Chidaneh.com placeholder image

لیست لوازم آشپزخانه عروس، عکس جدید 2020 ایکیا

به قلم: یاسمین ثریا

هر دختری که رویاهای عاشقانه زندگی مشترک را در سر می‌پروراند، حتما خودش را بین اجناس ریز و درشتی که برای جهیزیه‌اش خریده، تصور می‌‌کند. از مبلمان و لوازم برقی اساسی آشپزخانه که بگذریم؛ دختر خانم‌های دم بخت عاشق لوازم کاربردی آشپزخانه عروس هستند. دختر‌ها در عالم خیال، برای خودشان لیست وسایل ضروری جهیزیه را می‌نویسند که اگر روز موعود نزدیک شد؛ بتوانند بر اساس این فهرست، لوازم آشپزخانه عروس را در واقعیت برای خودشان بخرند. در این مطلب به شما می‌گوییم که در مغازه لوازم آشپزخانه دقیقا به دنبال چه باشید؛ خریدتان را از کجا انجام دهید و در پایان هم از مدل‌‌های وسایل آشپزخانه سایت چیدانه کلی ایده می‌گیرید. 

خانه رویایی ایکیا
انواع لیوان های بلوری ایکیا 02
خانه رویایی ایکیا

chidaneh ad banner

شکستنی‌های لیست لوازم آشپزخانه عروس

در این بخش راهنمای خرید لوازم آشپزخانه عروس به شما می‌گوییم که چینی‌آلات و شکستنی‌ها را با چه منطقی خریداری کنید. اصلا بلوری بخرید یا چینی؟ کدام بهتر است؟ کدام ارزان‌تر است؟ با ما همراه باشید تا متوجه شوید. هنگامی برای خرید جهیزیه عروس به بازار می‌روید می‌توانید این فهرست بلند‌بالای شکننده را همراه‌تان داشته باشید. در این فهرست انواع لوازم آشپزخانه عروس که شکننده هستند  به ترتیب اهمیت و کاربرد، تفکیک شده‌اند.

خانه رویایی ایکیا
لوازک کیک پزی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

ظروف پذیرایی در لوازم آشپزخانه عروس

چون در مراسم جهازبرون و حتی بعد از رفتن به خانه بخت مهمان‌های زیادی به خانه تازه عروس و داماد رفت‌و‌آمد دارند باید ایتدا در لیست لوازم آشپزخانه عروس، سراغ پذیرایی از مهمان‌های برویم.

ظروف لوکس لیست لوازم آشپزخانه عروس 

اگر عروس شوید، اولین چیزی که در مراسم رونمایی از جهیزیه شما، به چشم می‌آید؛ سرویس چینی‌تان است که روی میز ناهار خوری می‌چینید. بنابراین در لیست لوازم آشپزخانه عروس که برای خودتان تدوین کرده‌اید؛ برای سرویس چینی پذیرایی‌تان وقت و بودچه کافی بگذارید.

خانه رویایی ایکیا
سرویس غذاخوری ایکیا
خانه رویایی ایکیا

1. سرویس ظروف سفید: سرویس ظروف لوازم آشپزخانه عروس،  بسته به تعدادنفرات می‌تواند هزینه کم یا زیادی را برای شما منظور کند. اگر از آن خانواده‌های پر رفت‌و‌آمد هستید بای یک مینیمم برای تعداد مهمان‌هایی که معمولا دعوت می‌کنید در نظر بگیرید و بفهمید مثلا سرویس 12 نفره احتیاج دارید یا 24 نفره و حتی 36 یا 48 نفره؟ می‌توانید مانند تصویر زیر رنگ سفید را انتخاب کنید که با دکوراسیون‌های ساده و مدرن منازل امروزی هماهنگ باشد. ترکیب رنگ سیلور سرویس قاشق و چنگال نیز با این سرویس چینی پذیرایی بسیار هماهنگ است.

خانه رویایی ایکیا
سرویس ظروف چینی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

2. سرویس پذیرایی کریستال: بهتر است اگر فقط یک دست سرویس ظروف پذیرایی می‌خرید از انواع چینی آن تهیه کنید اما برخی دخترخانم‌ها در لیست لوازم آشپزخانه عروس، برای خودشان دو دست ظروف پذیرایی درنظر می‌گیرند؛ با این اوصاف می‌توانید یکی از این دو مدل را، از انواع کریستال انتخاب کنید. مثلا این عکس تازه از تنور سال 2020 درآمده تقدیم به شما: 

خانه رویایی ایکیا
لیوان بلور ایکیا 03
خانه رویایی ایکیا

انواع لیوان‌های بلور و کریستال جهیزیه عروس 

یادتان باشد چیدمان یک میز پذیرایی شیک و آبرومند، تنها مدیون بشقاب و سوپ‌خوری‌های زیبا نیست. رقص نوری که نور شمع میز و لوسترهای سقف بر جدار لیوان‌های بلور و کریستال میز، ایجاد می‌کنند؛  میز پذیرایی شما را باشکوه می‌سازد. درست مانند میز‌های شام یک قصر. بهتر است این لیوان‌ها با هم ست باشند. 

خانه رویایی ایکیا
انواع لیوان های بلوری ایکیا
خانه رویایی ایکیا

رنگ ست لوازم آشپزخانه عروس: ظروف پذیرایی

سرویس ظروف لوکس رنگی: هنگام خرید سرویس ظروف پذیرایی، می‌توانید از انواع رنگی آن نیز مطابق سایر اجزای دکوراسیون منزل‌تان، تهیه کنید. در لیست لوازم آشپزخانه عروس، بد نیست از رنگ‌های تند هم به کار برید؛ مثلا اگر بخشی از مبلمان سورمه‌‌ای تیره است؛ چنین سرویس پذیرایی صورتی چرک و سورمه‌ای به دکوراسیون منزل می‌‌خورد، نما را بسیار شیک جلوه می‌دهد و همچنین مدل سال 2020 است.

خانه رویایی ایکیا
سرویس چینی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

سرامیکی های ارزان رنگی: اگر از آن دسته افراد هستید که صرف هزینه زیاد برای سرویس پذیرایی را ولخرجی می‌دانید؛ چنین ظروف بامزه رنگی زیبایی برای‌تان خیلی مناسب است. این تفکر خیلی هم منطقی است؛ زیرا عقل سلیم می‌گوید، اگر پول محدودی داری، آن را برای خودت خرج کن تا مهمان‌هایی که ممکن است، سالی یک بار به منزل‌ات بیایند.

خانه رویایی ایکیا
انواع ظروف آشپزخانه
خانه رویایی ایکیا

سرویس قاشق و چنگال در لوازم آشپزخانه عروس جواهر جهیزیه

اگر در لیست لوازم آشپزخانه عروس، به بخش قاشق و چگال رسیده‌اید؛ توصیه می‌کنیم اول سراغ قاشق و چنگال‌های سیلور بروید؛ اگر باز هم بودجه داشتید؛ می‌توانید برای تنوع یک دست قاشق چنگال طلایی یا حتی رزگلد هم بخرید. می‌پرسید چرا سیلور؟ خوب معلوم است، ست کردن رنگ سیلور با بسیاری از انواع ظروف بسیار راحت‌تر است.

خانه رویایی ایکیا
سرویس قاشنگ چنگال ایکیا
خانه رویایی ایکیا

شیرینی‌خوری لوازم آشپزخانه عروس را حتما بخرید 

به حرف اطرافیان گوش ندهید که: « شیرینی‌خوری و شکلات‌خوری را در پاتخی می‌آورند و لازم نیست برای جهاز بخری»مگر می‌شود کسی به منزل نوعروس برود اما شیرینی نخورد؟ بنابراین یکی از مهم‌ترین موارد لیست لوازم آشپزخانه عروس ایرانی، شیرینی ‌خوری اوست. هر مهمانی که برای مراسم رونمایی از جهیزیه‌تان می‌آید، چشم‌اش روی میز پذیرایی‌تان خواهد بود تا ببینند با چه نوع شیرینی‌ای از او پذیرایی می‌شود و این شیرینی‌های خوشمزه در چه شیرینی‌خوری‌ای قرار گرفته‌‌اند.

خانه رویایی ایکیا
سرویس پذیرایی بلوری
خانه رویایی ایکیا

دم‌دستی‌ها در لیست لوازم آشپزخانه عروس

حالا که ظروف پذیرایی را در لیست لوازم آشپزخانه عروس، خریدیم و بارمان کمی سبک شد؛ باید ببنیم خود عروس و داماد در زندگی روزمره خود باید در چه ظروفی غذا بخورند؟

ظروف سرامیکی دم‌دستی را در جهیزیه عروس جدی بگیرید

  • رنگ‌های تند و جیغ: ما هر روز قرار است در این ظروف صبحانه، ناهار یا شام بخورید؛ بنابراین رنگ و مدلی را انتخاب کنید که به دل‌تان می‌نشیند. این‌‌روزها مردم خیلی به دنبال رنگ‌های متفاوت هستند؛ مثلا ترکیب صورتی و آبی برای یک آشپزخانه رنگی‌رنگی، هیجان غذا خوردن‌تان را دوچندان می‌کند. ‌

خانه رویایی ایکیا
انواع ظروف آشپزخانه 02
خانه رویایی ایکیا
 

  • رنگ‌های ملایم: اگر دوست ندارید مثل رویه مادربزرگ‌ها یک دست بشقاب سفید بخرید و روی مورد پیش‌دستی لیست لوازم آشپزخانه عروس خط بکشید اما رنگ‌های تند هم اعصاب‌تان را خرد می‌کند؛ این سرویس بشقاب آبی مدل 2020 هم جدید است هم بعد از یکی دو ماه دل‌تان را نمی‌زند.

خانه رویایی ایکیا
بشقاب آبی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

  • رومیزی را از قلم نیاندازید: شما را به خدا یک رومیزی بانمک رنگی را لیست لوازم آشپزخانه‌تان اضافه کنید. شاید بعضی‌ها بگویند رومیزی را ساده بخر که پول‌ات را سرف آیتم‌های مهم‌تر کنی. اما ببینید همین رومیزی ساده چهارخانه، با رنگ زرداش چطور نمای سورمه‌ای ظروف را زیباتر کرده است؟ با این رومیزی اگر در سفال فروشی‌های قم هم جهازتان را بخرید؛ همه محو چیدمان میزتان خواهند شد.

خانه رویایی ایکیا
انواع سرویس های پذیرایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

  • حداقل یک رنگ جیغ بخرید: هنگامی به خانه رویایی ایکیا می‌روید؛ با انتخاب‌های بسیار زیادی روبه‌رو هستید. می‌توانید خودتان با الهام گرفتن از عکس‌های جدید 2020 شرکت ایکیا، در فروشگاه بگردید و چند مدل یا رنگ کاسه، بشقاب و ماگ را با سلیقه خودتان ست کنید. مثلا در تصویر زیر می‌بینید که تمامی ظروف ساده هستند اما آن کاسه‌های قرمز آتشین، اشتهای هرکس را بر می‌انگیزد. 

خانه رویایی ایکیا
انواع ماگ چینی
خانه رویایی ایکیا

نوشیدنی خنک در فهرست وسایل آشپزخانه جهاز

تنگ شربت برای خنک شدن دل‌ها

کافی است در این تنگ زیبا به مهمان‌های‌تان فقط آب تعارف کنید؛ آن‌قدر که طراحی آن زیباست که همه دوست دارند یک بار با آن برای خودشان نوشیدنی‌ بریزند. به علاوه گذاشتن چنین تنگ‌های جدیدی که در سال 2020 مد شده، روی میز پذیرایی یا میز غذاخوری، جلوه چیدمان میز را بهتر می‌کند.

خانه رویایی ایکیا
تنگ آب ایکیا
خانه رویایی ایکیا

پارچ بلور در لوازم آشپزخانه عروس می‌درخشد

یکی از ملزومات لیست لوازم آشپزخانه عروس، سرویس پارچ و لیوان آن است. طرح پارچ و لیوان هرچه ساده‌تر باشد به تبع قیمت سرویس پارچ و لیوان کم‌تر می‌شود. طرح هرچه می‌خواهد باشد اما نما یک شربت یا اسموتی خوشمزه در پارچ و لیوان جهیزیه، حتما وسوسه‌انگیز است.

خانه رویایی ایکیا
پارچ بلور
خانه رویایی ایکیا

لیوان بلور بخر، باز هم بخر

هنگام خرید لوازم آشپزخانه عروس، باید چند دست لیوان بلور تهیه کنید. چانه هم نزنید زیرا این یک قانون است. اصولا بهداشت و ادب حکم می‌کند اگر شربت تعارف کردید و حالا مهمان‌تان آب خواست در لیوان تمیز دیگری برای او آب بیاورید؛ پس می‌بینید اگر تنها 4 مهمان هم داشته باشید، باید حداقل دو دست لیوان بخرید.

 

خانه رویایی ایکیا
انواع لیوان های بلوری ایکیا 02
خانه رویایی ایکیا

خانه رویایی ایکیا
لیوان بلور ایکیا 04
خانه رویایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا
لیوان بلور ایکیا
خانه رویایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا
لیوان کاکائو لیکیا 01
خانه رویایی ایکیا

میز صبحانه در لیست لوازم آشپزخانه عروس

ما ایرانی‌ها برای صبحانه خوردن کلی اهمیت قائلیم؛ پس باید اجزای میز صبحانه عروس خانم را هم به طور کامل ردیف کنیم. تازه در سال‌ها اخیر خصوصا مد شده که عروس خانم‌ها برای صبحانه هم مهمان دعوت می‌کنند.

خانه رویایی ایکیا
جای مربا ایکیا
خانه رویایی ایکیا

قوری گرد لوازم آشپزخانه عروس

مگر می‌شود، عروس ایرانی باشی و در لوازم آشپزخانه عروسی‌ات بساط چای به پا نباشد؟ منتهی الان دیگر بیشتر عروس خانم‌ها به جای قوری گل‌قرمزی، قوری‌های بلوری زیبایی می‌‌خرند که اگر بخواهی انواع گیاهان سنتی را هم در آنها دم کنی، نمای زیبایی دارند. 

خانه رویایی ایکیا
قوری چای
خانه رویایی ایکیا

کتری استیل قلدر لیست وسایل ضروری جهیزیه

حالا که تا اینجا به حرف ما گوش کرده‌اید و هرچه گفته‌ایم را خریده‌اید؛ برای کتری هم ارزش زیادی قائل شوید. کتری آن ظروف پدرمادردار آشپزخانه است که با قلدری تمام روی آتش می‌نشیند و بی‌صدا گرم می‌شود؛ مگر آنکه جوش بیاورد. از شوخی که بگذریم، چون ما ایرانی‌ها چایی خور هستیم و از این وسیله خیلی استفاده می‌کنیم بهتر است از انواع مرغوب آن تهیه کنیم.

خانه رویایی ایکیا
کتری استیل ایکیا
خانه رویایی ایکیا

خرده‌ریزهای میز صبحانه جهیزیه آشپزخانه عروس ایرانی

اگر بودجه محدودی برای تهیه جهیزیه دارید، می‌توانید از این مورد لیست لوازم آشپزخانه عروس چیدانه بگذرید. اما اگر دست‌تان در خرید باز است در خانه رویایی ایکیا بگردید و با ابتکار‌تان میز صبحانه خانه بخت‌تان را پر کنید. مثلا این جا تخم مرغی‌ها یا کاسه‌های کوچک برای مربا و خامه و عسل، خیلی به کارتان می‌آید. همچنین قهوه‌جوش‌های مدل 2020 ایکیا که در عکس بعدی می‌بینید، برای تهیه انواع شیرکاکائو، شیرقهوه یا شیرعسل عالی هستند.

خانه رویایی ایکیا
جا تخم مرغی
خانه رویایی ایکیا
 

خانه رویایی ایکیا
قهوه جوش ایکیا 02
خانه رویایی ایکیا

لوازم کاربردی آشپزخانه عروس

حالا که شکستنی‌ها را خریدید؛ با خودتان قرار بگذارید که در تمام طول زندگی این ظروف آخرین مدل 2020 را درست نگاه دارید و اگر نمک زندگی‌تان زیادی رفت بالا، آنها را به سمت هم پرتاب نکنید. ده سال بعد یادتان بیاید که در سال 2020، چقدر برای این لوازم آشپزخانه عروس برون چقدر پول دادید؛ آن وقت احترام‌شان را نگاه می‌دارید. بخش بعدی فهرست خرید ما به لوازم کاربردی آشپزخانه اختصاص دارد. یعنی همه ابزاری که در آشپزخانه، آشپزی را را برای‌تان راحت میکند.

خانه رویایی ایکیا
پوست کن
خانه رویایی ایکیا

خرد‌کن، تیزی وسایل مورد نیاز آشپزخانه عروس

به محض این‌که مسئولیت پخت‌و‌پز منزل را بر عهده بگرید؛ باید برای تهیه غذا مواد غذایی مختلفی را به سایز مناسب برای طبخ غذا در بیاورید. این لوازم ضروری آشپزخانه عروس را فراموش نکنید.

سیب‌خرد کن برای میوه‌آرایی

اگر بخواهید یک میز زیبای پذیرایی بچینید، می‌توانید با این ابزار سیب را به تکه‌های مساوی تقسیم کنید؛ بدون‌ اینکه دست‌تان را ببرید. تازه نوع بعدی‌اش هم که در عکس جدید 2020 ایکیا آمده، تکه وسط تخمه‌دار سیب را برای‌تان جدا می‌کند؛ بدون این‌که به گوشت سیب آسیب برسد. 

خانه رویایی ایکیا
سیب خرد کن ایکیا
خانه رویایی ایکیا

خانه رویایی ایکیا
سیب تمیز کن ایکیا
خانه رویایی ایکیا

سرویس چاقو سرباز‌های همیشه در صحنه

برای خرید سرویس چاقو باید خوب پول خرج کنید؛ هرچه‌‌قدر هم پول بدهید آش می‌خورید؛ چاقوهایی که برندگی خوبی دارند و استخوان مرغ و سفت‌ترین سیب‌زمینی را می‌برند معمولا قیمت بالایی دارند که می‌توانید با آقای جارالهی درباره آنها مشورت کنید. 

خانه رویایی ایکیا
هاون ایکیا
خانه رویایی ایکیا

سیر خردکن از وسایل ضروری هر آشپزخانه‌ای است

حتما می‌دانید که سیر چه عطری به غذا می‌بخشد اما خرد کردن آن با چاقو  بیشتر از اینکه طعم سیر را به غذا بدهد؛ دست شما را بدبو می‌کند. این سیرخردکن یکی از جدیدترین نمونه‌های 2020 ایکیا است. 

 

خانه رویایی ایکیا
سیر خرد کن ایکیا
خانه رویایی ایکیا

لزوم رنده پوست پرتقال در لیست جهیزیه عروس

این وسیله به ظاهر بی‌ارزش؛ یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزی است که غذای شما را خوش عطر می‌سازد. اگر پوست پرتقال یا لیمو را با چاقو بتراشید ممکن است؛ بخشی از تلخی آن را هم به غذا منتقل کنید. اما این وسیله کار شما را راحت می‌کند.

خانه رویایی ایکیا
رنده پوست پرتقال
خانه رویایی ایکیا

اسکوپ میوه ضروری برای عروس

این وسیله برای آن عروس خانم‌هایی مناسب است که به دسر تهیه کردن علاقه دارند و می‌توانند با آن طالبی، گرمک، هندوانه یا بستنی را به صورت کروی یا اسکوپی در بیاورند و در انواع دسر به کار ببرند.

خانه رویایی ایکیا
اسکوپ میوه ایکیا
خانه رویایی ایکیا

رنده پوره سیب‌زمینی برای لوازم آشپزخانه عروس

این وسیله را توصیه می‌کنیم که حتما بخرید زیرا وقتی می‌خواهید سالاد الویه یا پوره را درست کنید، سیب‌زمینی داغ را نمی‌توانید با شکل زیبا خرد کنید زیرا خیلی داغ است. و اگر سرد شود هم به راحتی شکل نمی‌گیرد.

خانه رویایی ایکیا
رنده سیب زمینی
خانه رویایی ایکیا

آبمیوه‌گیری دستی، تضمین سلامت عروس و داماد

در لیست لوازم آشپزخانه نوعروس حتما باید آبمیوه‌گیری دستی را جدی بگیرید. زیرا مرکبات پر از ویتامین C هستند و برای تضمین سلامت عروس و داماد باید به وفوراستفاده شوند. این انواع دستی آبمیوه‌گیری سریع کارتان را راه می‌اندازند و به تنبلی اجازه نمی‌دهند بهانه بیاورد که آبمیوه‌گیری برقی را کی بعدا تمیز کند؟

 

خانه رویایی ایکیا
آبمیوه گیری دستی
خانه رویایی ایکیا

لوازم کمتر کاربردی آشپزخانه عروس 

 با توجه به وضع اقتصادی موجود، می‌توانید از این مورد لیست لوازم آشپزخانه عروس صرف نظر کنید اما در صورتی‌ک بودجه کافی دارید این سه قلم را هم بخرید: 
پیتزا بر، تخم‌مرغ خرد کن، قالب بستنی

 
خانه رویایی ایکیا
پیتزا بر ایکیا
خانه رویایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا
خرد کننده تخم مرغ 02
خانه رویایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا
قالب بستنی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

پختنی‌ها در لیست لوازم آشپزخانه عروس

در طول زندگی مشترک باید هر روز از لوازم پخت‌‌و‌پز استفاده کنید؛ پس بهتر است از میان عکس مدل‌های جدید 2020 ایکیا، ایده‌هایی نو بگیرید و لوازم عمری برای خود انتخاب کنید. این لوازم ضروری شامل انواع قابلمه و ماهی‌تابه و لوازم شیرینی‌پزی می‌شود.

خانه رویایی ایکیا
قابلمه استیل ایکیا03
خانه رویایی ایکیا

قابلمه‌های مغازه لوازم آشپزخانه ایکیا

در مدل‌های جدید 2020 لوازم آشپزخانه ایکیا می‌توانید انواع قابلمه‌های استیل، سرامیکی یا تفلون را پیدا کنید که با سایر آیتم‌های جهازتان هماهنگ باشد. مثلا اگر ست کف‌گیر ملاقه‌‌تان استیل است ، بهتر است قابلمه استیل بخرید. یا اگر کف‌گیرهای‌تان تفلونی است، سرویس قابلمه تفلون هم بخرید. یکی دیگر از لوازم کاربردی آشپزخانه، توری بخارپز است که در لوازم ضروری آشپزخانه 2020 هم خیلی دیده می‌شود. می‌توانید بدون استفاده از روغن یا هدر رفت ریز مغذی‌ها گوشت و سبزی‌جات را بخارپز‌ کنید. هم‌چنین در صورت نیاز با هاون‌ جدید مدل 2020 مواد غذایی را بکوبید.

 

خانه رویایی ایکیا
قابلمه ایکیا
خانه رویایی ایکیا

 

خانه رویایی ایکیا
ست کف گیر ملاقه استیل اکییا
خانه رویایی ایکیا

لوازم شیرینی‌پزی در جهیزیه آشپزخانه نوعروس

لوازم شیرینی‌پزی در جهیزیه آشپزخانه نو عروس

اگر بعد از ازدواج قصد دارید خانه‌دار باشید یا کلا به شیرینی‌پزی علاقه دارید باید در عکس‌های 2020 ایکیا به‌دنبال جدید‌ترین ملزومات شیرینی‌پزی باشید. به عبارتی کسی که آشپزی می‌کند باید بلد باشد دسرهای خوشمزه را هم بپزد که کل لوازمش را در تصویر زیر می‌بینید.

خانه رویایی ایکیا
انواع لوازم پخت کیک
خانه رویایی ایکیا

انواع قالب از وسایل ضروری آشپزخانه

 برای پختن کیک‌های مختلف می‌توانید در بخش شیرینی‌پزی فروشگاه بگردید و هر قالبی که به خمیر کیک‌تان سازگار است را تهیه کنید. تنوع این قالب‌ها آن‌قدر زیاد است که پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه سری بزنید.

خانه رویایی ایکیا
انواع قالب کیک ایکیا
خانه رویایی ایکیا

لوازم کاربردی آشپزخانه برای شیرینی‌پزی

به‌جز قالب در شیرینی‌پزی خصوصا پختن شیرینی تر، 3 وسلیه خیلی مهم‌اند. اول این وسیله اره مانند که به طور افقی روی ارتفاع کیک می‌گذارید و کیک را به صورت هر چند صفحه‌ای که بخواهید می‌برید و لای آن خامه یا کاکائو می‌‌مالید. قیف و ماسوله هم بریا تزئین کیک و شیرینی لازم‌اند و در نهایت کاردک که توسط آن خامه یا کاکائو سطح کیک را صاف می‌کنند.

خانه رویایی ایکیا
ابزار کیک چند لایه ایکیا
خانه رویایی ایکیا

آسیاب خاک قند از تازه‌های لوازم آشپزخانه 2020

این وسیله که مثل الک کار می‌کند در لیست لوازم آشپزخانه عروس های هنرمند باید باشد. زیرا وقتی خاکه قند را با قاشق روی کیک و شیرینی می‌پاشیم، بخش اعظم آن روی یک نقطه پاشیده می‌شود و از طرفی در بافت آن گلوله‌های زیادی دیده می‌شود. با این وسیله می‌توانید خاک قند یا حتی آرد را به خوبی آسیاب کنید و  بر سطح دسر بپاشید.

 

خانه رویایی ایکیا
آسیاب خاکه قند ایکیا
خانه رویایی ایکیا

خرید لوازم آشپزخانه ارزان

در لیست لوازم آشپزخانه عروس همه چیز گران نیست و می‌توانید کلی لوازم کاربردی ارزان پیدا کنید. مثلا لوازم تقسیم‌‌بندی و لوازم پلاستیکی که بتوانید ظروف و لوازم داخل کابینت‌های آشپزخانه را مرتب کنید و هم مواد غذایی را از هم تفکیک نمایید. در ضمن باید بدانید که لوازم آشپزخانه ارزان را از کجا بخرید.

خانه رویایی ایکیا
انواع ظروف شیشه ای در دار ایکیا
خانه رویایی ایکیا

لوازم پلاستیکی آشپزخانه

در بخش‌های انتهایی لیست لوازم آشپزخانه عروس سری بزنیم به پلاستیکی‌های رنگارنگی که هم می‌توانید از فروشگاه‌های پلاستیک تهیه کنید هم در خانه رویایی ایکیا، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد، البته از نوع پلاستیکی‌اش را می‌توانید برای خانه بخت‌تان پیدا کنید. انواع آب‌کش، ظرف‌های تقسیم بندی غذاهای یخچال و مایکروویو و حتی ظروف و قاشق‌های مختلف تنها بخشی از لوازم پلاستیکی آشپزخانه هستند.

خانه رویایی ایکیا
انواع ابکش و قالب پخت و پز
خانه رویایی ایکیا

ظروف پلاستیکی آشپزخانه خارجی

در فروشگاه خانه رویایی ایکیا کلی لوازم پلاستیکی هست که از بهترین شرکت‌های تولیدکننده جمع‌آوری شده‌اند. با خرید این ظروف که در سایزها و اشکال مختلف ساخته شده‌اند؛ هنگامی که غذایی اضافه می‌آید می‌توانید به راحتی آن را در یخچال قرار دهید. این لوازم پلاستیکی آشپزخانه را با یکی دو عکس نمی‌‌توانیم  نشان دهیم و برای تصمیم‌گیری درست باید به فروشگاه خیابان شوش بروید.

 

خانه رویایی ایکیا
ظرف تقسیم بندی غذا
خانه رویایی ایکیا

نقش قیف در لوازم پلاستیکی آشپزخانه

شاید بزرگترها اجازه ندهند از لوازم پلاستیکی ارزان آشپزخانه زیاد خرید کنید اما در لیست لوازم ضروری آشپزخانه عروس حتما قیف را مورد توجه قرار دهید. زیرا برای ریختن انواع مایعات در شیشه و بطری‌ها در آشپزخانه خیلی به قیف نیاز پیدا می‌کنید.

  

خانه رویایی ایکیا
قیف آشپزخانه ایکیا 02
خانه رویایی ایکیا

خرید انواع شیشه‌ و بانکه از مغازه لوازم آشپزخانه

اگر دوست دارید یک آشپزخانه تمیز و مرتب داشته باشید و به همه ثابت کنید که یک خانه‌دار واقعی هستید باید لوازمی که در ادامه می‌گوییم را بخرید.

جا ادویه‌ای از ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه عروس

برا این‌که هنگام آشپزی با ریختن ادویه‌های مختلف از داخل بسته‌بندی‌شان گیج نشوید. باید یک ست جا ادویه‌ای زیبا تهیه کنید. ببینید از کدام ادویه‌ها بیشتر مصرف می‌کنید و بسته به تنوع ادویه‌جات ست 6-12-18 ایا با تعدد بیشتر تهیه کنید.

خانه رویایی ایکیا
جای ادویه ایکیا
خانه رویایی ایکیا

جای حبوبات جدید ایکیا 2020

این مدل‌های جای حبوبات یک خوبی دارند، ان هم این‌که به صورت مایل قرار می‌گیرند و هنگامی که در قفسه قرار دارند می‌توانید به راحتی از محتویات‌شان استفاده کنید.

خانه رویایی ایکیا
جای حبوبات ایکیا
خانه رویایی ایکیا

شیشه‌های مربای شیک و مدرن

این مدل شیشه‌های مربا اصلا قدیمی نمی‌شوند و برای سرو مربا روی میز صبحانه بسیار شیک هستند و اکیدا توصیه می‌کنیم در فروشگاه ایکیای میدان شوش، به دنبال چنین شیشه‌هایی باشید

 

خانه رویایی ایکیا
جای مربای ایکیا 2
خانه رویایی ایکیا

شیشه ترشی و شور از لوازم ضروری آشپزخانه

هرچه‌قدر هم ترشی آماده از مغازه بخرید؛ شور و ترشی خانگی یک چیز دیگر است. اگر بلدید شور و ترشی بیاندازید؛ این شیشه‌های ترشی را حتما برای جهیزیه خود بخرید زیرا نوار لاستیکی در آنها از نفوذ هوا به داخل ترشی و شور جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود شور یا ترشی به خوبی جا بیافتد.

خانه رویایی ایکیا
ظرف شور و ترشی
خانه رویایی ایکیا

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه

مدیریت خانه رویایی ایکیا، آقای جارالهی به طور منظمی اجناس جدیدی را برای عرضه به مشتریان تدارک می‌بیند. برای این‌که از جدید‌ترین لوازم آشپزخانه موجود در این فروشگاه مطلع شوید می‌‌توانید سری به اینستاگرام خانه رویایی ایکیا بزنید. زیرا عکس‌های موجود در این صفحه مرتب بر اساس موجودی آپدیت می‌شوند.

 

خانه رویایی ایکیا
لوازم شیرینی پزی ایکیا
خانه رویایی ایکیا

لوازم آشپزخانه مدرن و جدید از اروپا تا چین

در خانه رویایی ایکیا می‌توانید جدیدترین لوازم آشپزخانه ایکیا و اواع مشابه را که قیمت به مراتب ارزان‌تری دارند را تهیه کنید. مثلا این تایمر آشپزخانه برای اطلاع و یادآوری زمان پخت و پز بسیار مناسب است و در این فروشگاه عرضه می‌شود.

خانه رویایی ایکیا
تایمر آشپزخاه ایکیا
خانه رویایی ایکیا

لوازم آشپزخانه عروس، اصل هستند یا چینی؟

بسیاری از آیتم‌هایی که در فروشگاه خانه رویایی ایکیا به فروش می‌رسند، اصل هستند و از شرکت اصلی ایکیا وارد می‌شوند البته برخی از اجناس ایکیا در کشورهای جهان سوم تولید می‌‌شوند مثلا ایکیا اورجینال، علاوه به بر اسیای شرقی، در مصر هم تولید دارد. با این حال برای رفاه حال مشتریان و پاسخ‌گویی به قدرت خرید آنها، انواع مشابه اجناس ایکیا که در چین تولید شده‌اند هم در این شورورم به فروش می‌رسند که کیفیت خوبی هم دارند.

خانه رویایی ایکیا
ظرف غذای کودک ایکیا
خانه رویایی ایکیا

 قیمت لوازم آشپزخانه

این‌که بتوانیم لیست دقیقی از قیمت لوازم آشپزخانه برای‌تان ردیف کنیم، با توجه به محدودیت فضا و نوسانات ارز، واقعا غیر ممکن است اما در حال حاضر در فروشگاه خانه رویایی ایکیا اجناس از 7 هزار تا 700 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. من جای شما بودم برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها سری به شوروم خیابانن شوش می‌زدم  و جدیدترین مدل‌‌ها را هم از نزدیک می‌دیدم اما اگر در شهرستان زندگی می‌کنید و امکان خرید حضوری ندارید، می‌توانید با مراجعه به اینستاگرام خانه رویایی ایکیا، از هر چه دوست دارید بدانید مطلع شوید و یک خرید اینترنتی خوب هم داشته باشید.

 

خانه رویایی ایکیا
فلاسک
خانه رویایی ایکیا

پایان لیست لوازم آشپزخانه عروس

حال که لیست خرید جهیزیه شما البته در بخش آشپزخانه تکمیل شد؛ از شما می‌خواهیم نظرات یا تجارب خود را در زمینه خرید لوازم آشپزخانه یا جهیزیه برای ما بنویسید.

گشتی در آشپزخانه‌های چیدانه بزنید تا کلی اطلاعات مفید به دست بیاورید:

 

چوبی ها در جهیزیه

اکسسوریهای جهیزیه

 

خریدهای آشپزخانه برای جهیزیه

درباره ایکیا

 

دکوراسیون آشپزخانه

 راهکارهای نظم بخشیدن به آشپزخانه

تجهیزات و لوازم آشپزخانه

 

جهازبرون واقعی در چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه