Chidaneh.com placeholder image

از میان انواع درهای ورودی ساختمان ، چرا در فلزی؟

به قلم: سمانه زارعی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر ساختمان که توجه هر فردی را در برخورد اول به خود جلب می‌کند، در ورودی آن است. در نتیجه زیبایی و جذابیت درِ ساختمان، در ایجاد حس خوب و ظاهری چشم‌نواز برای بیننده بسیار موثر خواهد بود با توجه به اینکه در ورودی ساختمان روزانه بارها باز و بسته می‌شود در معرض فرسودگی و سایش قرار دارد به همین دلیل علاوه بر زیبایی و جذابیت، از ویژگی‌های بسیار مهم برای در ورودی ساختمان دوام و پایداری و امنیت بالای آن است.

اگر به دنبال انتخاب و یا تعویض در ورودی مناسب برای ساختمان خود هستید؛ با این مطلب از چیدانه که انواعی از درهای فلزی ساختمان، محصولاتی از شرکت آذر فلز پایون به شما معرفی شده است همراه باشید.

قالیشویی ادیب

آذر فلز پایون
درب فلزی
آذر فلز پایون

درهای ورودی فلزی:

در ورودی ساختمان انواع مختلفی دارد که درهای فلزی یکی از آنهاست. شرکت آذر فلز پایون این نوع درها را در طرح‌های متنوعی تولید می‌کند که مشتری می‌تواند به راحتی طبق سلیقه‌ی خود آنها را انتخاب کند. طرح این نوع درهای فلزی با برش لیزری بر روی ورقه‌های فولادی یکپارچه برش داده می‌شوند. درهای فلزی برای ورودی ساختمان، پارکینگ، ویلا، باغ، حیاط و … مناسب هستند.

آذر فلز پایون
درب فلزی
آذر فلز پایون

مزایای درهای فلزی ساختمان:

  • درهای فلزی ساختمان طول عمر و پایداری بالایی دارند. در نتیجه با یک بار انتخاب و هزینه‌کردن برای خرید و نصب در ورودی تا سالها احتیاج به تعویض در نخواهید داشت.
  • درهای فلزی تنوع بالایی دارند و مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود به راحتی طرح و مدل دلخواه خود را انتخاب کنند.
  • در برابر شرایط جوی نامناسب مانند: رطوبت بالا، وزش باد، طوفان، برف و.. مقاومت بیشتری نسبت به انواع دیگر درهای ورودی دارند.
  • استفاده از درهای فلزی در فضاهای داخلی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. این نوع درها با حداکثر عایق کاری از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند.

آذر فلز پایون
درب فلزی
آذر فلز پایون

معایب درهای فلزی ساختمان:

  • درهای فلزی ممکن است در مقابل شرایط آب‌وهوایی مختلف و در گذر زمان دچار زنگ‌زدگی، سایش و فرسودگی شوند.
  • درهای فلزی وزن زیادی دارند.
  • نصب درهای فلزی ساختمان نیاز به متخصص و افراد ماهر دارد.

آذر فلز پایون
درب فلزی
آذر فلز پایون

ویژگی‌های درهای فلزی پایون:

  • تنوع بالا با طراحی بیش از 500 مدل و سازگار با هارمونی اکثر معماری‌های نمای ساختمان که مشتری به راحتی می‌تواند از بین آنها درِ مناسب برای ورودی ساختمان، پارکینگ، ویلا و باغ خود را انتخاب کند.
  • استفاده از شیشه سکوریت (نشکن) برای درهای فلزی که باعث افزایش امنیت و زیبایی هرچه بیشتر محصول و نمای ساختمان می‌شود.
  • امکان تولید درها به صورت یک، دو و یک و نیم لنگه در اندازه‌های دلخواه مشتری
  • استفاده از رنگ پودری کوره‌ای (الکترواستاتیک) در ساخت محصولات که باعث افزایش دوام و مقاومت آنها شده است.
  • وجود بیش از 60 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران که سبب تحویل سریع و رایگان محصول در اکثر نقاط کشور خواهد شد.
  • استفاده از تکنولوژی برش لیزری (CNC) برروی ورق فولادی یکپارچه جهت پیاده‌سازی طرح‌ها
  • پک کامل آماده تحویل برای هر محصول در اندازه‌های استاندارد شامل؛ قفل، دستگیره، لولا، یراق‌آلات، شیشه نشکن (سکوریت)، رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک
  • امکان تولید محصولات در سایز، طرح و ابعاد سفارشی و آیتم‌های درخواستی از قبیل درج لوگو سازمان، شرکت، رنگ، قفل و دستگیره و… و ارسال محصول در مدت ۱۰ الی ۲۰ روز کاری
  • مشاوره رایگان و ارسال کاتالوگ، تصویرسازی از در جدبد منزل و ساختمان شما، ارائه ایده‌ها و راهکارهای متناسب با نمای سازه و دکوراسیون، معرفی محصولات پر فروش، ارائه عکس نمونه کارهای اجرایی شرکت و..

آذر فلز پایون
درب فلزی
آذر فلز پایون

سازگاری با تمامی شرایط آب‌وهوایی!

  یکی از عوامل مهم و تاثیر‌گذار بر روی طول عمر و دوام درهای فلزی، شرایط آب‌و‌هوایی است و کشور ما نیز دارای انواع مختلفی از اقلیم‌های جغرافیایی؛ از خطه‌ی پرباران و همیشه مرطوب کناره‌های دریای خزر تا مناطق بسیار گرم و شرجی حاشیه خلیج فارس و دریای عمان در جنوب ایران، با آب‌و‌هوای متفاوت است. همچنین سوز و سرمای مناطق غرب و خشکی مناطق کویری همه و همه عواملی موثر در کاهش استحکام و طول عمر سازه‌های فلزی هستند که باعث زنگ‌زدگی، خوردگی، سائیدگی و عواملی از این قبیل می‌شوند. استفاد از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک برروی ورقه‌های فولادی یکپارچه در ساخت درهای فلزی پایون باعث می‌شود که این محصولات در برابر تمام این مشکلات، مقاوم شده و با تمامی اقلیم‌های آب‌وهوایی سازگار گردند.

آذر فلز پایون
درب فلزی
آذر فلز پایون

پک کامل محصولات با ارسال یک روزه

با توجه به اینکه امروزه ارزش و اهمیت زمان برای تمام افراد دارای اهمیت فراوان و حیاتی است ، شرکت آذر فلز پایون در همین راستا پک کامل آماده تحویل محصولات خود را با امکان ارسال در سریع‌ترین و کمترین زمان ممکن فراهم کرده است. بدین ترتیب که در پک هر محصول، تمامی ملزومات یک درِ کامل جهت نصب از جمله قفل (برقی و یا مکانیکی)، دستگیره، لولا، شیشه نشکن (سکوریت)، یراق آلات و چهارچوب در، در اندازه‌های استاندارد و لنگه‌های مدل انتخابی مشتری رنگ شده با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک به صورت یکجا فراهم آورده و  پک کامل محصول ظرف 24 ساعت تحویل باربری می‌دهد که با توجه به وجود بیش از 60 نمایندگی فعال پایون در سرتاسر ایران، محصول انتخابی خود را می‌توانید ظرف نهایتا 48 ساعت از نمایندگی شهر و استان خود و یا درصورت نبود نمایندگی، از طریق باربری تحویل بگیرید.

 

شرکت آذر فلز پایون علاوه بر درهای فلزی، حفاظ پنجره، نرده، طرح‌های تزئینی و پارتیشن‌های فلزی در طرح‌های مختلف تولید می‌کنند که این محصولات مدرن و منحصر به فرد از مجموع کادر مجرب و تکنولوژی‌های روز جهان بدست آمده است.

 

مطالب پیشنهادی:

 

با درب های فلزی، ورودی ساختمان خود را متفاوت و زیبا طراحی کنید !

شیک ترین طراحی برای درب ورودی ساختمان منزل شما!

قیمت درب ورودی ساختمان، از سفارش تا نصب

درب اچ دی اف، ارزان و خوش جنس برای داخل ساختمان شما

درب پی وی سی، از مزایا و معایب تا خرید آنلاین

راهنمای خرید درب داخلی ساختمان، انواع و قیمت ها

انواع درب های چوبی زیبا برای داخل خانه!

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه