Chidaneh.com placeholder image

چتر رستورانی، این روزها بیشتر از قبل ضروریه!

به قلم: مژگان احمدی

چتر رستورانی: شمایی که الان در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا باید صاحب یک کافه یا رستوران باشید و یا دنبال چتر سایبان برای باغ یا ویلا یا روف گاردن و حیاطتون هستید. این خیلی خوب است که به فکر استفاده از سازه‌های پارچه‌ای و انواع چتر رستورانی افتاده‌اید. در این دوران جدید همه‌گیری کرونا، واقعا ضروری‌ به نظر می‌رسد. مخصوصا برای توسعه کسب و کارها. چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره کمی بیشتر صحبت کنیم. متخصصین در شرکت سازه‌های پارچه‌ای ماهوت ما را در این مقاله همراهی می‌کنند.

چتر رستورانی

چوب و هنر

کرونا: جمع شدن در فضای بسته ممنوعه!

می‌بینید چقدر این روزها همه‌چیز دگرگون شده؟ از یک طرف آدم‌ها کم کم دارند به لایف‌استایل کرونایی عادت می‌کنند. از طرف دیگر کسب و کارهای زیادی هستند که مجبور شدند روش ارائه خدمات‌‌شان را تغییر داده و متناسب با لایف استایل جدید و نیاز جامعه بروزرسانی کنند.

به نظر  شما یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه الان چیه؟

آدم‌ها قبلا به کافه می‌رفتند، رستوران می‌رفتند و وقت زیادی از اوقات فراغت‌شان را اینطوری سپری می‌کردند. اما الان خیلی‌ها در حالی که دلشان برای کافه رفتن حسابی تنگ شده اما ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و از رفتن به فضاهای بسته اجتناب می‌کنند. اینطور نیست؟

دقیقا اینجاست که بروزرسانی کسب و کار برای بسیاری از صاحبان کافه و رستوران ضروری به نظر می‌رسد.

البته که بروز شدن فقط آنلاین شدن و خدمات بیرون بر نیست. چون آدم‌ها نه فقط برای غذای رستوران که دلشان برای رستورن رفتن هم خیلی تنگ شده. شما دلتان تنگ نشده؟

سازه های پارچه ای ماهوت
سازه پارچه اي رستوران هتل اسپيناس پالاس
سازه های پارچه ای ماهوت

متخصصین در شرکت سازه‌های پارچه‌ای ماهوت به رستوران‌ها و کافه‌ها استفاده از انواع چتر رستورانی را به عنوان یک راه حل کاربردی و عالی پیشنهاد می‌دهند. آن‌ها می‌گویند که با استفاده از انواع چتر جمع شونده رستورانی متناسب با فضای هر رستوران، می‌توانید به مشتری‌ها این اطمینان را بدهید که در یک فضای باز و کم‌خطر حتی در روزهای بارانی پاییز هم پذیرای آن‌ها هستید.

باید بدانید که در کل  برای رستوران یا محل مورد نظر شما 2 نوع رویکرد محصول وجود دارد:

  1. یکی سازه‌های پارچه‌ای که برای شما و با طرح‌های مختلف طبق ابعاد محل و سلیقه شما طراحی، ساخته و نصب می‌شود. این سازه‌ها عموما از جنس آهن و فولاد و با پارچه‌های پی‌وی‌سی هستند
  2. و دیگری چترهای رستورانی سبک و پورتابل که از محصولات آماده‌ بوده و عموما از جنس آلومینیوم و پارچه‌هایی مانند پلی‌استر هستند. انواع چتر رستورانی از قطر 1 تا 5 متر  وجود دارند

نکته دیگری هم وجود دارد که حتما برایتان مهم است و آن بحث هزینه است. قیمت چتر رستورانی و سازه‌های پارچه‌ای با توجه به ابعاد کار متفاوت است اما به طور کلی چترهای رستورانی نسبت به سازه‌های پارچه‌ای از نظر هزینه سبک‌تر بوده و برای پروژه‌های کوچک مناسب‌تر هستند. در تصویر زیر لیست قیمت چتر رستورانی را آورده‌ایم.

اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری از قیمت‌ها داشته باشید می‌توانید سوالات خود را از متخصصین در شرکت سازه‌های پارچه‌ای ماهوت بپرسید و از آن‌ها بخواهید تا بر اساس پروژه شخصی‌ شما هزینه‌های‌تان را برآورد کنند.

سازه های پارچه ای ماهوت
سازه پارچه اي رستوران هتل اسپيناس پالاس
سازه های پارچه ای ماهوت

با اجرای چتر رستورانی خدمات بیشتری به مشتری‌ ارائه دهید

شاید از خودتان بپرسید که خب کرونا بالاخره تموم میشه بعدش چی؟ ارزشش رو داره؟

مطمئن باشید که ارزش دارد. غذا خوردن در فضای باز یکی از لذت‌های همیشگی آدم‌‌ها بوده است. بدون شک اگر بتوانید کافه یا رستوران خود را با استفاده از یک چتر رستورانی به دو فضا ی باز و بسته مجهز کنید، عملا دارید حق انتخاب و خدمات بیشتری به مشتری‌هایتان ارائه می‌دهید. این برای شما یک امتیاز رقابتی عالی خواهد بود.

علاوه بر این استفاده از انواع چتر رستورانی جمع شونده این امکان را به شما می‌دهد تا در شرایط جوی مختلف از روزهای بارانی پاییزی گرفته تا آفتاب‌های تابستانی، آزادانه‌تر عمل کنید. فضای باز سر پوشیده یا فضای باز روباز؟ این‌ها انتخاب‌های دیگری هستند که به مشتری‌هایتان می‌دهید.

سازه های پارچه ای ماهوت
سازه هاي چادری ماهوت - پروژه ویلای کرج
سازه های پارچه ای ماهوت

متخصصین در شرکت سازه‌های پارچه‌ای ماهوت می‌گویند که اگر از انواع چتر رستورانی استفاده کنید، به سایه و فضایی باز و در عین حال امن در برابر آفتاب تند و بارش برف و باران دست خواهید یافت. چتر رستورانی را ممکن است با نام سایبان پارچه‌ای کششی (غشایی) هم بشناسید.

  1. زیباتر کردن محیط پیرامونی
  2. و تهویه طبیعی مناسب برای جلوگیری از تجمع دود و آلودگی هوا

نیز از دیگر مزایای بسیار مهم استفاده از چتر رستورانی و سازه‌های پارچه‌ای در رستوران‌ها و کافه‌ها هستند.

سازه های پارچه ای ماهوت
چتر رستوراني ؛ چتر جمع شونده بزرگ
سازه های پارچه ای ماهوت

کلام آخر:

امروزه سازه‌های پارچه‌ای، سایبان‌ها و انواع چتر رستورانی در واقع یک المان معماری محسوب می‌شود که علاوه بر کارایی، از نظر زیبایی بصری نیز مورد توجه قرار می‌گیرند. بنابراین داشتن طراحی‌های منحصربفرد در کنار کیفیت بالای سازه، پارچه، غشا و اتصالات بسیار ضروری است و باید به آن توجه کنید. خب نظر شما در مورد استفاده از چتر رستورانی چیست؟ احتمالا سوالات زیادی در این زمینه دارید که بدون پاسخ مانده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر به فکر اجرای این نوع از سازه‌های پارچه‌‌ای هستید، از متخصصین در شرکت ماهوت که به عنوان یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه سازه‌های کششی در کشور شناخته می‌شوند بخواهید شما را بیشتر راهنمایی کنند.

با کلیک بر روی تصویر زیر به پروفایل این شرکت در چیدانه هدایت خواهید شد.

ماهوت

 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه