Chidaneh.com placeholder image

مدل پرده جدید اتاق خواب 2020، این نکته‌ها رو باید بدونی

به قلم: مژگان احمدی

پرده ها می‌توانند چهره یک محیط را از اتاق نشیمن و آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب به کلی تغییر دهند. صرف نظر از این، پرده‌ها نه تنها زیبایی بیشتری را به فضا می‌بخشند، بلکه به عنوان یک المان تزئینی مهم نیز به حساب می‌آیند. ما در این مقاله از چیدانه میخواهیم به همراهی گروه دکوراسیون داخلی آرایه کمی درباره مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 حرف بزنیم. پرده‌ها به دلیل تنوع زیادی که از نظر جنس پارچه و مدل طراحی دارند، می‌توانند راحتی و جذابیت بیشتری به اتاق بدهند. اما ترند پرده در سال 2020 چیست و چگونه می‌توانید بهترین مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 را انتخاب کنید؟ در این مقاله نکات مهمی گفته‌ایم که در انتخاب پرده مد روز به شما کمک خواهد کرد.

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
انواع پارچه پرده ای
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

قالیشویی ادیب

دکوراسیون اتاق خواب با پرده 2020

بدون شک در انتخاب پرده برای محیط خاصی مثل اتاق خواب، بسیار مهم است که سبک دکوراسیون داخلی اتاق را در نظر بگیرد. یعنی تزیین فضای اتاق به عنوان یک کل را لحاظ کنید. پرده‌ها این قابلیت را دارند که تغییرات اساسی در اتاق ایجاد کنند. به همین دلیل قبل از انتخاب پرده باید خوب حواستان را جمع کنید.

پیشنهاد گروه دکوراسیون داخلی آرایه این است که برای انتخاب پرده ابتدا دکوراسیون اتاق خود را تکمیل کنید و بعد به این مسئله بپردازید که حالا چه مدل پرده با چه سبک و چه رنگی برای این فضای تکمیل شده مناسب است و با آن هم‌خوانی دارد؟ بهتر نیست؟

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
پرده
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

مدل پرده جدید اتاق خواب 2020: انواع و سبک‌ها

در طراحی پرده اتاق خواب 2020 بیش از هر چیز به سادگی و اطمینان از حداکثر راحتی توجه شده است. این بدان معناست که طرح‌های ساده‌ای مد شده‌اند که دیگر نیازی به ساعت‌ها وقت گذاشتن برای تنظیم تقارن پرده ندارند. در واقع بهتر است طرحی را انتخاب کنید که پنجره را شلوغ نکرده و در صورت نیاز فضای کافی برای روشنایی اتاق را فراهم کند.

مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 ترکیبی از پرده های متراکم  با توری‌های بی وزن را شامل می‌شود. این تنوع به این دلیل است که تمرکز اصلی بر روی انتخاب بهترین پارچه و مناسب‌ترین رنگ می‌باشد.

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
پرده
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

به گفته‌ کارشناسان در گروه دکوراسیون داخلی آرایه، بیش از هر چیز باید حواستان باشد که برای دکوراسیون اتاق خواب از رنگ‌های بسیار روشن استفاده نکنید. زیرا باعث بی‌قراری می‌شوند. در یک محیط مناسب برای خواب‌، رنگ‌های ملایم ایده‌آل هستند.

مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 بیشتر شامل سبک‌های پرده ژاپنی، پرده رومی و پرده کرکره ای می‌باشد که غالبا طراحی مدرن و مینیمال دارند. اما یادتان نرود این که کدام مدل پرده برای اتاق خواب شما مناسب‌تر است به دکوراسیون اتاق و نیز طرح و رنگ به کار رفته در آن بستگی دارد.

مدل پرده ژاپنی 2020

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
انواع پارچه پرده ای
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 : طرح و رنگ

اول از همه این را بگوییم که مطمئن باشید که نه امسال و نه در آینده هیچ‌وقت رنگ‌های خنثی محبوبیت خود را از دست نمی‌دهند. به عنوان مثال بژ، خاکی، کرم و خاکستری همچنان در جایگاه عالی خود باقی خواهند ماند و جایگاه خود را در پرده‌ها و سایر عناصر دکوراسیون داخلی حفظ می‌کنند. پس در انتخاب رنگ‌های خنثی همیشه آزاد هستید!

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
انواع پارچه پرده ای
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

به گفته‌ی به گفته‌ کارشناسان در گروه دکوراسیون داخلی آرایه، مینیمالیسم و  رنگ‌های خنثی مد اصلی پرده های مدرن 2020 هستند. در واقع رنگ‌های دیگر در ترکیب با رنگ سفید قرار می‌گیرند و می‌توان در تناژهای مختلفی از رنگ سفید برفی، سفید شیری و … استفاده نمود. در مورد انتخاب رنگ توصیه می‌شود که به رنگ سبز و مهمتر از آن به رنگ آبی توجه بیشتری کنید. امسال این رنگ به عنوان رنگ سال مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 اوج تقاضا را دارد. رنگی که تداعی کننده آرامش و آسایش بوده و تقریبا همه با هر سلیقه‌ای آن را دوست دارند.

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
پرده
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که هرگز نمی‌توان گفت که در سال 2020 پرده‌ها باید به یک رنگ خاص باشند. آنچه اهمیت دارد این است که رنگ پرده باید با رنگ دکوراسیون داخلی تطبیق داشته باشد. بنابراین هر آنچه را انتخاب می‌کنید: بدانید که این انتخاب درست است!

چند نمونه مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 رنگی و طرح‌دار چاپی:

  • پرده های طرح دار سبز برای محیط های روستایی؛
  • پرده های راه راه آبی قهوه ای و سفید؛
  • پرده هایی با تأثیر شیب رنگ سفید، شفاف و آبی تیره؛
  • پرده های نارنجی؛
  • پرده های راه راه گسترده به صورت عاج و آبی؛
  • پرده های گرافیکی؛
  • پرده هایی با نوارهای عمودی (نوع پرده ای که باعث ایجاد دامنه می‌شود و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای محیط های کوچک باشد)؛
  • پرده های الگوی گل؛
  • سایه های خنثی مانند خاکستری برای محیط هایی که از قبل روی سایر موارد رنگ روشن دارند

همواره به یاد داشته باشید که این اتاق شما است و پرده با توجه به شخصیت شما انتخاب می‌شود.

راستی حواستان باشد که در انتخاب میله پرده هم دقت کنید. میله پرده (که وظیفه پشتیبانی از پارچه را بر عهده دارد) می‌تواند خودش نیز تاثیر مهمی در دکوراسیون داشته باشد. میله پرده‌ها با متریال‌های مختلفی از قبیل چوب، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند که هر یک می‌توانند با توجه به نوع پارچه و مدل پرده جذابیت بیشتری به آن ببخشند.

کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه
پرده
کاغذدیواری و دکوراسیون آرایه

کلام آخر:

انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب پرده مناسب لازم است تا هم کاربری فضا و هم دکوراسیون داخلی آن را مورد توجه قرار دهیم. در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا با همراهی گروه دکوراسیون داخلی آرایه کمی درباره انواع، سبک‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مد روز انواع مدل پرده جدید اتاق خواب 2020 حرف بزنیم. خواندن این مقاله احتمالا به شما در انتخاب پرده برای اتاق خواب منزل‌تان کمک خواهد کرد. اگر دوست دارید از مدل‌های جدید پرده اتاق خواب اطلاعات دقیق‌تری بگیرید و یا برای انتخاب پرده اتاق خوابتان نیاز به مشورت دارید، می‌توانید با گروه دکوراسیون داخلی آرایه از طریق لینک زیر ارتباط بگیرید.

<<< همین حالا به پروفایل گروه دکوراسیون داخلی آرایه در چیدانه بروید و با کارشناسان در این گروه ارتباط برقرار کنید>>>

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه