباره مشکلات و موانع دکوراسیونی در زمینه چیدمان مبل چوبی مدرن پاسخ دهیم.

در ادامه خواهید خواند:

اسکای اسکرپر
  • سوال اول: مشکل چیدمان مبل چوبی مدرن و لوکس در هال مستطیلی کوچک
  • سوال دوم: مشکل در انتخاب رنگ مبلمان بر اساس دکوراسیون داخلی خانه
  • سوال سوم: مشکل جا برای قرار دادن میز غذاخوری در خانه

مبلمان نقشینه
مبل ال ساده چوبی
مبلمان نقشینه

سوال 1: چیدمان مبلمان چوبی مدرن و لوکس در هال مستطیلی کوچک

سوال شما: در یک آپارتمان 65 متری زندگی می‌کنیم که دارای یک اتاق نشیمن مستطیلی 20 متری است. به تازگی قصد خرید یک دست مبلمان چوبی مدرن و لوکس را برای اتاق نشیمن داریم. پیشنهاد چیدانه درباره خرید مبلمان برای هال کوچک چیست؟

مبلمان نقشینه
مبلمان چستر مدرن دو رنگ
مبلمان نقشینه

پاسخ چیدانه: کوچک بودن فضای هال و پذیرایی یکی از مشکلات بسیار رایج در چیدمان مبلمان مدرن و لوکس می‌باشد. امروزه بسیاری از آپارتمان‌ها اغلب فضای کوچکی دارند و چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن کوچک این خانه‌ها کمی دشوار است.

در چنین شرایطی اولین پیشنهاد چیدانه به شما چیدمان مبل ال در خانه کوچک است. مبلمان ال به ویژه در هال و اتاق نشیمن مستطیلی کوچک به شما کمک می‌کند تا هم دکوراسیون داخلی مدرن و لوکسی داشته باشید و هم اینکه از فضای منزل‌تان بیشترین استفاده را نمایید.

اما اگر جای کافی برای قرار دادن مبل راحتی ال را ندارید و یا اصلا از مبلمان ال راحتی خوشتان نمی‌آید، پیشنهاد بعدی ما به شما حذف کلیشه‌هاست! به تمام کسانی که با مشکل کوچک بودن فضا برای چیدمان مبل راحتی و تغییر دکوراسیون خود روبرو هستند می‌گوییم که بهتر است در ابتدا اصلا به یک ست کامل مبل 7 نفره یا 9 نفره فکر نکنند.

مبلمان نقشینه
مبلمان چستر مدرن دو رنگ
مبلمان نقشینه

سوال 2: مشکل انتخاب رنگ مبلمان بر اساس دکوراسیون داخلی خانه

سوال شما: یکی از سخت‌ترین مشکلات خرید مبلمان چوبی مدرن و لوکس برای ما انتخاب رنگ و مدل پارچه‌های مبلی می‌باشد. لطفا ما را در این زمینه راهنمایی کنید؟

پاسخ چیدانه: انتخاب مبل چوب و پارچه مدرن برای مبلمان چوبی مدرن و لوکس و همچنین هماهنگی آن با سایر عناصر منزل  یکی از مشکلات بسیار رایج در میان مردم است. در ادامه با همراهی مبلمان نقشینه به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع مدل مبلمان راحتی تمام پارچه و مبلمان چوب و پارچه، چند راهکار و ایده‌ی ساده برای روبرو شدن با این مشکل دکوراسیونی به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  1. اگر در دکوراسیون منزل خود از دیوارهای رنگی استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که رنگ مبلمان خود را از رنگ‌های مکمل رنگ دیوار انتخاب کنید
  2. می‌توانید طرح پارچه مبلمان تک نفره را با رنگ والون‌های پرده هال ست کنید
  3. همچنین می‌توانید رنگ و طرح کوسن‌های مبل را با رنگ و طرح پرده ست نمایید
  4. و یا می‌توانید طرح مبلمان تک نفره را با طرح پارچه‌ی کوسن‌ها ست کنید
  5. اگر دوست دارید که پارچه‌ی مبل مدرن چوبی‌تان یک رنگ باشند، بهتر است از کوسن‌هایی با رنگ مکمل استفاده کنید
  6. همچنین می‌توانید طرح پارچه‌ی کوسن‌تان را با پارچه‌ی رومیزی میز جلو مبلی ست نمایید
  7. اگر ست مبل های چوبی مدرن شما بیش از یک رنگ دارد، به همنشینی رنگ‌ها و زیبایی بصری آن‌ها در کنار یکدیگر توجه کنید

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

به گفته مبلمان نقشینیه، اگر به دکوراسیون رنگی علاقه دارید بهتر است برای انتخاب مبلمان چوبی مدرن و لوکس علاقه دارید، بهتر است که از رنگ‌های موجود در فضاهای دیگر منزل‌تان بکاهید تا ترکیبات رنگی به کار رفته در این نوع مبلمان چوبی رنگی به خوبی خودنمایی کنند.

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

اما اگر مثل تصویر بالا ترجیح می‌دهید که همه‌ صندلی‌ها یک رنگ باشند، توصیه می‌کنیم که رنگ میز و صندلی غذاخوری‌تان را با رنگ مبلمان پذیرایی‌تان ست کنید تا جلوه‌ی بهتر و لوکس‌تری داشته باشد.

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

سوال 3: مشکل جا برای قرار دادن میز غذاخوری در خانه

سوال شما: خانه ما هال بسیار کوچکی دارد که فقط اجازه‌ی قرار دادن یک دست مبل 7 نفره را به ما می‌دهد. اما ما تمایل به داشتن میز غذاخوری داریم. آیا راهی وجود دارد که بتوانیم میز و صندلی چوبی مدرن را نیز در دکوراسیون خانه‌ی خود جای دهیم؟

پاسخ چیدانه: اغلب افرادی که به دنبال دکوراسیون مدرن و چیدمان مبلمان چوبی مدرن و لوکس هستند، میز و صندلی غذاخوری را نیز بخش مهمی از دکوراسیون خانه می‌دانند. اما متاسفانه مشکل کمبود جا به ویژه در خانه‌های آپارتمانی امروزی شوخی‌بردار نیست!

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر خانه‌ شما آشپزخانه‌ نسبتا جاداری دارد، به سراغ میز و صندلی آشپزخانه بروید. در این صورت نه تنها آشپزخانه‌ی مدرن و لوکس‌تری خواهید داشت، بلکه می‌توانید میز غذاخوری جمع و جور خانوادگی‌تان را نیز داشته باشید.

پیشنهاد بعدی ما به شما برای داشتن یک ست کامل مبلمان چوبی مدرن و لوکس در خانه های کوچک، رفتن به سراغ میز غذاخوری تبدیل‌شو و یا میز و صندلی ناهار خوری با صندلی‌های نیمکتی است.

مبلمان صدرا چوب
نیمکت پلیکان B
مبلمان صدرا چوب

صندلی‌های نیمکتی در شرایط خاص می‌توانند نقش چند منظوره داشته باشند. یعنی در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها به جای مبل نیز استفاده کنید.

مثلا می‌توانید مبل دو نفره از ست 7 نفره را نخرید و جای آن را به قرار دادن میز و صندلی غذاخوری با یک صندلی نیمکتی اختصاص دهید. حالا با یک چیدمان درست می‌توانید از صندلی نیمکتی هم به جای صندلی ناهارخوری و هم به جای مبل دو نفره‌ی غایب استفاده کنید.

کلام آخر:

مبلمان چوبی لوکس و مدرن امروزه یکی از پرطرفدارترین نوع مبلمان هستند. مبلمان چوبی مدرن و لوکس اغلب تنوع رنگی و طرح‌های بسیار گسترده‌ای دارند. این نوع مبلمان تقریبا هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. گاهی به دلایل مختلفی از جمله نقشه‌ خاص خانه‌ها و یا کوچکی آن‌ها، موانعی برای چیدمان مبلمان مدرن به وجود می‌آید که اگر به آن‌ها توجه نشود، از زیبایی دکوراسیون منزل کم خواهد کرد. در این مقاله از چیدانه سعی کردیم به سه سوال بسیار رایج شما درباره این مشکلات و موانع دکوراسیونی پاسخ دهیم. توجه به نکات گفته شده در مقاله به شما کمک می‌کند تا به بهترین دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن با بهترین چیدمان مبلمان چوبی مدرن و لوکس برسید.

“می توانید همین حالا به پروفایل گروه مبلمان نقشینه در چیدانه بروید و از نمونه‌کارهای دیگر این گروه با تجربه دیدن کنید"

شاید این مطالب را نیز درباره مبلمان چوبی مدرن و لوکس بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه