رنگ مبلمان اتاق نشیمن، پاسخ به سه سوال مخاطبین چیدانه!

رنگ مبلمان اتاق نشیمن، پاسخ به سه سوال مخاطبین چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

بخش مشاوره دکوراسیون وب سایت چیدانه همیشه مخاطبین مخصوص به خود دارد. بسیاری از افراد با مطرح کردن سوالات دکوراسیونی خودشان به دنبال راهکارهایی برای دستیابی به طراحی دکوراسیون ایده آل هستند. در این مطلب از وب‌سایت چیدانه مثل همیشه با شما هستیم تا با یک مشاوره دکوراسیونی دیگر شما را در چیدمان خانه تان یاری کنیم. سوالات بسیاری از ترکیب رنگی مبلمان دکوراسیون نشیمن به دست ما رسیده است که پاسخ اصلی آنها ارائه ایده هایی در این زمینه است. در این مطلب تصمیم داریم که سه سوال دکوراسیونی نسبتا مشابه را درباره رنگ مبلمان اتاق نشیمن به طور همزمان مورد بررسی قرار داده و پاسخ دهیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

مبلمان زرد و طوسی دکوراسیون نشیمن

سرویس خواب بالسا

مبلمان زرد و طوسی

مبلمان زرد و طوسی در دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون طوسی

مبلمان زرد و طوسی

فرش در دکوراسیون نشیمن

رنگ مبلمان اتاق نشیمن زرد و طوسی

سوال مخاطب: با مبلمان زرد و طوسی چه فرشی ست میشه؟

پاسخ چیدانه: پیش از هر چیز شما باید به سایر وسایل موجود در دکوراسیون نشیمن خود نیز توجه کنید و تصمیم بگیرید که چه سبکی را برای دکوراسیون نشیمن خود در نظر گرفته‌اید. این تصمیم گیری تاثیر بسیار زیادی در انتخاب فرش شما خواهد داشت. معمولا اگر به دنبال سبک کلاسیک و یا تلفیقی باشید می توانید با انتخاب قالیچه و فرش های سنتی که در آنها طرح های رنگارنگی به کار رفته است به راحتی گزینه ای را انتخاب کنید که با مبلمان شما هماهنگ هستند. اما اگر به دنبال سبک های دیگری مثل مدرن هستید باید با حوصله بیشتری بگردید.

بهتر است که به سراغ فرشی با رنگ و طرح خیلی متفاوت تری از مبلمانتان نروید و از شلوغی و رنگی رنگی دکوراسیون نشیمن خودداری کنید.

مطلب مرتبط: 10 ترکیب رنگ پرطرفدار طوسی در دکوراسیون منزل!

مبلمان سرمه ای و سبز

مبل سرمه ای و قرمز

مبل طوسی و سرمه ای

مبل سرمه ای و نارنجی

مبلمان سرمه‌ای رنگ اتاق نشیمن

سوال مخاطب: سلام، من سفارش مبل راحتی سرمه ای دادم و یک مبل تک نفره، ولی نمی دونم این تک نفره رو چه رنگی سفارش بدم؟ زرد، طوسی یا…؟

پاسخ چیدانه: باید بگوییم که شانس با شما همراه است و خوشبختانه به سراغ رنگی رفته اید که ست کردن و هماهنگی رنگ های بسیاری با آن بسیار ساده و راحت است. در وهله اول شما باید به سایر قسمت های دکوراسیون نشیمن خود توجه کنید و با توجه به رنگ غالب موجود در فضا به سراغ انتخاب رنگ مبل تک نفره تان بروید. رنگ طوسی و سرمه ای ترکیب خوبی را شکل می دهند. از سویی به دلیل سرد شدن فضا ممکن است بعد از گذشت مدتی برایتان کسل کننده شوند. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است که در صورت انتخاب رنگ طوسی و سورمه ای به دنبال وسایلی با رنگ گرم باشید. چیزهایی مثل فرش، دکوری ها، رنگ دیوار و غیره.

اگر هم تصمیمتان رنگ زرد است باید بگوییم که جسارت قابل تحسینی دارید. این ترکیب رنگی یکی از منحصر به فردترین و در عین حال زیباترین ترکیب های رنگی برای دکوراسیون نشیمن است که با انتخاب سایر وسایل مناسب و هماهنگی با آنها می تواند دکوراسیون نشیمن شما را بسیار زیبا و دلنشین کند. با این حال در بالا تعدادی از انتخاب های دیگری را که پیش روی شما هستند مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: چیدمان منزل ایرانی، رنگ های دلبرانه در خانه یاسمین و نعیم!

رنگ مبلمان اتاق نشیمن قهوه‌ای و کرم

رنگ مبلمان نشیمن قهوه‌ای و کرم

رنگ مبلمان قهوه‌ای و کرم

رنگ مبلمان اتاق نشیمن قهوه‌ای و کرم

سوال مخاطب: برای منزلی با مبلمان ال قهوه ای و کرم چه رنگ هایی برای دکوراسیون میشه استفاده کرد؟

پاسخ چیدانه: مبلمانی با رنگ کرم و قهوه ای شرایط ایده آلی را برای یک ترکیب رنگی ایده آل دارند! از آنجا که این رنگ ها گرم هستند و فضای خانه شما را دلنشین تر و دنج تر می کنند شما می توانید با یک انتخاب درست در رابطه با رنگ وسایل دکوراسیون منزلتان غوغایی به پا کنید! طیف های رنگی بسیاری وجود دارد که در کنار قهوه ای انتخاب خوبی به شمار می روند. طیف سبز زیتونی، قهوه ای تیره، سرمه ای، زرد، طوسی و… همه و همه گزینه هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند. اما موضوع مهم انتخاب آنهاست!

قبل از هر چیز شما باید به شرایط موجود در دکوراسیون نشیمن خود توجه کنید. برای مثال اگر نشیمن شما ابعاد کمی دارد و یا تاریک است و نورگیری آن چنگی به دل نمی زند باید حتما به سراغ رنگ های روشنی بروید که در کنار مبلمان کرم شما باعث روشن تر شدن و البته بزرگ تر دیده شدن فضای نشیمن شوند. این ترفندهای دکوراسیونی در کنار شرایط موجود در دکوراسیون نشیمن شما می تواند کمک بسیاری به انتخاب شما به حساب آید. کافی است کمی دقت کنید و سلیقه خودتان را به کار بگیرید.

مطلب مرتبط: مبل قهوه ای تیره را با چه کوسنی ست کنیم؟

مبلمان زرد و طوسی در دکوراسیون

در انتها

شما هم می توانید سوالات دکوراسیونی خود را از ما بپرسید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه