Chidaneh.com placeholder image

خرید ظروف چینی، معرفی برند به‌همراه قیمت

به قلم: فائزه میرسلطانی

زندگی نو: یکی از موارد مهمی که در لیست خرید جهیزیه قرار دارد، خرید ظروف چینی برای سرو و پذیرایی است. ظروف چینی از گذشته تا امروز عضو ثابت لیست خرید جهیزیه بوده و با وجود جنس‌های مختلفی از ظروف که وارد بازار شده است، هنوز هم خرید ظروف چینی یکی از الویت‌های عروس خانم‌ها در تهیه جهیزیه محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مطلب از چیدانه قصد داریم که چند نکته مهم در مورد کیفیت ظروف چینی به شما بگوییم. علاوه بر آن در این مطلب برندهای مرغوب ظروف چینی را معرفی می‌کنیم و از حدود قیمت آن‌ها برایتان می‌گوییم. بنابراین اگر در آغاز زندگی نو هستید، این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

چینی زرین ایران
سرویس چینی پینک رزسری ایتالیا اف
چینی زرین ایران

چوب و هنر

ویژگی‌های ظروف چینی با کیفیت

  • ۱- هرچه میزان سفیدی و درخشانندگی سطح ظروف چینی بیشتر باشد، بدون شک کیفیت مطلوب‌تری دارد. توجه به سطح صیقلی و سفید در هنگام خرید ظروف چینی بسیار مهم است.
  • ۲- در خرید ظروف چینی به ضخامت محصول و وزن آن دقت کنید، زیرا با توجه به قطر ظروف چینی، از یک برند مرغوب انتظار می‌رود که وزن سبکی داشته باشد.
  • ۳- یکی از نکات مهمی که در خرید ظروف چینی باید به آن دقت کنید، عدم لک یا فرو رفتگی بر سطح ظرف است. خال‌های ریزی که روی بعضی از ظروف چینی وجود دارد، نشان از کیفیت پایین آن است.

چینی زرین ایران
سرویس چینی بلومارین سری شهرزاد
چینی زرین ایران

  • ۴- ظروف چینی با کیفیت قادر خواهند بود که نور را از خود عبور دهند. در واقع این ظروف چینی با ضخامت و وزن متناسب و همچنین استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب، نور را از خود عبور می‌دهند.
  • ۵- توجه به محبوبیت یک برند در جامعه آماری نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و میزان کیفیت ظروف چینی را مشخص کند. بنابراین در خرید ظروف چینی حتماً با افرادی که پیش از شما برند مورد نظرتان را استفاده کرده‌اند، مشورت کنید.

 

چینی زرین ایران
سرویس چینی رنگارنگ سری شهرزاد
چینی زرین ایران

معرفی برندهای برتر برای خرید ظروف چینی

در این‌جا قصد داریم که چند برند معروف را برای راهنمایی خرید ظروف چینی به شما معرفی کنید. این برندها در بین خریداران و عروس‌خانم‌ها محبوب هستند و کیفیت و تنوع محصول آن‌ها سبب شده که جز پر فروش‌های صنعت ظروف چینی قرار بگیرند. در ادامه برای آشنایی با برترین برندهای ظروف چینی و اطلاع از حدود قیمت آن‌ها با چیدانه همراه باشید.

چینی زرین ایران
سرویس چینی والنسیا سری کواترو
چینی زرین ایران

خرید ظروف چینی زرین ایران

ظروف چینی زرین ایران یک برند با کیفیت داخلی است که فاز اول فعالیت آن از سال 1366 در اصفهان آغاز شد. موسس این کارخانه فردی به‌نام «مهندس عباس‌علی قصاعی» بوده است. آقای قصاعی در رشته مهندسی سرامیک در دانشگاه «نورنبرگ» آلمان تحصیل کرده و بعد از بازگشت به کشور کارگاه چینی‌سازی پدری خود را در نطنز، در سال 1350 بهبود داده به استانداردهای روز نزدیک کرده است. کارخانجات ظروف چینی زرین ایران از بهترین و با کیفیت‌ترین برندها در کشور محسوب می‌شوند. کیفیت ظروف چینی زرین ایران قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است و طرح‌های زیبا و متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

  • حداقل قیمت سرویس 28 پارچه غذاخوری چینی زرین ایران: 315 هزار تومان

چینی زرین ایران
سرویس چینی یاس بنفش سری وینچی
چینی زرین ایران

خرید ظروف چینی پردیس کاشان

یکی دیگر از برندهایی که برای خرید ظروف چینی به شما نوعروس‌ها پیشنهاد می‌کنیم، ظروف چینی پردیس کاشان است که بیش از سه دهه از فعالیت آن می‌گذرد. کیفیت ظروف چینی پردیس کاشان بسیار مطلوب است و تنوع طرح‌های زیبای آن می‌تواند سلیقه‌های بسیاری را پوشش دهد.

  • حداقل قیمت سرویس 30 پارچه غذاخوری چینی پردیس کاشان: 530 هزار تومان

خرید ظروف چینی برای جهیزیه

خرید ظروف چینی سسوری

سسوری یکی از برندهای نامدار در تولید ظروف چینی است که خط تولید آن از سال 1987 میلادی در ترکیه راه‌اندازی شد. از ویژگی‌های بارز ظروف چینی سسوری کیفیت مواد اولیه آن در تولید است که از بهترین مواد اروپایی استفاده شده است. ظروف چینی سسوری به ایران و بسیاری از کشورهای آسیا و اروپا صادر می‌شود. خرید ظروف چینی این برند را برای تکمیل جهیزیه به شما عروس خانم‌ها توصیه می‌کنیم.

  • حداقل قیمت سرویس 25 پارچه غذاخوری چینی سسوری: 1650000 تومان

خرید ظروف چینی برای جهیزیه

خرید ظروف چینی لاویوا

برند ترکیه‌ای لاویوا در زمینه تولید ظروف چینی سرو و پذیرایی فعال است و کیفیت مطلوب آن سبب شده تا یکی از گزینه‌هایی خرید ظروف چینی در لیست جهیزیه باشد. برند لاویوا طراحی زیبا و منحصربه‌فردی دارد و در کنار زیبایی ظاهر کالا، مواد اولیه آن در تولید نیز بسیار مطلوب است.

  • حداقل قیمت سرویس 26 پارچه غذاخوری چینی لاویوا: 1150000 تومان

خرید ظروف چینی

خرید ظروف چینی اف ام

ظروف چینی اف ام محصول یک برند معتبر آلمانی است که از سال 1979 فعالیت خود را آغاز کرده است. کیفیت مواد اولیه در تولید ظروف چینی اف ام و طراحی زیبا و چشمگیر آن، از ویژگی‌های این برند است که سبب می‌شود انتخاب بسیار از نوعروس‌ها برای خرید ظروف چینی باشد. این برند علاوه بر ایران به بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی صادر می‌شود.

  • حداقل قیمت سرویس 25 پارچه غذاخوری چینی لاویوا: 2500000 تومان

خرید ظروف چینی برای زندگی نو

چینی زرین ایران
سرویس چینی سلطانیه طلایی سری شهرزاد
چینی زرین ایران

برای خرید ظروف چینی حتما به موارد گفته شده از ویژگی‌های یک برند با کیفیت دقت کنید. در هنگام خرید ظروف چینی جهیزیه باید با در نظر گرفتن میزان بودجه و همچنین سلیقه خود، در بین برندهای معتبر، بهترین انتخاب را داشته باشید. هرگز به‌خاطر پرداخت پول کمتر از یک برند نامرغوب خرید نکنید. برای راهنمایی بیشتر در زمینه خرید ظروف چینی، می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت درخواست چیدانه با کارشناسان ما مشورت کنید. برای آشنایی با برندهای دیگر کالاهای اساسی تکمیل جهیزیه می‌توانید به دیگر مطالب چیدانه سر بزنید.

چینی زرین ایران
سرویس چینی میلانو سفید سری رادیانس
چینی زرین ایران

 مطلب پیشنهادی: سرویس چینی عروس، کدوم مدل رو انتخاب کنم؟

 مطلب پیشنهادی: بهترین مارک کریستال برای جهیزیه، بوهیما یا ناخمن؟

 مطلب پیشنهادی: ظروف غذاخوری، 45 مدل جدید از شیشه تا ارکوپال!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
معصومه باقری در تاریخ 26 تیر 1402
سلام من چینی به. مارک MABROOKA دارم خریدارید
رسول طادی در تاریخ 26 تیر 1402
سلام چینی مارک قدیمی MABROOKA دارید قیمتش چند است

ثبت دیدگاه