40 ایده متفاوت اکسسوری سرامیکی + عکس

40 ایده متفاوت اکسسوری سرامیکی + عکس

به قلم: مهسا پوررضا

داشتن خانه‌ای با جزییات ریز و درشت با توجه به علایق افراد خانواده می‌تواند بسیار لذت‌بخش و راضی‌کننده باشد.از این رو اگر به اکسسوری‌های خاص و یا ظروفی متفاوت علاقه‌مند هستید، بهتر است که تمام این علایق و ذوق خود را به صورت اختصاصی در خانه و دکوراسیون خود به کار ببرید و استفاده روزانه از این اکسسوری قطعا برای شما رضایت‌بخش خواهد بود. با ما همراه باشید تا مروری بر 40 ایده متفاوت اکسسوری سرامیکی + عکس داشته باشیم.

دیوارکوب تزئینی اکسسوری سرامیکی

عکس1. دیوارکوب تزئینی اکسسوری سرامیکی

چوب و هنر
 اکسسوری سرامیکی جاکتابی

عکس2. اکسسوری سرامیکی جاکتابی

انواع مجسمه اکسسوری سرامیکی 

عکس3. انواع مجسمه اکسسوری سرامیکی

هنر سرامیک‌سازی

هنر سرامیک سازی در اصل ساخت اشیا و شکل های زیبا با سیلیکات ها است. در چند سال اخیر سرامیک بسیار بیشتر استفاده می شود و سرامیک سازی بیشتر شده است. لاوزم بهداشتی، وان و دستشویی، ظروف، اکسسوری و… از جمله موادی هستند که با سرامیک ساخته می شوند.ظروف و اکسسوری سرامیکی جزو وسایل پرکاربرد و اختراعات مفید بشر می باشد. در چند سال اخیر سرامیک در بین اقشار مختلف رایج شده است و بسیار کاربرد دارد.

عکس4. انواع ظروف اکسسوری سرامیکی

عکس5. مجسمه اکسسوری سرامیکی

عکس6. اکسسوری سرامیکی جاشمعی

ظروف تزیینی سرامیکی با ظاهر شیک و مدرن خود به سادگی در سال های اخیر جایگزین خیلی از ظروف غذاخوری شده اند. امکان انجام طراحی های متنوع سبب شده این محصول علاوه بر ظروف غذاخوری در انواع مدل های فانتزی اکسسوری دیگر مورد استفاده قرار گیرد که می توان از این اکسسوری سرامیکی با طرح های بخصوص به عنوان یک هدیه خوب استفاده کرد. دنیای مدرن این روز ها طالب کالایی است که شیک و آنتیک بودن را به خوبی نمایش دهد.

عکس7. انواع گلدان اکسسوری سرامیکی

عکس8. اکسسوری سرامیکی آویز

عکس9. اکسسوری سرامیکی جای کاموا

اکسسوری سرامیکی

زمانی که نوبت به تزئین و دکوراسیون خانه می‌رسد، اکسسوری‌های سرامیکی جذاب و زیبا شاید اولین چیزی باشند که به ذهن بسیاری از ما خطور می‌کنند. این به دلیل تنوع بسیار زیاد آن‌ها است. برخی از این اکسسوری‌ها کاربردی هستند مانند ماگ‌ها یا ظروف مخصوص دسر؛ برخی دیگر بیشتر جنبه تزئینی دارند مانند گلدان‌های سرامیکی یا ظروف تزئینی. برخی از اکسسوری‌های سرامیکی نیز هم کاربردی و هم تزئینی هستند مانند پارچ‌های نوشیدنی سرامیکی، جای قلم و کتاب و جواهرات.

عکس10. اکسسوری سرامیکی جای زیورآلات

عکس11. اکسسوری سرامیکی

عکس12. اکسسوری سرامیکی جای قلم

ایده متفاوت اکسسوری سرامیکی در منزل

با توجه به نوع استایل و سبک طراحی، شما می‌توانید اکسسوری‌های سرامیکی با طراحی تک رنگ را انتخاب کنید تا ظاهر براق‌تر و شفاف‌تری را به نمایش بگذارید. در مقابل، انتخاب اکسسوری‌ سرامیکی رنگارنگ نیز می‌تواند به حس و حال دکوراسیون خانه اضافه کند و انرژی اتاق را بالا ببرد. مهم‌تر از همه این که اکسسوری‌های سرامیکی را می‌توان به راحتی پیدا کرد.

عکس13. اکسسوری سرامیکی جاشمعی

عکس14. گلدان سرامیکی

عکس15. زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

انواع اکسسوری سرامیکی

انواع مختلفی از این اکسسوری‌ها در خرده‌فروشی‌های لوازم خانگی وجود دارند. اکسسوری‌ سرامیکی بهترین سوغات در سفرهای ماجراجویانه نیز به حساب می‌آیند. با توجه به تنوع بسیار زیاد اکسسوری‌های سرامیکی در رنگ و طرح، استفاده درست از آن‌ها در طراحی دکوراسیون خانه کار چندان راحتی نیست و ممکن است کمی گیج‌کننده به نظر رسد. از انواع آن می توان به موازد زیر اشاره کرد:

  • اکسسوری سرامیکی ظرف زیورآلات
  • شمعدانی سرامیکی
  • آویز سرامیکی
  • لوستر سرامیکی
  • گلدان سرامیکی
  • اکسسوری سرامیکی جای قلم
  • ظروف تزئینی سرامیکی
  • زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس16. اکسسوری سرامیکی جای زیورآلات

عکس17. اکسسوری سرامیکی جای زیورآلات

عکس18. اکسسوری سرامیکی جای زیورآلات

عکس19. اکسسوری سرامیکی جای زیورآلات

ظرف زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

اگر به دنبال محصولی خاص و ساده اما کاربردی هستید، ظرف زیورآلات سرامیکی یکی از بهترین گزینه های منحصر به فرد محسوب می شود.

عکس20. اکسسوری سرامیکی جاعودی

عکس21. اکسسوری سرامیکی جا عودی

عکس22. اکسسوری سرامیکی جاعودی

عکس23. اکسسوری سرامیکی جاشمعی

اکسسوری سرامیکی شمعدانی و جاعودی

اینکه رنگ و سبک طراحی شمعدان های شما به چه صورتی باشد، یک امر کاملا سلیقه ای است که تنها بسته به میل و نظر شما دارد. با این حال پیشنهاد می کنیم در خرید خود حتما به شباهت ظاهری و یا طرح دکوری محصول انتخابی تان با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون و همچنین نوع آن که یا کلاسیک است و یا مدرن، توجه کنید. شمعدان و جا عودی های سرامیکی یکی از جدید ترین مدل ها محسوب می شوند.

مطلب پیشنهادی: لوازم دکوری لوکس در تهران؛ از بهترین‌ها خرید کنید

عکس24. لوستر از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس25. لوستر از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس25. لوستر از انواع اکسسوری سرامیکی

ایده متفاوت اکسسوری سرامیکی؛ لوستر سرامیکی

انواع لوازم لوکس نورپردازی در مدل ها و جنس های متفاوت تولید شده اند. لوستر سرامیکی از گذشته مورد توجه بوده است و با تنوع در طرح خود در هر دوره طرفدارانی داشته است. این منبع روشنایی با توجه به نیاز و سلیقه بازار همیشه قابلیت های جدیدی داشته است و جزو کالاهای پرفروش این صنعت به حساب می آید.

مطلب پیشنهادی: آباژور مدرن رومیزی، سبک‌های خاص سرامیکی زیویه

عکس26. گلدان از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس27. گلدان از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس28. گلدان از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس29. گلدان از انواع اکسسوری سرامیکی

نکاتی در مورد استفاده از گلدان‌های سرامیکی

برای قرار دادن گلدان های سرامیکی داخل کابینت از فوم بین آن ها استفاده می کنیم و آنها را کنار هم نمی گذاریم زیرا باعث آسیب به لایه سرامیکی زیر قابلمه و همچنین پوشش رنگ قابلمه بالایی می شود.همیشه مقدار کمی آب داخل قابلمه های سرامیکی بریزید و سپس روی حرارت قرار دهید، مراقب باشید هرگز قابلمه های سرامیکی را خالی نگذارید روی حرارت. برای استفاده از ظروف سرامیکی بهتر است از قاشق چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید زیرا باعث افزایش طول عمر محصول می شود.

عکس30. زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس31. زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس32. زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس33. زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

زیورآلات از انواع اکسسوری سرامیکی

این روزها استفاده از اکسسوری‌های سرامیکی رواج بیشتری پیدا کرده و طرح‌های متنوعی از این زیورآلات در بازار موجود است. قیمت‌های مناسب، شیک بودن و طرح‌های منحصر به‌فرد اکسسوری‌های سرامیکی باعث شده توجه‌ها به این اشیاء جلب شود.

مطلب خواندنی: بیش از 50 مدل دیوارکوب آشپزخانه برای تزیین خلاقانه دیوار

عکس34. دیوارکوب از انواع اکسسوری سرامیکی

عکس35. انواع اکسسوری سرامیکی

عکس36. انواع اکسسوری سرامیکی

عکس37. انواع اکسسوری سرامیکی

اکسسوری‌های سرامیکی و دقت در چیدمان آن‌ها

با وجود فضای کافی و سقف‌های بسیار بلند و نور کافی منازل اکسسوری‌های سرامیکی فضای کافی برای نشان دادن زیبایی و درخشندگی خود را خواهند داشت. یکی از برترین ایده‌های استفاده از این وسایل ترئینی سرامیکی در فضای آشپزخانه است.

به عنوان مثال، می‌توان یک قفسه با چارچوب مشکی رنگ در بالا یا کنار کابینت‌های آشپزخانه نصب کرد و بر روی آن انواع مختلف اکسسوری‌های سرامیکی را قرار داد. این یکی از بهترین روش‌ها برای نگه داشتن مجموعه بسیار متنوعی از طرح‌های سرامیکی است.

اگر قصد استفاده از وسایل تزئینی سرامیکی در اتاق‌های دیگر خانه را دارید، می‌توانید از یک میز تک رنگ و زیبا استفاده کنید و چند نمونه از زیباترین اکسسوری‌ سرامیکی خود را روی آن قرار دهید. به این طریق، تضاد قابل توجهی میان این اشیا تزئینی و میز مدرن و تک رنگ شما به وجود می‌آید.

عکس38. انواع اکسسوری سرامیکی

عکس39. انواع اکسسوری سرامیکی

عکس40. انواع اکسسوری سرامیکی

جمع‌بندی

انواع اکسسوری‌ سرامیکی از جمله جذاب‌ترین ایده‌های تزئینی به شمار می‌روند. دلیل محبوبیت آن‌ها، تنوع در رنگ و طرح است. به همین دلیل، استفاده از اکسسوری‌های سرامیکی در طراحی‌های مختلف دکوراسیون امکان‌پذیر است. برخی از این اکسسوری‌ها کاربردی و برخی دیگر تنها جنبه زیبایی دارند.با توجه به این موضوع، می‌توان به بهترین شکل ممکن از آن‌ها در طراحی آشپزخانه یا اتاق‌ها استفاده کرد. با این وجود، استفاده درست از این وسایل دکوری هنری دست‌ساز در طراحی دکوراسیون کار چندان آسانی نیست. ما نیز در این مقاله به 40 ایده متفاوت اکسسوری سرامیکی به همراه عکس‌های آن‌ها پرداختیم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه