Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری جدید، بهترین مدل‌های 2020 برای خانه

به قلم: فائزه میرسلطانی

خرید کاغذ دیواری جدید برای خانه، یکی از عواملی است که می‌تواند به سادگی سبب تغییر بسیاری در دکوراسیون منزل شود. در این مطلب از چیدانه به سراغ انواع کاغذ دیواری جدید که در سال 2020 برای دیزاین خانه پیشنهاد می‌شود رفته‌ایم و از راهنمایی گروه آیدی دکور و تنوع کالاهای این مجموعه کمک گرفته‌ایم. برای تنوع در دکوراسیون خانه پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا خانه‌ای به سبک سال 2020 داشته باشیم.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری،آلبوم کالسیوم
diamondکاغذ دیواری آیدی

سرویس خواب بالسا

پیشنهادهای 2020 برای خرید کاغذ دیواری جدید

  • کاغذ دیواری با رنگ آبی ملایم
  • کاغذهایی به رنگ آبی کلاسیک
  • کاغذ دیواری با طرحی از دیوارهای سنتی در مراکش
  • کاغذ با طرح دیوار بتنی
  • کاغذهای سه بعدی
  • کاغذ دیواری با طرح‌های جدید و اشکال بزرگ هندسی
  • کاغذ دیواری جدید شبیه به ورق آلومینیوم

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری،آلبوم کالسیوم
diamondکاغذ دیواری آیدی

آیدی دکور

رنگ آبی ملایم برای خرید کاغذ دیواری جدید

آبی ملایم یک رنگ خاص و سرد است و می‌توان گفت که همه نشانه‌های طوسی، سبز و آبی را هم دارد و هم ندارد. این رنگ فضایی بکر و ساده را تداعی می‌کند و القا کننده حس رهایی است. مثل یک شروع دوباره است و با هر بار دیدن این رنگ حس تازگی در شما زنده می‌شود. برای فرار از دغدغه‌ها و تنش‌های روزانه بهتر است که هر صبح چشمانتان رو به دیواری با این رنگ باز شود.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری ساده
diamondکاغذ دیواری آیدی

رنگ آبی کلاسیک برای خرید کاغذ دیواری جدید

یکی از رنگ‌های پر طرفدار که در دکوراسیون داخلی خانه در سال 2020 پیشنهاد می‌شود، رنگ آبی کلاسیک است. این رنگ برای انتخاب کاغذ دیواری جدید خانه نیز ایده‌های زیبایی را به ذهن می‌آورد. آبی کلاسیک در واقع همان رنگ لاجوردی و تناژی زیبا از خانواده رنگ آبی است. خاصیت رنگ آبی القای آرامش است و متضاد با تنش و سستی است. با رنگ آبی می‌توانید در فضای خانه حس امنیت برقرار کنید و ذهنی باز داشته باشید. استفاده این رنگ در کاغذ دیواری به شکل یک دست یا ترکیبی از آن در اشکال هندسی فوق‌العاده خواهد شد.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری کلاسیک
diamondکاغذ دیواری آیدی

آیدی دکور

کاغذ دیواری جدید خانه به سبک مراکش

طراحی کاغذ دیواری‌هایی به سبک مرسوم در خانه‌های سنتی مراکش، یکی از ترندهای سال 2020 است که به شدت در افزایش زیبایی خانه اثربخش است. برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری جدید خانه، پیشنهاد می‌کنیم که المان‌های سنتی مراکش را به صورت دیوار تک در اتاق یا پذیرایی امتحان کنید. فقط فراموش نکنید که وسعت این دیوار نباید خیلی بزرگ باشد، زیرا سبب شلوغ به‌نظر رسیدن فضای خانه شود.

کاغذ با طرح دیوار بتنی

یکی دیگر از انتخاب‌های سال 2020 برای طرح کاغذ دیواری جدید در خانه، سبک‌هایی هستند که شما را به یاد دیوارهای ساده و سرد بتونی می‌اندازد. این رنگ به‌نوعی از تلفیق المان‌های صنعتی با زندگی روزمره ناشی می‌شود. سادگی و نظم ذهنی از نشانه‌های بارز این رنگ در دیوار خانه است.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذهای سه بعدی

در انواع کاغذ دیواری جدید در سال 2020، به سبک‌های سه بعدی نیز پرداخته شده است. سبک‌های سه بعدی بسیار پر انرژی هستند و حال خوبی را در خانه منتشر می‌کنند. می‌توانید بنا به سلیقه، هر نوع تصویری را که دوست دارید در خانه خود به شکلی زنده بیاورید. از طبیعت گرفته تا انواع طرح‌های مدرن معماری! برای راهنمایی بیشتر در انتخاب این نوع کاغذ دیواری می‌توانید از راهنمایی‌های گروه آیدی دکور استفاده کنید.

کاغذ دیواری جدید با اشکال بزرگ هندسی

اشکال هندسی همیشه در طراحی کاغذ دیواری‌ها محبوب بوده‌اند. اما در پیشنهادهای کاغذ دیواری جدید برای سال 2020 به نحوی دیگر این روند ادامه پیدا می‌کند. در سبک 2020 فقط تکرار اشکال مهم نیست، بلکه جلوه آن نسبت به سطح دیوار اهمیت دارد. این‌بار این اشکال هستند که دیوار شما را معرفی می‌کنند و رنگ به درجه دوم می‌رود.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری جدید شبیه به ورق آلومینیوم

یکی دیگر از سبک‌های طراحی کاغذ دیواری جدید برای سال 2020، کاغذهایی هستند که شبیه به فلز به نظر می‌رسند با ترکیبی از سیاه و سفید، احساس خواهید کرد که یک ورق فویل آلومینیومی روی دیوار نصب شده است.

آیدی دکور
آیدی دکور

هوشمندانه انتخاب کن

انتخاب کاغذ دیواری جدید برای خانه مستلزم در نظر گرفتن سلیقه، سبک طراحی خانه و اندازه فضای خانه است. باید طوری انتخاب کنید که خانه کوچک شلوغ و خانه بزرگ سرد به‌نظر نرسد. سبکی که تماشای هر روز آن شما را از خرید و انتخاب پشیمان نکند و با نوع چیدمان خانه شما هماهنگ باشد. برای راهنمایی بیشتر در مورد خرید و انتخاب کاغذ دیواری جدید از انواع مدل‌های 2020 می‌توانید از راهنمایی‌های گروه آیدی دکور استفاده کنید.

 مطلب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه