Chidaneh.com placeholder image

خرید اکسسوری خانه، از چوبی تا فلزی

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه ایندورگاردنز، انواع مدل اکسسوری خانه را بررسی نماییم.

 

چوب و هنر

خرید اکسسوری خانه

وسایل دکوری و تزیینی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند را با نام اکسسوری هم می شناسیم و شاید هیچ خانه ای را پیدا نکنیم که از آن ها استفاده نکرده باشد! اکسسوری های خانه در هر ابعاد و اندازه ای که باشند، تاثیر بسیار زیادی را در دکوراسیون شما به وجود می آورند بنابراین باید باید در خرید و انتخاب آن ها نکاتی را مدر نظر قرار داده تا از خریدمان پشیمان نشویم.

اکسسوری ایندورگاردنز
آینه لوزی
اکسسوری ایندورگاردنز

خرید اکسسوری خانه : ابعاد و اندازه

غیر از مدل و فرمی که اکسسوری انتخابی شما دارد و بنا بر سلیقه‌تان آن را برمی گزینید، ابعاد و اندازه مهم ترین نکته در این خرید به حساب می آید. اگر اندازه اکسسوری مورد نظر شما بیش از ازاندازه کوچک باشد، در فضای خانه دیده نمی شود و یا برعکس اگر بزرگ تر از حد معمول باشد، فضا را بیش از اندازه شلوغ و بهم ریخته نشان می دهد. در هر دو صورت زیبایی و جلوه اکسسوری در دکوراسیون خانه شما از بین خواهد رفت. بنابراین دقت کنید که متناسب با فضایی که قرار است اکسسوری در آن قرار بگیرد، چه اندازه ای مناسب تر است.

اکسسوری ایندورگاردنز
جاشمعی کریستال
اکسسوری ایندورگاردنز

خرید اکسسوری خانه : هماهنگی با سبک دکوراسیون

از نکات مهمی که باید در انتخاب اکسسوری خانه‌تان مورد توجه قرار دهید، سبک و متریال آن است. در واقع باید بدانید که برای دکوراسیون های به سبک مدرن، کلاسیک، تلفیقی و …. چه نوع اکسسوری مناسب بوده و در نتیجه با انتخاب درست هماهنگی در دکوراسیون را بیش تر کنید. 

البته آب و هوای شهر شما نیز می تواند در این تصمیم تاثیرگذار باشد. به طور مثال در شهرهای مرطوب و شرجی جنس اکسسوری در مقاومت و عدم تغییر شکل موثر است. متریال هایی مانند رزین و پلی استر مناسب خواهند بود.

اکسسوری ایندورگاردنز
مجسمه مهره شطرنج
اکسسوری ایندورگاردنز

نکته آخر در مورد خرید اکسسوری های فلزی در این است که مطمئن شوید رنگ کوره داشته و ضد زنگ هستند زیرا به مرور زمان می توانند زنگ زده و تغییر شکل نامناسبی بدهند.

“برای مشاهده مدل اکسسوری های بیش تر و سفارش به پروفایل ایندورگاردنز مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی :

مجری: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار : عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه