Chidaneh.com placeholder image

میز آباژور چوبی کلاسیک، با چی ست میشه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر از آن دسته از افراد هستید که به کدوراسیون خانه خود بسیار اهمیت می دهید و از سبک کلاسیک پیروی می کنید، پس بهتر است که میز آباژور چوبی کلاسیک را در دکوراسیون خانه خود فراموش نکنید. شاید اگر بخواهیم مروری به خانه ها در سال های نه چندان دورداشته باشیم، خواهیم دید که در گذشته هارمونی رنگ ها، وسایل تزئینی و… به شدت این روزها مورد توجه نبوده است، اما امروزه با پیشرفت علم و مدرنیته شدن هر چه به سمت جلو قدم بر می‌داریم خانه ها با وسایل دکوراتیو بیشتر و رنگ و سبک متنوع تری دکوراسیون می شوند از این رو اهمیت دادن به تمامی نقاط خانه خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید که در این مطلب می خواهیم به میز آباژور چوبی کلاسیک در کنار میز تلفن چوبی و سایر وسایلی که با هم ست می‌شوند بپردازیم.
 

میز آباژور چوبی کلاسیک

کاربرد میز آباژور چوبی کلاسیک

  • میز آباژور چوبی کلاسیک در خانه های بزرگ
  • میز آباژور چوبی کلاسیک در خانه های کوچک

میتوانید از انواع میز آباژور چوبی کلاسیک در دکوراسیون خانه های کوچک و بزرگ استفاده کنید. این مدل‌ها بیشتر برای فضاهایی که ابعاد کمتری دارند بسیار مناسب هستند. مثلا در اتاق خواب به عنوان میز پاتختی یا در محیط کار به‌عنوان چراغ روشنایی مطالعه و…

چوب و هنر

همچنین می توانید آن را با یک آباژور رومیزی زیبا در گوشه ای از سالن پذیرایی قرار دهید.
 

میز آباژور چوبی کلاسیک
ست وسایل با میز آباژور چوبی کلاسیک

ست وسایل با میز آباژور چوبی کلاسیک 

  • میز تلفن چوبی
  • میز تلویزیون چوبی
  • میزغذاخوری چوبی
  • بوفه کلاسیک چوبی
  • آباژورکلاسیک چوبی
  • سرویس خواب چوبی
  • کنسول  کلاسیک چوبی
  • مبلمان کلاسیک چوبی

قسمتی از خانه خود را برای قرار گیری یک گرامافون با پایه چوبی انتخاب کنید و در جوارآن میز آباژور چوبی کلاسیک و یا یک میز تلفن چوبی قرار دهید و بر روی آن یک تلفن کلاسیک به نمایش بگذارید، بی شک جلوه ای خاص را به خانه خود هدیه خواهید داد و زیبایی را در نمای کلاسیک بودن به چشم بینده منتقل خواهید کرد.
و اما اگر خانه کوچکی دارید که طراحی دکوراسیون داخلی آن برای شما بسیار حائز اهمیت است، در گوشه ای از خانه خود یک میز آباژور چوبی کلاسیک قرار دهید و بر روی آن آباژور، یک مجسمه، یک قاب عکس خانوادگی و یا یک گلدان زیبا قرار دهید، هچنین می توانید برای تنوع هر چند وقت یکه بار روی آن تلفن کلاسیک، یک شمعدان و دیگر وسایل دکوراتیو خود را قرار دهید.

میز آباژور چوبی کلاسیک و میز تلفن

انواع مدل میز آباژور چوبی کلاسیک و میز تلفن

  • میز تلفن چوبی باپایه بلند
  • میز تلفن چوبی با پایه های کوتاه
  • میز آباژور چوبی کلاسیک با  پایه های بلند
  • میزآباژور چوبی کلاسیک با پایه های کوتاه
میز آباژور چوبی کلاسیک

میز آباژور چوبی کلاسیک در کنار کنسول چوبی

کنسول چوبی کلاسیک برخلاف کنسو‌ل‌ چوبی مدرن، تا حدودی از سادگی به دور است، این کنسول ها دارای پایه ای کوتاه  که جنس آن هم مانند دیگر قسمت های کنسول چوبی است از چوب ساخته می شود، همچنین دارای قوس و برامدگی هایی در اطراف کنسول می باشند که به زیبایی کنسول می افزاید و دارای طرح و نقش ها ی متفاوتی بر روی کنسول هستند، همچنین ریزه کاری های بسیاری دارند و برای دکوراسیون‌های کلاسیک بسیار گزینه هوشمندانه ای خواهند بود.

معمولا کنسول‌ چوبی کلاسیک نسبت به کنسول مدرن اندازه‌های بزرگتر و قیمت بالاتری دارند در نتیجه برای خانه‌های بزرگ مناسب‌ترند. کنسول چوبی کلاسیک اغلب از جنس تمام چوب هستند که شما می توانید در برخی از آنها طرح‌هایی مانند منبت‌کاری را بر روی پایه ها ، کشوهای کنسول و سطح خود کنسول را مشاهده کنید که به کار می روند و  باعث ایجاد جلوه‌ی خاصی در دکوراسیون خانه می‌شوند.

میز آباژور چوبی کلاسیک و میز تلفن

کنسول چوبی فقط برای زیبایی خانه استفاده می شود؟

اگر به داشتن کنسول علاقه مندید و نگران قرار گیری آن در خانه خود هستید، باید بگوییم که کنسول ها علاوه بر زیبایی که برای خانه شما به همراه دارند می توانند به وسیله ای برای قرارگیری دیگر وسایل تبدیل شوند به عنوان مثال :
اگر انتخاب شما یک کنسول کشودار است، می توانید وسایل خانه خود را در درون کشو ها قرار دهید که هم به دور از چشم بیننده است و هم نظم خاصی به خانه شما می بخشد،
و با  قراردادن گلدان، قاب عکس، و دکوراتیوهای دیگر می توانید نهایت استفاده را از کنسول خانه خود داشته باشید .
همچنین خالی از لطف نیست که در هنگام خرید کنسول این را در نظر بگیرید که خرید یک میز تلویزیون چوبی کلاسیک که هم طرح و هم نقش کنسول شما باشد چه جلوه  زیبایی را به خانه شما هدیه می دهد.
 

برای مشاهده نمونه کارها و خرید انواع سرویس چوب کلاسیک از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه