Chidaneh.com placeholder image

انواع میز تلویزیون کنسولی | جدیدترین مدل‌های میز تی‌وی کنسولی در کوراسیون

به قلم: مهسا پوررضا

اگر به دکوراسیون و چیدمان خانه خود اهمیت می دهید، پس می دانید که برای حفظ هارمونی دکوراسیون و زیبایی هر چه بیشتر باید آینه و کنسول شیک و زیبایی هم تهیه کنید. چه بهتر که این کنسول به عنوان میز تلوزیون خانه شما باشد. در مطالب قبلی به صورت کامل به انواع میز تلوزیون پرداخته ایم. در این مقاله تلاش شده به انواع میز تلویزیون کنسولی، جدیدترین های سال بپردازیم. با ما همراه باشید.

میز تلویزیون کنسولی

میز تلویزیون کنسولی

امروزه با توجه به مدرن تر و بروز تر شدن سبک و مدل های دکوراسیون، باعث شده افراد از میزهای کنسول استفاده های متفاوتی داشته باشند. میز تلویزیون کنسولی برای قرار گرفتن تلویزیون ها در ابعاد مختلفی می باشد. که مدل پیشرفته میز تلوزیون کشو دار محسوب می شوند. میز تلویزیون ها به شما اجازه می دهد زاویه دید بهتری داشته باشید. و مقدار زیادی از فضا برای ذخیره موارد مرتبط است را داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید اطمینان حاصل کنید که تصمیم آگاهانه ای گرفته اید، همه چیزهایی را که می خواهید درمورد میز تلویزیون ها بدانید، یاد بگیرید.

چوب و هنر
ابعاد در میز تلویزیون کنسولی

میز تلویزیون کنسولی چگونه است؟

در واقع تلویزیون بخش بسیار مهمی از این قسمت را تشکیل می دهد که بدون وجود آن فضای خانه غیرقابل تحمل خواهد شد. جهت قرار دادن تلویزیون باید میز مناسبی را برای آن در نظر گرفت که امروزه میز تلویزیون کنسولی یکی از نمونه‌ های بسیار جذاب و پرکاربرد این میزها عنوان می‌شود. علاوه بر قرار دادن تلویزیون روی میز کنسولی می توان آن را با توجه به ابعاد فضا روی دیوار نصب کرد و در پایین آن نیز میز را به صورت دکوراتیو به کار برد.همچنین میز تلویزیون کنسولی جنبه کاربردی بسیار بالایی دارد و از آن جهت نگهداری لوازم ضروری مربوط به تلویزیون و قرار دادن تجهیزات تزیینی روی آن استفاده می شود. این میزها دارای قفسه و کشوهای بسیاری هستند که به ایجاد نظم در محیط خانه به خصوص فضای نشیمن کمک بسیاری خواهند کرد. بنابراین میز تلویزیون کنسولی علاوه بر زیبایی که در محیط ایجاد می‌کند و سبکی که دارد به صورت عملکردی نیز دارای مزایای بسیاری است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این نوع از میزهای تلویزیون توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. بنابراین اگر قصد خرید میز تلویزیون کنسولی را دارید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم.

ابعاد در میز تلویزیون کنسولی

ابعاد میز تلویزیون کنسولی

اگر شما اندازه دقیق تلویزیون خود را نمی دانید، اندازه گیری نوار را از بین ببرید و در مابین اندازه صفحه نمایش اندازه گیری کنید. به یاد داشته باشید که در حالی که صفحه نمایش تلویزیون به صورت مورب اندازه گیری می شود. تلویزیون ها از اندازه گیری طول استفاده می کنند.

اگر شما یک میز کنسول برای قرار دادن تلویزیون و یک تلویزیون در اختیار دارید. مسلما اندازه میز تلویزیون نیز بزرگ تر خواهد بود. پایه تلویزیون باید حداقل به اندازه تلویزیون شما باشد، هرچند شما می توانید یک میز تلویزیونی بسیار گسترده تر را انتخاب کنید. و سپس مرکز تلویزیون را تنظیم کنید، به شما این امکان را می دهد که موارد دیگر را در دو طرف قرار دهید. پایه های تلویزیون کوتاه، استاندارد و قد بلند موجود هستند. بنابراین انتخاب کنید که با ارتفاع صندلی خود و زاویه دید مورد نظر شما مناسب باشد.

جنس انواع میز تلویزیون کنسولی

جنس انواع میز تلویزیون کنسولی

 قیمت انواع میز تلویزیون کنسولی با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس های جدید و روز بازار میز تلویزیون کنسولی چوبی و میز تلویزیون کنسولی ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده میشوند، برای مثال کنسول چوبی نسبت به کنسول وی ام دی اف کیفیت بالاتری دارد و دوامش هم بیشتر است؛ اما قیمت میز تلویزیون کنسولی چوبی خیلی بالاتر است. 

چوب روس، چوب راش و چوب بلوط و چوب گردو از این قبیل هستند. برای حفظ زیبایی و همچنین اقتصادی کردن قیمت در بخش های مختلف کنسول از روکش چوب طبیعی استفاده می شود که در عین حفظ زیبایی و درخشندگی ظاهر چوبی میز تلویزیون کنسولی در کنار استفاده  پایه چوبی و استفاده چوب در قسمت های مهم کنسول قیمت مناسب برای محصول تمام شده در نظر گرفته میشود. اگر به دنبال خریدی بصرفه و انتخاب میز تلویزیون کنسولی مناسب هستید میز تلویزیون کنسولی ام دی اف MDF انتخاب خوبی برای شماست. ام دی اف MDF در عین دوام بالا، بسیار مستحکم و مقاوم است. 

مطالب بیشتر:

انتخاب رنگ انواع میز تلویزیون کنسولی

 اگر می خواهید میز تلویزیون کنسولی شیک و زیبایی داشته باشید؟ پس باید به رنگ میز تلویزیون کنسولی در محل قرار گیری دقت کنید. یکی از نکات اولیه قبل از خرید، تعیین جای میز تلویزیون کنسولی است. این کار به شما کمک میکند تا بدانید قرار است در کنار کدام وسایل و کدام رنگ ‌ها قرار بگیرد. پس می توانید رنگی را انتخاب کنید که به دکوراسیون و وسایل اطراف میز بیاید. به خاطر داشته باشید که اجباری نیست که رنگ ‌ها دقیقا عین هم باشند. رنگ ‌های هم‌ خانواده و مکمل انرژی بیشتری به محیط میدهند. برای مثال در محیط های روشن و با رنگ های روشن و زنده از میز تلویزیون سفید استفاده کنید، پس حتما به رنگ ها توجه داشته باشید تا هرگز میز تلویزیون کنسولی ام دی اف سفید را برای یک محیط مشکی انتخاب نکنید! یا میز تلویزیون کنسولی ام دی اف مشکی را برای یک محیط سفید انتخاب نکنید!

انتخاب رنگ انواع میز تلویزیون کنسولی

مدل های گوناگون میز تلویزیون کنسولی

 مانند تمام محصولات دیگر  میز تلویزیون کنسولی نیز  سبک ها و دسته ‌بندی‌ های مختلف دارد. یکی از این دسته‌ بندی‌ ها دکوراسیون کلاسیک است. پس باید به این نکته هم توجه داشته باشید به اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید به سراغ یک کنسول کلاسیک بروید تا دچار تضاد در دکوراسیون منزل خود نشوید. در مقابل، دکوراسیون مدرن قرار دارد پس چنانچه دکوراسیون شما در این سبک است حتما ازمیز تلویزیون کنسولی مدرن برای خانه خود استفاده کنید. میز تلویزیون کنسولی ساده، ممیز تلویزیون کنسولی ترک از دیگر مدل ها هستند.

موارد کاربرد میز تلویزیون کنسولی

موارد کاربرد میز تلویزیون کنسولی

میز کنسول تنها به عنوان نگهدارنده تلویزیون مورد استفاده قرار نمی گیرد و جنبه تزیینی و دکوراتیو نیز دارد.به عنوان نمونه این میزها را در راهرو یا ورودی قرار می دهند و با گذاشتن یک آینه بزرگ در بالای آنها نقطه عطف جذابی را در خانه ایجاد خواهند کرد.در برخی از مواقع نیز ممکن است این میزها در کنار سالن پذیرایی قرار داده شوند و روی آن را با استفاده از گلدان های گل تزیین کنند.از لحاظ عملکردی نیز این میز به دلیل داشتن قفسه های دردار و کشو، محل بسیار خوبی جهت نگهداری مدارک بسیار مهم یا سایر لوازم و تجهیزاتی است که نمی‌خواهید در دید قرار گیرند.

موارد کاربرد میز تلویزیون کنسولی

جمع بندی

قسمت نشیمن در منزل از حوزه های فعال و کاربردی در دکوراسیون منزل محسوب می شود و حوزه ای اجتماعی برای تعاملات افراد خانواده و  همینطور فضایی برای تماشای تلویزیون می باشد نصب تلویزیون بر روی دیوار و یا به صورت قرارگیری روی کنسول در نشیمن امکان پذیر است که بسته به ابعاد فضا و سبک دکوراسیون انتخاب می شود در فضاهای کوچکتر علاوه بر زیبایی به منظور ذخیره سازی مناسب برای وسایل ضروری رسانه ای و راه حل برای جلوگیری از درهم ریختن ناخوشایند، می توان از کنسول های دارای فضای ذخیره سازی و یا قفسه های دیواری چندمنظوره برای پوشش سیم و کابل ها استفاده نمود  نکته مناسب استفاده از کنسول ها این موضوع است که بعد از تغییر دکوراسیون می تواند به همراه آینه و یا تک در سایر قسمت های دکوراسیون استفاده شود. در این مقاله به انواع میز تلویزیون کنسولی، جدیدترین های سال پرداختیم.

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه