Chidaneh.com placeholder image

پارچه رومبلی جدید، رایج ترین ها رو بشناسین!

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی مبلمان سویل، پارچه های رومبلی جدید را بررسی کنیم.

 

قالیشویی ادیب

پارچه رومبلی جدید 

برای خرید یک مبل خوب، غیر از مدل و سبک، عمل مهم دیگری هم وجود دارد که پارچه رومبلی است. انتخاب پارچه مناسب علاوه بر این که در زیبایی و استحکام خود مبل تاثیر دارد، دکوراسیون خانه شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از جمله رایج ترین پارچه رومبلی های موجود در ایران می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پارچه رومبلی جیر و مخمل
  • پارچه رومبلی شانل
  • پارچه رومبلی گونی بافت
  • چرم

مبلمان سویل
مبلمان چستر
مبلمان سویل

پارچه رومبلی جیر و مخمل

پارچه های جیر و مخمل برای دکوراسیون های رسمیو شیک بسیار مناسب هستند. البته میزان رسمی یا راحتی بودن با این پارچه ها را می توان به راحتی با انتخاب مدل مبلمان تنظیم کرد. به طور مثال یک مبل چستر مخمل می تواند رسمی تر از مبل راحتی خود را نشان دهد. علاوه بر این پارچه های جیر و مخمل جدید به راحتی با اب تمیز شده و هیچ اثری از لک بر آن ها باقی نمی ماند.

مبلمان سویل
مبلمان راحتی مدل Russy
مبلمان سویل

پارچه رومبلی شانل

این پارچه شبیه به پارچه های رومبلی گونی بافت هستند اما نسبت به آن ها بافت لطیف تری دارند. البته برای کسانی که در منزل‌شان حیوان خانگی دارند مناسب نیست. این پارجه برای مدل مبل هایی که طراحی سختی دارند بسیار مناسب خواهند بود.

مبلمان سویل
مبلمان زارا
مبلمان سویل

پارچه رومبلی گونی بافت

این پارچه های روبلی برای مبلمانی که دارای فرم های منحنی هستند بسیار ایده آل اند. دوام بسیار بالایی نسبت به سایر پارچه ها دارند. علاوه بر این، پارچه های گونی بافت قابلیت دوخت های مختلف مانند دکمه دوزی برای مبل های چستر را نیز دارند.

“برای مشاهده انواع مبلمان و پارچه های رومبلی به پروفایل مبلمان سویل مراجعه نمایید"

مجری:آلاله جعفری | فیلمبردار : استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه