Chidaneh.com placeholder image

مدل فرش اتاق خواب عروس، 8+1 نکته که فرش‌فروش‌ها نمی‌گویند

به قلم: یاسمین ثریا

اگر به تازگی عروسی کرده‌اید یا می‌خواهید برای جهیزیه‌تان فرش اتاق خواب عروس بگیرید؛ این آلبوم چیدانه را مشاهده کنید و جدیدترین فرش‌های مناسب برای اتاق خواب عروس را در آن ببینید.

 

چوب و هنر

انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس در چیدانه 

این روزها کلی مدل در بازار فرش به فروش می‌رسد و تازه بسیاری از فروشگاه‌های فرش ماشینی هم در شهرهای مختلف افتتاح شده‌اند؛ فروشنده‌ها که درباره خرید فرش‌های فروشگاه اصرار می‌ورزند؛ اما کسی به دکوراسیون داخلی اتاق خواب مشتری توجهی نمی‌کند. خصوصا در مورد اتاق خواب عروس که معمولا تمام وسیله‌ها به طور کامل خریداری نشده‌اند و اگر هم جهاز تکمیل باشد؛ چون جهاز چیده نشده تصور فضایی اتاق خواب عروس مشکل است؛ بنابراین در پاسخ به این مخاطب محترم تمامی نکات مهمی که در خرید فرش عروس نیاز دارید را بررسی می‌کنیم. متاسفانه بیش تر فرش‌فروش‌ها برای این‌که فرش‌های فروشگاه‌شان را بفروشند این نکات را به شما نمی‌گویند.

مطلب پیشنهادی : فرش اتاق خواب، اول اندازه بعد چیدمان!

مدل فرش اتاق خواب عروس در چیدانه

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، یک فرش طرح ایرانی هم می‌تواند برای یک اتاق خواب مدرن مناسب باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس، اول کمی در سایت چیدانه چرخ بزنید. در بخش جستجو عبارت «فرش» یا «اتاق خواب» را سرچ کنید؛ آ‌ن‌قدر ایده‌های خوب برای‌تان داریم که ساعت‌ها گوشی به دست بمانید.
 

مدل فرش اتاق خواب عروس که قدیمی نشود

عمر فرش را در نظر بگیرید.

اگر از این‌ فرش‌های با رنگ خنثی بخرید، می‌توانید مطمئن باشید که تا چند دهه زندگی مشترک لازم نیست،  برای خرید دوباره فرش پول خرج کنید زیرا این فرش‌ها در سال‌های اخیر مد شده‌اند و حالا حالاها هم قصد ندارند از مد بیافتند. رنگ‌های خنثی از قبیل بژ، کرم، شیری یا طوسی را برای اتاق‌هایی که لوازم شلوغی دارند، توصیه می‌کنیم.
 

فرش دستباف عرسین
فرش دستباف جدید
فرش دستباف عرسین

همچنین توصیه می‌کنم اگر فرش ارزشمند دست‌بافی را می‌خواهید به عنوان جهاز ببرید و دوست دارید در اتاق خواب هم فرش اصیل ایرانی پهن کنید؛ از فرش‌های ایرانی با طرح‌های خلوت‌تر انتخاب کنید. فرش‌های شلوغ ذهن را هنگام استراحت در اتاق خواب خسته می‌کند.

فرش ترمه
فرش دستبافت اصیل زنجان (فرش ترمه)
فرش ترمه

مدل فرش برای اتاق خواب عروس، با ناخنکی به فرش ایرانی

مدل‌های دست‌بافت ایرانی مدرن را فراموش نکنید

برخی عروس‌خانم‌ها دوست ندارند از فرش‌های ساده فانتزی در اتاق‌شان استفاده کنند اما با دو مشکل روبه‌رو هستند:

  • فرش‌های مدرن خیلی ساده‌اند
  • فرش‌های ایرانی اصیل خیلی شلوغ‌اند

 به این دختر خانم‌ها توصیه می‌کنم از فرش‌های مدرن ایرانی بخرند که هم در طراحی آن ها ناخنکی به طرح‌های اصیل ایرانی زده شده هم سادگی مدرنیته را به وضوح نشان می‌دهند. در تصاویر زیر انواع طرح و رنگ‌های این فرش‌های مدرن ایرانی را مشاهده‌ می‌کنید. این فرش‌ها هم به صورت دست‌بافت هستند هم ماشینی.
 

انتخاب مدل فرش برای اتاق خواب عروس، حفظ فاصله ها

فاصله فرش را از دیوارها رعایت کنید

متاسفانه خیلی از عروس‌های ایرانی فاصله فرش از دیوار را رعایت نمی‌کنند و این تصور غلط  را دارند که فرش لبالب با دیوار پهن شود. شما باید قسمتی از سطح اتاق که قرار است فرش آن را بپوشاند را در نظر بگیرید و این بخش باید از هر دیوار حداقل 20 سانتی‌‌متر فاصله داشته باشد. در بیشتر خانه‌های مدرن که اتاق خواب بزرگ با مستر دارند؛ گاهی این فاصل به 1-2 متر هم می‌رسد که در مورد بیشتر مخاطبان چیدانه، اتاق خواب عروس کوچک است. در تصویر زیر ببینید که چقدر فاصله بین لبه فرش با دیوار، کف اتاق را زیبا‌تر جلوه می‌دهد.
 

تصویر بالا از هر نظر برای انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس عالی است. طرح فرش نه خیلی ساده‌ است که حوصله‌ات را سر ببرد نه  آن‌قدر شلوغ که گیج شوی. همچنین ترکیب صورتی چرک روتختی با رنگ طوسی روشن فرش بسیار هوشمندانه است. همچنین، فاصله لبه فرش از دیوار بسیار استاندارد است. در تصویر بعدی هم فضای باز یک اتاق بزرگ را می‌بینید که فاصله لبه فرش تا دیوار خیلی زیاد است. در چنین اتاقی این فاصله زیاد منطقی است. خصوصا اگر در مناطق ساحلی زندگی می‌کنید.
 

مطلب پیشنهادی: فرش چند متری بخرم؟

فرش اتاق خواب عروس، اینستاگرام را پر کرده 

این روزها یکی از منابع موثق برای دیدن مدل‌های چیزهایی که می‌خواهیم بخریم، اینستاگرام شده است. هرچه که فکرش را بکنید در خانه مردم می‌توانی، پیدا کنی. درباره فرش اتاق خواب هم می‌توانید به اینستاگرام چیدانه سر بزنید و در آنجا کلی ایده خوب بگیرید. مثلا تمام این تصاویر در اینستاگرام چیدانه موجود هستند و همگی از تورهای خانه‌گردی چیدانه استخراج شده‌اند. می‌‌بینید فرش اتاق خواب عروس اینستاگرام خودش یک ژورنال کامل است.

     

مدل فرش اتاق خواب عروس در اینستاگرام ایرانی‌ها

در اینستاگرام چیدانه می‌توانید تورهای خانه‌گردی چیدانه را ببینید و متوجه شوید عروس خانم‌های ایرانی این‌روزها بیشتر چه نوع فرشی را در خانه‌شان پهن می‌کنند. ما در اینستاگرام بیشتر سبک‌های خانه‌های عروس‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم. افرادی که اتاق خواب خود را دکوراسیون کرده‌اند معمولا تمام نکانی که ما می‌گوییم را رعایت می‌کنند. مثلا در تصاویر زیر شلوغی فرش ایرانی را در کنار مدرنیته سرویس خواب مشاهده می‌کنید.

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی نوشهر
استودیو پر

مدل فرش اتاق خواب عروس، کمی مدرن تر

اگر در کل به دنبال سبک‌های جدید خارجی و مدرنیته هستید، متوجه می‌شوید سادگی انتخاب‌ها در این مدل‌ها بسیار مشهود است. زمینه رنگی خنثی و نهایا استفاده از تک رنگ های شارپ و اکسسوری های خاص می تواند ویژگی های بارز این اتاق ها باشد.

مطلب پیشنهادی : فرش های ایرانی که با دکوراسیون مدرن شما ست می شوند!

در تصاویر زیر می‌‌توانید هنر عروس‌ و‌ دامادهای ایرانی را در انتخاب فرش اتاق خواب به وضوح مشاهده کنید. مثلا در تصور اول یک اتاق خواب کاملا مدرن به رنگ آبی و لوازم ملچ، با فرش مدرن سیاه و سفیدی ست شده که پرزهای کوتاهی دارد و فضای خط‌کشی شده و مدرن اتاق را برهم نمی‌زند.

امیر صادقی
دکوراسیون اتاق خواب
امیر صادقی

در این اتاق‌خواب زیبا، مدرنتیه حرف اول را می‌زند. عروس خانم انتخابی پر از ذکاوت داشته چرا که نمای اتاق  را در کل سفید انتخاب کرده اما نه فرش را! چون فرش را نمی‌شود هفته به هفته شست. با انتخاب تخت و روتختی سفید که قابلیت شستشو دارند؛ تضاد خوبی با فرش خاکستری ایجاد کرده تا فضای اتاق خواب هم از یکنواختی دربیاید.

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید بهترین فرش برای اتاق کودک

امیر صادقی
عکاسی از منزل آقا و خانم فرهادی
امیر صادقی

یا در این‌ یکی، مدل فرش اتاق خواب عروس، ساده و در حاشیه است. تمام توجه به گرمای رنگ چوب و تم زرد پرده، جلب می‌شود؛ برای این‌که فضا کوچک و خفه نشود، همه چیز بیشتر سفید و طوسی روشن انتخاب شده و زرد مانند اشعه‌ای نورانی همه‌ چیز را روشن کرده است.

حسین گلیار
عکاسی منزل آقا و خانم رضائیان
حسین گلیار

جدیدترین مدل فرش اتاق خواب عروس

بعد از چرخیدن در اینترنت حتما حسابی گیچ شده‌‌‌اید؛ زیرا مدل‌های فرش اتاق خواب عروس خیلی زیاد و متنوع‌اند و باید با کمک ما تشخیص بدهید کدام مدل‌ها جدید هستند. مراقب باشید فرش‌هایی که در فرش فروشی‌های سطح شهر به شما نشان می‌دهند دمده نباشند. از آنجا که قدرت خرید برخی از اقشار جامعه پایین آمده است برخی از فرش فروش‌ها فرش‌های مدل‌های سال‌های قبل را به عنوان جدیدترین مدل فرش اتاق خواب عروس‌ به شما غالب می‌کنند. برای این‌‌که در چنین دامی نیافتید و بدانید واقعا کدام مدل‌ها امسال مد است و فرق فرش جدید و قدیمی را از هم متوجه شوید؛ این چند نکته را مد نظر قرار دهید.

مثلا در تصاویر زیر فرش‌هایی را می‌بینید که اگرچه به نظر مدرن‌اند اما در یکی دو سال اخیر کسی چنین فرش‌هایی را در اتاق خوابش پهن نمی‌کند. چه برسد به این‌که فرش اتاق خواب عروس این شکلی باشد.

مطلب پیشنهادی : بهترین مواد شستشوی فرش، هرچیزی راهی داره دیگه!

     

مدل فرش اتاق خواب عروس جدید یا قدیمی؟

هر دو فرشی که در ادامه می‌بینید جدید هستند اما یک طرح جدید دارد و دیگری قدیمی. اگر در اتاق خواب چنین فضای خاکستری و سردی را می‌پسندید؛ فرش‌تان هم باید تیره باشد. در تصویر دوم فضای طلایی و چوب با یک فرش سنتی که رنگی فانتزی دارد خیلی گرم و جذاب شده است.

 

مطلب پیشنهادی : شستن فرش ؛ به استقبال نوروز

جدیدترین مدل فرش اتاق عروس در سال 2020

در دکوراسیون مدرن امروزی سادگی حرف اول را می‌زند

از ترندهای سال 2020 فرش‌های با رنگ خنثی و طرح‌های ساده و  یکنواخت هستند که در تصاویر زیر می‌توانید به خوبی آن ها را بررسی کنید. اگر در تهران زندگی می‌کنید و آلودگی هوا شما را درباره خرید فرش روشن مردد کرده است؛ می‌توانید از فرش‌های روشن اما با طیف تیره، مثلا کرم چرک یا طوسی روشن در انتخاب مدل فرش اتاق عروس تان بهره بگیرید.

مطلب پیشنهادی: خرید بهترین فرش برای دکوراسیون اتاق غذاخوری!

در چند تصویر بعدی می‌بینید که همین فرش‌های به ظاهر ساده و به رنگ خنثی چه‌ طرح‌های زیبایی دارند. برجستگی و فرو رفتگی، راه راه، خال‌های درشت یا بافت پرزهای فرش، همگی خودشان طرح‌های جدیدی هستند که نمای اتاق خواب عروس را بدریخت نمی‌کنند.

مطلب پیشنهادی : چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟

 

فرش فانتزی اتاق خواب عروس، شیک میشه؟

مراقب باشید فانتزی‌ها قدیمی‌ نباشند

فرش‌های فانتزی ازآن فرش‌هایی هستنند که طرح‌های شناخته شده ایرانی را ندارند اما روی زمینه ساده آن ها، شکل‌های هندسی کار شده است. این فرش‌های فانتزی در سال‌های اخیر طرح‌های بسیار ساده‌ای دارند و خبری از شکل‌های یا طراحی‌های خیلی پیچیده نیست. حتی بافت خیلی برجسته هم این روزها مد نیست. ببینید در این تصویر پرزهای مخمل خیلی بلند است و تضاد خاکستری و صورتی خیلی نگاه را خسته می‌کند. 

فرش اتاق خواب عروس ایرانی ترند خاصی دارد؟

البته ناگفته نماند که مدل فرش اتاق خواب شما باید با سایر بخش های اتاق خوابتان نیز هماهنگی های خودش را داشته باشد تا فضای اتاق خوابتان دچار شلختگی و بی نظمی نشود. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم بهتر است فرشی را انتخاب کنید که با رنگ دیوار و یا کاغذدیواری و به دنبال آن، سایر وسایل به کار برده شده در اتاق خوابتان هماهنگی داشته باشد. فراموش نکنید که این شما هستید که می خواهید آرام ترین ساعات شبانه روز خود را در این فضا سپری کنید، پس به هماهنگی و تجانس بخش های مختلف اتاق خوابتان دقت کنید.اگر دوست دارید برای دخترخانم‌تان بهترین جهیزیه را تهیه کنید؛ باید مطابق ترندهای روز پیش بروید.

در مورد مدل فرش اتاق خواب عروس این فرش‌های ساده فانتزی با رنگ‌های روشن خیلی مد است و خصوصا به خانه‌هایی که کف‌پوش چوبی دارند می‌خورد. حتی می‌توان فرش را طوری انتخاب کرد که مثل این تصویر زیر تخت پنهان نشود.
 

خانه های مدرن تهران، دکوراسیون جدید منزل سمانه در 60 متر!
 

 

جنس فرش اتاق خواب عروس ایرانی

جنس‌های نرم را انتخاب کنید

هنگام انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس توجه داشته باشید که خیلی وقت‌های قرار است پابرهنه در اتاق راه بروید پس بافت فرش باید نرم باشد.با این حال شما می توانید برای اتاق خوابتان به سراغ فرش هایی بروید هم که کلفت تر هستند و در عین حال لطافت بیشتری را برایتان به ارمغان خواهند آورد. باید بگوییم که فرش‌های پرزدار انتخاب خیلی خوبی هستند اما بهتر است از میان آنها به سراغ گزینه هایی بروید که پرزهای کوتاه تری دارند، چراکه آلودگی و گرد و خاک کمتری را به خود می گیرند.

حالت نرم و پرزدار این فرش کوچک برای یک اتاق خواب عروس که مجبور است قفسه کتابش را هم داخل اتاق بچیند، فضای اداری گونه اتاق را کم کرده است و همه چیز لطیف‌تر به نظر می‌رسد.

فرش اتاق خواب عروس و داماد ایرانی چه شکلی است؟

اگر از خوانندگان پروپا قرص چیدانه باشید حتما می‌دانید که بسیاری از مخاطبان چیدانه خانه خود را در چیدانه به نمایش گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید باتوجه به انتخاب‌های موجود در بازار ایران و تجاربی که این افراد داشته‌ا‌ند، بهترین انتخاب را برای انتخاب فرش اتاق خواب عروسی‌تان انجام دهید.

فروزان رحمانی
خانه خانم مریم ابطحی
فروزان رحمانی

محسن رشیدی
دکوراسیون اتاق خواب خانه روشنک امیریان در کرمانشاه
محسن رشیدی

عرفان شریف نژاد: عکاس
طراحی اتاق خواب صورتی
عرفان شریف نژاد: عکاس

حسین گلیار
عکاسی منزل آقا و خانم رضائیان
حسین گلیار

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی گیشا
استودیو پر

[[nid:112013]]

استودیو پر
پروژه ی منزل مسکونی گیشا
استودیو پر

گلیم فرش برای اتاق خواب عروس، حتی روی دیوار

قالی ایرانی و گلینم بشناسید.

یکی از ترندهای 2020 این است که در اتاق خواب فرش اصیل ایرانی پهن شود. تازه‌ اروپایی ها به فرش ایرانی خیلی بها می‌دهند و آن را روی دیوار آویزان می‌کنند که در تصاویر زیر نمونه‌اش را مشاهده می‌کنید.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون خانه های 50 متری: منزل نقلی علی و هاجر!

 

فرش کدام شهر را بخریم؟

در هر منطقه ای که قالی بافته شود، فرش هایی با کیفیت بالا نیز تولید می شوند و هر کدام دارای خصوصیات خاص همان منطقه است. ولی باید دید فرش به چه منظوری خریداری می شود؟ اگر مکان استفاده، مکانی پرتردد و جای نشست و برخاست است بهتر است از فرش های منطقه بختیار و بیجار که بسیار مقاوم هستند استفاده کرد و اگر فقط جنبه تشریفاتی و زیبایی قالی مد نظر باشد قالی هایی مثل قم و تبریز بهتر است که هم خیلی ظریف و هم بسیار ریز بافت هستند ولی اکثر اوقات مردم قالی را به عنوان یک کالای سرمایه ای در نظرمی گیرند که در روز مبادا با فروش آن بتوانند نیاز های مالی خود را برآورده کنند.

مدل فرش اتاق خواب عروس با قیمت مناسب 

حتما وقتی در حال خرید جهیزیه هستید، قبل از هر چیزی به بودجه‌تان فکر می‌کنید. این‌که یک تکه فرش دست‌باف چندین میلیون تومان است، بسیاری از عروس‌خانم‌ها را به این سمت واداشته که از انواع فرش‌های ماشینی برای جهیزیه خود تهیه کنند. در انتخاب این فرش‌ها می‌توانید به مدل و رنگ توجه بیشتری داشته باشید که آن عنصر مهم یعنی هنر طرح فرش ایرانی را بپوشاند.

قیمت فرش اتاق خواب عروس بسته چند عامل

در تعیین قیمت فرش علاوه بر تعداد گره‌ها و جنس مواد استفاده شده، چند عامل دیگر مهم هم قیمت را بالا و پایین می‌برند. عواملی که شاید هیچ‌وقت به نظرتان نرسد.

جنس قالی را بشناسید

به طور کلی قالی‌های دستباف از ابریشم و پشم بافته می‌شوند و قالی‌های ماشینی از نخ پلی‌پروپلین و نایلون به همین دلیل فرش‌های ماشینی به‌ راحتی روی سنگ و سرامیک سر می‌خورند و جابه‌جا می‌شوند. نکته مهم دیگر در مورد فرش‌های ماشینی الیاف مصنوعی آن است که ممکن است برای اعضای خانواده‌ حساسیت‌ های پوستی ایجاد کند و همین‌طور به‌راحتی مو و آلودگی را به خود جذب می‌کنند. در مقابل، قالی‌های دستباف به خاطر الیاف طبیعی این مشکلات را ندارند و به خاطر نرمی و لطافت شان اگر روی آنها استراحت کنید، هیچ‌گاه کمر درد نخواهید گرفت و خاصیت دفع گرما در تابستان و دفع سرما در زمستان را هم دارند.

مدل فرش اتاق خواب عروس با شکل‌های هندسی

یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت فرش، شکل هندسی آن است. می‌پرسید چرا؟ زیرا وقتی یک فرش کوچک گرد یا مثلا لوزی شکل وارد دستگاه می‌شود کلی هزینه برای ایجاد آن شکل به کارخانه تحمیل می‌شود. به علاوه کارخانه برای خرید این دستگاه‌ها باید هزینه کند که برای تامین این هزینه‌ها از مشتریان پول بیش تری می‌گیرد. به این ترتیب معمولا فرش‌های با شکل هندسی گران‌تر تمام می‌شوند. اما اگر عروسی‌تان نزدیک است و مشغول جمع کردن جهاز هستید؛ می‌توانید در انتخاب مدل فرش اتاق خواب‌ عروس به این مدل‌‌ها نیز توجه کنید.

رنگ فرش اتاق خواب عروس: 

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت فرش‌های مدرن، رنگ آن هاست. اگر رنگی در تولید فرش به کار رفته از نوع مرغوب و ثابت باشد، مسلما قیمت آن هم بالاتر است. از طرفی برخی از این فرش‌های مدرن از ترکیه یا دوبی یا چین وارد می‌شوند و با توجه به درصد بالای گمرک ناگهان قیمت خیلی بالایی پیدا می‌کنند. بنابراین شاید شما یک رنگ به‌ خصوص را بپسندید اما هنگامی که در بازار به دنبال آن می‌گردید؛ با درهای بسته مواجه شوید.

در تصاویر زیر دقت کنید که رنگ فرش عنصر مهمی در دکوراسیون اتاق خواب عروس است. این تصاویر را با دقت ببینید اگر جزئی از جهیزیه رنگ به خصوص و جذابی برای شما دارد، در بازار به دنبال رنگی در طیف آن وسیله، برای فرش جهیزیه تان باشید.

قیمت فرش فانتزی اتاق خواب

احتمالا دست‌گیرتان شده که مدل‌های فانتزی در میان عروس و دامادها برای انتخاب مدل فرش اتاق خواب عروس پرطرفدارتر هستند. البته یادتان باشد که در تهران فرش را طوری انتخاب کنید که نصف آن زیر تخت‌خواب قرار نگیرد.

 

فرش اتاق‌خواب مستر
 

فرش کردن تنها بخشی از کف، راه حل بسیار مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب است و شیک تر به نظر می رسد. ابعادی که برای فرش تان نیاز دارید، بر اساس ابعاد اتاق متفاوت است، مخصوصا فضایی که در پایین تخت خواب دارید. بهتر است فرش از جلوی میز های پا تختی شروع شود و حداقل 50 سانتی متر در پایین تخت ادامه یابد. یک فرش 150 در 210، کوچکترین گزینه برای تخت خواب های دونفره است اما 180 در 270 بهترین گزینه است.

فرشی که در این اتاق خواب مستر انتخاب شده ساده اما با کیفیت است و به متریال مرغوب مدرن اتاق خواب عروس این خانه میخورد اما فرش هایی که در تصاویر بعدی میبینید همگی در عین حال که دستباف یا ماشینی هستند طرح ایرانی دارند و برای افزودن تم گرم خانه های ایرانی به اتاق خواب مناسب اند. در صورتی که فرش با قیمت مناسب نیاز دارید می توانیداز انواع ماشینی این فرشها برای جهیزیه عروس تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: فرش پهن کردن هم قوانینی دارد

فرش‌ فانتزی اتاق خواب با قیمت پایین

فرش‌های فانتزی نسبت به دست‌بافت هم قیمت ک متری دارند هم بعد از مدتی چشم‌تان را خسته نمی‌کنند. تازه شستن‌شان هم خیلی راحت‌تر است.

چنانچه اتاق خواب نسبتا کوچکی دارید بهتر است فرشی که انتخاب می کنید در رنگ های روشن و طرح هایی باشد که از رنگ روشن بیشتر استفاده کرده است. اما اگر اتاق خواب شما از آن اتاق هایی ست که واقعاً بزرگ و جادار است دست شما برای انتخاب و خریدن فرش اتاق خواب بازتر خواهد بود.برای چنین اتاق هایی می توانید هم از فرش های روشن و هم تیره استفاده کنید اما فرش هایی با رنگ های نسبتاً تیره می تواند صمیمیت فضا را در چنین اتاق های بزرگی بیشتر کند، البته استفاده از فرش های روشن در اتاق خواب بزرگ نیز به شدت زیبا و لذت بخش خواهد بود.همچنین در مورد چگونگی پهن کردن فرش در اتاق خواب اگر می خواهید فرش در زیر تخت خواب پهن شود علاوه بر اندازه گیری مساحت تخت خواب باید مقداری را جهت در بر گرفتن کل تخت به آن اضافه کنید تا فاصله بیشتری از پایه های تخت خواب توسط فرش احاطه شده باشد.

" برای مشاهده نمونه های بیش تر و خرید با کلیک بر روی عکس زیر با گروه عرسین در ارتباط باشین “

فرش اتاق عروس

 

راهنمای خرید فرش

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه