Chidaneh.com placeholder image

انتخاب رنگ مبل راحتی، یه ترفند ساده برای همه رنگ ها

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه مبلمان بالینکو، در مورد نحوه انتخاب رنگ مبل راحتی صحبت کنیم.

انتخاب رنگ مبل با رنگ های مونوکروم

برای این که بتوانید رنگ مورد نظرتان را درست انتخاب کنید، از قانون رنگ های مونوکروم استفاده کنید. این قانون به زبان ساده به شما می گوید که یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته و برای ست کردن سایر وسایل، تنالیته های روشن تر و تیره تر همان رنگ را به کار ببرید. به ظور مثال اگر رنگ مورد علاقه‌تان سبز است، یک رنگ سبز را برای مبل ها در نظر گرفته و سپس رنگ روشن تر و تیره تر همان سبز را برای کوسن ها، پرده و حتی فرش انتخاب نمایید. در کنار این ها برای جلوگیری از یکنواخت شدن فضا، اکسسوری ها و وسایل کوچک تر مانند میز جلومبلی، آباژور و … را به رنگ های دیگر مثل رنگ مکمل سبز در نظر بگیرید.

تابلو فرش ریحان

مبلمان بالینکو
مبل مونترال
مبلمان بالینکو

انتخاب رنگ مبل بدون رنگ های مونوکروم

اگر تمایل ندارید که از رنگ های مونوکروم استفاده کیند، راه حل دومی وجود دارد. آن هم این است که مبل راحتی را به رنگ خنثی در نظر گرفته و برای روح بخشیدن به فضا، از کوسن های رنگی یا کاناپه های تکی رنگ استفاده نمایید.

مبلمان بالینکو
مبل اسکارلت
مبلمان بالینکو

انتخاب رنگ مبل راحتی در گالری بالینکو:

مبلمان بالینکو با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع مبلمان راحتی، سرویس خواب، اکسسوری و لوازم منزل و حتی انجام طراحی داخلی یکی از برندهای با کیفیت در ایران محسوب می شود. از جمله مزایای خرید مبل راحتی از مبلمان بالینکو، 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش را می توان نام برد.

“برای مشاهده مدل مبل راحتی به پروفایل بالینکو در چیدانه سر بزنید"

مطلب پیشنهادی:

مجری: نیلوفر عزتی | فیلمبردار : استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه