Chidaneh.com placeholder image

کنسول آینه ای جدید، به همراه ترفندهای چیدمان

به قلم: گلنار

حتما با مدل های مختلف و متنوع میز کنسول آشنایی دارید. در مورد چیدمان مناسب و تزیین آن ها نیز مطالب بسیار زیادی نوشته و تولید شده اند. اما مدل های جدیدتری که شاید طرفداران خاص تری را نیز به سمت جذب کرده اند، میز کنسول های آینه ای هستند. در این قسمت از شوروم گردی چیدانه به همراه گروه شیشه و آینه اردلان، این نمونه ها را بررسی کرده و وسایل و دکوری های مناسب برای تزیین‌شان را معرفی می کنیم.

 

چوب و هنر

مدل کنسول آینه ای جدید

این سبک میز کنسول برای فضاهای لوکس و کسانی که اهل تجملات هستند بسیار مناسب است. اما دقیقا به دلیل همین آینه ای بودن باید دقت زیادی در تزیین و چیدمان‌شان داشته باشید. علت آن هم در این است که آینه تمامی وسایل آن فضا را در خود منعکس کرده و می تواند منجر به شلوغی بیش از اندازه فضا شود. 

شیشه و آینه اردلان
آینه دکوراتیو طرح کلاسیک
شیشه و آینه اردلان

شیشه و آینه اردلان
آینه دکوراتیو طرح کلاسیک
شیشه و آینه اردلان

مدل کنسول آینه ای، برای کدام سبک؟

فرم و نقش این کنسول ها می توانند در سبک دکوراسیونی شما موثر باشند. در واقع به نوعی در تعیین سبک دکوراسیون تاثیرگذار خواهند بود. به طور مثال نقوش کلاسیک یا آینه های ونیزی برای سبک کلاسیک و آینه کاری های ساده با خطوط صاف برای سبک مدرن تر و امروزی تر مناسب هستند.

شیشه و آینه اردلان
آینه دکوراتیو طرح کلاسیک
شیشه و آینه اردلان

کاربرد میزکنسول آینه ای

معمولا میزهای کنسول در قسمت های مختلف خانه مانند نشیمن و پذیرایی استفاده می شوند و انتخاب این محل بستگی به نیاز افراد دارد. اما در مورد کنسول های آینه می توانیم کاربردهای خاصی تری را نیز در نظر بگیریم. این مدل ها به دلیل آینه ای بودن به روشن تر، دلباز تر و بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک کرده بنابراین برای این فضاها نیز مناسب هستند:

  • فضاهای کوچک و کم نور
  • راهروهای باریک بین فضاهای مختلف
  • ورودی آپارتمان های کوچک

تزیین کنسول آینه ای

تزیین کنسول آینه ای

اکسسوری سرامیکی

 

تزیین میز کنسول آینه ای

برای تزیین این کنسول ها از چند نوع وسیله می توانیم استفاده کنیم:

  • وسایل لوکس:

وسایلی که مثل خود کنسول حالت آینه ای یا براق و درخشان دارند. این که باعث می شوند فضا لوکس تر نشان داده شوند اما دقت داشته باشید که تعداد کمی از این وسایل را به کار بگیرید تا مانع از شلوغ شدن فضا بشوید.

  • وسایل کریستال یا شیشه ای:

این وسایل همان لوکس بودن را ایجاد می کنند اما با سبک های امروزی هماهنگ تر هستند.

  • وسایل ساده و سرامیکی:

این وسایل بیش تر می توانند به رنگ سفید باشند و در ضمن از لوکس و تجملی بودن فضا خیلی کم می کنند.

نکته: پاف هایی که هم جنبه کاربردی دارند و هم جنبه تزیینی برای زیر این کنسول ها مناسب هستند. بهتر است برای این که با این کنسول ها و سبک لوکس‌شان هماهنگی داشته باشند از جنس مخمل انتخاب شوند.

“برای مشاهده مدل های بیش تر به پروفایل اردلان در چیدانه مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه