Chidaneh.com placeholder image

مبل رنگی شیک، سه تا از جذاب ترین ها در ایران

به قلم: تحریریه چیدانه

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری‌ها و شوروم‌های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی‌ها، قیمت‌ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده، مدل مبل رنگی شیک در سبک‌های بوهمین و روستیک را بررسی کنیم.

مطالب مرتبط: 20 مدل مبل راحتی، شیک ترین ها در سال 1400

سرویس خواب بالسا

مبل رنگی شیک، 3 رنگ پرطرفدار خاص

امروزه سبک‌های دکوراسیون به سمتی می‌روند که از قوانین و بایدها و نبایدها جدا شده و سلیقه افراد را بیش‌تر درگیر می‌کنند. انتخاب رنگ مبلمان نیز از این قاعده مستثنا نیست و وقت آن رسیده تا رنگ‌های قدیمی و خنثی را کنار گذاشته و رنگ‌های شیک و جدید را وارد خانه‌مان کنیم. در ادامه سه رنگ محبوب و پرطرفدار در خانه‌های ایرانی به انتخاب چیدانه را بررسی می کنیم:

  • مبل آبی
  • مبل سبز
  • مبل طوسی

طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده
دکوراسیون داخلی به سبک روستیک
طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده

مبل رنگی شیک با ترکیبی از سبز و قرمز

رنگ سبز همیشه به عنوان نمادی از طبیعت به کار می‌رود. بنابراین می‌تواند در کنار رنگ‌ها و متریال‌های موجود در طبیعت مانند چوب بکار رود، همانند رنگ قرمز. یکی از ترکیب‌های خوب با مبل سبز، استفاده از رنگ مکمل آن یعنی قرمز است. می‌توانید از یک کاناپه بزرگ سبز در کنار مبلمان تکی با رنگی متفاوت در کنار آن بهره ببرید.

مطالب مرتبط: مبل راحتی دو رنگ، انتخابی خاص برای افراد خاص

مبلمان رنگی آبی و زرد

طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده
انواع اکسسوری دست‌ساز به سبک بوهمین
طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده

مبل رنگی شیک با ترکیب رنگ آبی

رنگ آبی از رنگ‌های پرطرفدار و دلنشین در دکوراسیون محسوب شده که در خانه‌های ایرانی نیز بسیار دیده می‌شود. استفاده گسترده و زیاد از این رنگ باعث القای حس سرد و بی روح شده که در نتیجه باید انتخاب کاربردی‌تری برایش داشته باشید. یکی از ایده‌های مناسب برای بکار بردن این رنگ، انتخاب مبل آبی است. شما می‌توانید این رنگ مبل را در کنار رنگ زرد و قرمز سرخ، برای مبل‌های تک و کوسن‌ها و همچنین سایر وسایل دکوری استفاده نمایید. 

طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده
دکوراسیون داخلی به سبک روستیک
طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده

مبل طوسی شیک و ساده چوبی

رنگ مبل طوسی شیک

رنگ طوسی، از آن دسته رنگ‌هایی است که به دلیل خنثی بودن آن، تقریبا با تمام رنگ‌ها ست می‌شود و می‌توانید طیفی از رنگ‌هایی که دوست دارید را در کنار آن داشته باشید. از آن‌جایی که این رنگ شیک، انرژی آرامش‌بخشی دارد، می‌توان به میزان دلخواه و حساب شده از رنگ‌های تند و شارپ در کنار آن استفاده کرد تا حس فضا یکدست شود. در مورد چیدمان مبل طوسی، بهترین راه این است که از کاناپه‌های تکی و کوسن‌ها به این رنگ استفاده نمایید. اما در کنار آن به این رنگ‌ها برای سایر وسایل و دیوارها نیاز دارید:

  • ترکیب مبل قرمز با طوسی
  • ترکیب رنگ طوسی با سورمه‌ای
سبک بوهمین و مبل رنگی

استفاده از مبل رنگی شیک در سبک‌های دکوراسیون

اگر جزو کسانی هستید که ذوق هنری زیادی دارید و یا به طبیعت علاقه‌مندید، سبک بوهو و ‌روستیک بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه شما است. سبک بوهمین و روستیک برای افرادی که دوست دارند فضای خانه رنگی و سرزنده باشد، گزینه خوبی است. ترکیب رنگ و نقش، مهم‌ترین آیتم در سبک دکوراسیون بوهمین است. در واقع در استفاده هوشمندانه از رنگ در چنین دکوراسیونی، می‌توانید بلند پروازی کنید و ترکیب جذابی از رنگ‌ها را داشته باشید. 

مبلمان چوبی آبی

طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده
دکوراسیون داخلی به سبک روستیک
طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده

فضای دکوراسیون روستیک در واقع طبیعت را به خانه‌ها دعوت میکند و چیدمانی از اصالت طبیعی خود را نشان می‌دهد. عنصر اصلی این سبک چوب طبیعی به صورت خام و خالص است. از آن‌جایی که چوب متریال ترکیب‌پذیری است، می‌‎توانید از رنگ‌های مختلف در کنار آن استفاده کنید. 

 

“برای مشاهده مدل مبلمان رنگی بیش‌تر به پروفایل طراح داخلی و طراح مبلمان آزیتا علیزاده مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه