Chidaneh.com placeholder image

انواع پارچه پرده ای ترک، اینا نباشن خونه روح نداره!

به قلم: مژگان احمدی

در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم انواع پارچه پرده ای ترک را به شما معرفی کنیم. امکان ندارد درگیر بازسازی خانه، تغییر دکوراسیون و حتی خانه‌تکانی باشید اما به خرید پرده جدید یا ایجاد کمی تغییر در آن فکر نکنید و این کاملا طبیعی است. چراکه پرده تقریبا مهم‌ترین چیزی‌ست که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کارایی به ویژه در فرهنگ ایرانی دارای اهمیت بالایی می‌باشد. اما حالا چرا پرده های ترک؟ چون بر کسی پوشیده نیست که برند‌های ترک در صنعت پارچه و لباس غوغا به پا کرده‌اند. البته که برندهای ایرانی بسیار خوبی نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند اما هدف از این مقاله طبق درخواست‌های مخاطبان چیدانه بررسی انواع پارچه پرده ای ترک می‌باشد. اگر شما هم می‌خواهید که در این زمینه بیشتر بدانید حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه خواهید خواند:

اسکای اسکرپر
  • برند انواع پارچه پرده ای ترک چیست؟ (معرفی 5 برند معروف)
  • معرفی 5 مدل پارچه پرده ای برای دوخت پرده

[[nid:43872]]

برند انواع پارچه پرده ای ترک چیست؟ (معرفی 5 برند معروف)

خیلی‌ها دوست دارند بدانند که پارچه های پرده ای ترک اغلب از چه برندهایی هستند. ما در ادامه چند تا از برندهای معروف انواع پارچه پرده ای ترک را معرفی کرده‌ایم:

برند AKARCA

این برند ترک در سال 1990 در تأسیس شده است و بطور ویژه پرده‌های تزئینی، پرده های فانتزی و پارچه های رومیزی را تولید می‌کند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

برند OTTIMO

این برند ترک 35 سال است که در زمینه تولید و فروش پارچه پرده تجاری فعالیت دارد و مجموعه بی‌نظیر محصولات با کیفیت خود را با قیمت‌های رقابتی به چندین کشور صادر می‌کند.

برند ANY

این برند ترک نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در محصولات با کیفیت بالا و دارای خدمات حرفه‌ای در سراسر جهان شناخته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این برند طراحی خلاقانه و با کیفیت پارچه‌ های پرده‌ای می‌باشد.

برند APEX

این برند ترک با 40 سال سابقه کار از همان ابتدا خیلی سریع به یکی از بازیگران مهم بازار تبدیل گشت. پارچه های Apex با تثبیت ساختار نوآورانه و پویای خود به سرعت جایگاه خود را در بین برندهای معروف پیدا کردند.

پارچه های Apex طیف گسترده ای از محصولات شامل پارچه‌های جیر، پارچه‌های طرح دار و پارچه‌های روتختی را شامل می‌شوند. این برند با داشتن شبکه فروش خود در بیش از 40 کشور جهان از آسیای میانه تا آمریکای جنوبی و داشتن شعبه‌های مسکو (روسیه)، کیف (اوکراین)، بخارست (رومانی) و تهران (ایران) به عنوان یک بازیگر جهانی در این حوزه شناخته می‌شود.

برند ARDA

برند ARDA نیز یکی دیگر از شرکت‌های عمده فروش پارچه های تزئینی در ترکیه می‌باشد که از سال 1978 میلادی تاسیس شده است. این شرکت با انتخاب پارچه‌های بافته شده با بالاترین فناوری، همکاری با بهترین شرکت‌ها و ایجاد مجموعه ویژه با طراحی‌های سفارشی توسط تیم طراحی خود، موقعیت منحصر به فرد خود را در بازار حفظ کرده است. تیم تخصصی طراحی ARDA هر ساله با افزایش کیفیت محصول، تنوع و غنای رنگی مجموعه خود را تقویت می‌نمایند.

پرده سرای اطلس پاسداران
پرده پذیرایی کلاسیک
پرده سرای اطلس پاسداران

معرفی 5 مدل پارچه پرده ای برای دوخت پرده

پرده‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل دارند. بسیار مهم است کد مدل پرده‌ و رنگ آن را متناسب با دکوراسیون منزل‌مان انتخاب کنیم. برخی از انواع پارچه پرده ای ترک حریر، کتان، ساتن، مخمل و توری از جمله پارچه‌هایی هستند که استفاده از آن‌ها به عنوان پرده در دکوراسیون خانه‌های ایرانی بسیار رایج می‌باشد.

فروشگاه دکوراسیون دکوریما
پرده پانچ کتان دکوریما
فروشگاه دکوراسیون دکوریما

انواع پارچه پرده ای کتان

استفاده از انواع پارچه پرده ای کتان برای استفاده در دکوراسیون مدرن و مینیمال بسیار رایج است. پرده‌های نخی کاملاً ساده و شیک هستند و امکان دوخت مدل‌های مختلف پرده بر روی این پارچه‌ها وجود دارد.

[[nid:127970]]

انواع پارچه پرده ای حریر

حریر یکی از لطیف‌ترین انواع پارچه پرده ای جدید است که به دلیل نازکی و عبور نور از پنجره بسیار مورد توجه طرفداران نورطبیعی در خانه قرار داد. پارچه حریر از نظر کیفیت درجه‌بندی دارد و با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود است. تنوع رنگی بسیار زیاد و جنس با کیفیت انواع پارچه پرده ای ترک حریر استفاده از این پرده را تقریبا برای همه سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب کرده است.

پرده سرای اطلس پاسداران
تور شانل باند دار
پرده سرای اطلس پاسداران

انواع پارچه پرده ای تور

پارچه های توری جزء پارچه‌های ظریف و زیبایی به حساب می‌آیند که استفاده از آن‌ها به عنوان پرده بسیار رایج و همه‌پسند است. تورها نیز مانند پرده‌های حریر از نظر کیفیت درجه‌بندی دارند. البته این موضوع در مورد همه‌ی پارچه‌ها صدق می‌کند. در هر صورت اگر می‌خواهید که بعد از مدتی استفاده و با اولین شستشو با پارگی و آسیب دیدن پرده توری مواجه نشوید، باید به سراغ پرده‌های توری درجه یک بروید. انواع پارچه پرده ای ترک توری معمولا بسیار با کیفیت و مرغوب هستند.

استفاده از پرده‌های حریر و تور برای فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان بسیار توصیه می‌شوند.

فروشگاه دکوراسیون دکوریما
پرده پانچ کتان ساتن دکوریما کد SC8319
فروشگاه دکوراسیون دکوریما

پارچه های پرده ای ساتن

انواع پارچه پرده ای ترک ساتن با ظاهر براق و جنس بسیار لطیفی که دارند دکوراسیون خانه را بسیار شیک و لوکس جلوه می‌دهد. استفاده از پارچه‌های ساتن به عنوان پرده، هم برای دکوراسیون مدرن و هم برای دکوراسیون کلاسیک به کار می‌رود.

فروشگاه دکوراسیون دکوریما
پرده پانچ مخمل دکوریما
فروشگاه دکوراسیون دکوریما

پارچه پرده ای مخمل

مخمل نیز یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار شیک در طرح‌های انواع پارچه پرده ای جدید یا کلاسیک محسوب می‌شود. دوخت انواع مدل پرده با این پارچه برای انواع مدل‌های سلطنتی، کلاسیک، مدرن و رسمی کاربرد دارد. این کار از طریق ترکیب انواع پارچه پرده ای ترک مخمل با پارچه های پرده ای دیگر مثل ساتن، کتان، حریر و حتی ابریشم امکان‌پذیر است.

امروزه انواع پارچه پرده ای ترک مخمل در بین انواع پارچه پرده ای جدید موجود در بازار محبوبیت بسیار زیادی دارد.

شرکت تجربه آفتاب شیرین(پرده)
دکوراسیون پذیرایی با پرده
شرکت تجربه آفتاب شیرین(پرده)

کلام آخر:

ما در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا 5 برند معروف از انواع پارچه پرده ای ترک و 5 نوع پارچه پرده ای رایج را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم. همانطور که می‌بینید تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ پارچه پرده ای و همچنین تنوع برندهای تولید کننده‌ی پرده باعث شده تا هر کس با هر سلیقه‌ای بتواند پارچه پرده ای مناسب خود را برای دکوراسیون منزل خریداری کند. علاوه بر تولیدات داخلی، انواع پارچه پرده ای ترک معمولا از جدیدترین پارچه های پرده ای وارداتی به حساب می‌آیند که اغلب طراحی‌های منحصر به فردی دارند. این پارچه‌ها علی‌رغم اینکه اغلب قیمت بالایی دارند اما معمولا طرفداران زیادی را در بازار به خود اختصاص می‌دهند. و این محبوبیت دلیلی به غیر از کیفیت بسیار بالا ندارد.

“برای سفارش انواع پارچه پرده ای ترک از ثبت درخواست چیدانه کمک بگیرید"

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه