Chidaneh.com placeholder image

سرامیک طرح سنگ، قشنگ‌تر نیست؟

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه در میان معماران و طراحان داخلی، پرطرفدارترین متریال برای پوشش کف و دیوارها، سرامیک‌های پرسلانی هستند. سرامیک‌های سایزبزرگ به عنوان متریالی نوین وپیشرو در ویترین انتخاب و کانون توجه طراحان داخلی سبک‌های مختلف از مدرن تا کلاسیک  قرار دارد و پوششی ایده‌آل و بی‌نظیر با طیف کاربرد وسیع به عنوان متریالی چند منظوره جایگاه ویژه‌ای در صنعت ساختمان پیدا کرده است. در این مطلب از چیدانه با مجموعه سرامیک پالرمو همراه هستیم تا با سرامیک‌های طرح سنگ این برند که بهترین متریال برای جایگزینی سنگ‌های طبیعی هستند آشنا شویم، پس اگر شما هم برای آشنایی با این برند و اسلب های جذاب طرح سنگ کنجکاو هستید با ما همراه باشید.

اسکای اسکرپر

سرامیک طرح سنگ، یک مصالح جدید و جذاب!

اسلب سرامیک طرح سنگ، محصول ترکیب خاک رس، فلدسپات یا گرانیت است که در فشار و حرارت بسیار بالا پخته و متراکم شده و خواص و مقاومت  بالاتری نسبت به سرامیک‌های معمولی دارد و در حال حاضر این اسلب‌ها تا طول 3 متر هم تولید می‌شوند، ساخت از مواد طبیعی، پوشش یکپارچه و طرح‌های اقتباسی از سنگ های طبیعی مانند مرمر اونیکس و گرانیت‌های خاص این سرامیک‌ها را به عنوان بهترین متریال جایگزین برای استفاده در کف و دیوار با مزایای حتی بیشتر نسبت به سنگ معرفی می‌کند.

مطالب مرتبط: اسلب سرامیک یا اسلب سنگ؟

سرامیک پالرمو
سرامیک پرسلان طرح سنگ
سرامیک پالرمو

سرامیک پالرمو
سرامیک پرسلان طرح سنگ
سرامیک پالرمو

کاربردهای سرامیک طرح سنگ در طراحی داخلی

اسلب‌های طرح سنگ به دلیل جلوه خاص و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی شگفت انگیز و اندازه‌های بزرگ علاوه بر کاربرد در کف و دیوار در ساخت کانتر و جزیره آشپزخانه و رویه کابینت‌ها، روشویی سرامیکی و سینک آشپزخانه ، ساخت آیتم‌های دکوراتیو مانند میز، کافی تیبل و تولیدات خاص، نمای ساختمان‌ها و فضاهای تجاری و صنعتی نیز کاربرد گسترده‌ای دارند.

سرامیک پالرمو
سرامیک پرسلان طرح سنگ
سرامیک پالرمو

سرامیک طرح سنگ، رقیب اسلب سنگ طبیعی!

سرامیک سایز بزرگ یا اسلب، سرامیک‌هایی در قطعات بزرگ هستند که با یکپارچه بودن پوشش یکدست و زیبایی برای کف و دیوار محسوب می‌شوند. این روزها اسلب سرامیک طرح سنگ و اسلب سنگ طبیعی جزو مصالح رقیب همدیگر هستند که هر یک طرفداران خود را دارند. برخی اسلب سنگ را طبیعی می‌دانند و با وجود اینکه سرامیک هم از مواد کاملا طبیعی ساخته می‌شود ولی برخی سنگ را در مقایسه با سرامیک؛ چون به طور مستقیم از سنگ اولیه معادن تهیه می‌شود طبیعی می‌دانند. اینکه شما کدام یک را انتخاب کنید، بستگی به عوامل زیادی از جمله: کاربری فضا، میزان هزینه، سلیقه‌ی کارفرما و… دارد. در ادامه مطلب راجع به مزایای سرامیک طرح سنگ صحبت کرده‌ایم، با آگاهی از مزایا و معایب هر نوع مصالحی انتخاب بهتری خواهید داشت.

مطالب مرتبط: سرامیک سایز بزرگ، لوکس و بسیار کاربردی

سرامیک پالرمو
سرامیک پرسلان طرح سنگ
سرامیک پالرمو

مزایای سرامیک طرح سنگ چیست؟

  • قیمت مناسب: سرامیک نسبت به سنگ قیمت بسیار کمتری دارد.
  • وزن کم: وقتی در ساختمانی از سرامیک به جای سنگ استفاده می‌شود وزن وارد بر ساختمان کمتر خواهد بود و این مسئله از نظر ایمنی و بحث زلزله اهمیت دارد.
  • اندازه‌ی بزرگ سرامیک اسلب: اندازه‌ی بزرگ اسلب سرامیک برای پوشاندن سطح کف و یا دیوار و استفاده در کانترتاپ و سطوح و بخش‌هایی از ساختمان بسیار مناسب است.
  • تنوع طرح و رنگ: تمامی طرح‌های طبیعی امروزه در غالب پرسلان تولید می‌شود. سرامیک طرح سنگ در طرح‌های متنوع و با رگه‌هایی به رنگ‌های مختلف قهوه‌ای، ذغالی، طلایی و سفید قابل سفارش هستند.
  • نگهداری و نظافت آسان: سرامیک جزو مصالحی است که نیاز به مراقبت زیادی ندارد و هر گونه آلودگی و لکه به راحتی از روی آن با انواع شوینده، پاک می‌شود.
  • استحکام بالا: سرامیک طرح سنگ مقاومت و استحکام بالایی دارد و اگر نصب آن به درستی انجام شود، سال‌های سال دوام می‌آورد.
  • مقاومت بسیار بالا و ضد خش: سرامیک‌های اسلب، استحکام خمشی بالا تا 3 برابر سنگ ،جذب آب کمتر از 2/0 درصد، مقامت شیمیایی بالا در برابر لکه‌پذیری و عدم نفوذ آلودگی، حفظ درخشش و عدم ساییدگی، ثبات در برابر نور خورشید و ضد حریق هستند.

 

فروشگاه سرامیک‌های طرح سنگ با تنوع بالا

سرامیک طرح سنگ، معایب هم دارد؟

با توجه به نوع کاربرد مصالح، برخی از ویژگی‌های مصالح ممکن است جزو معایب آن محسوب شوند. سرمای سرامیک ممکن است در برخی از کاربری‌های فضا جزو معایب این مصالح باشد. ولی با توجه به تکنولوژی‌های گرمایش کف، این مسئله قابل حل است. یکی دیگر از معایب سرامیک سختی آن است، در مقایسه با کفپوش‌هایی منعطف و نرم (مانند پارکت)، برای خانه‌هایی که افراد سالمند و یا کودک وجود دارد ممکن است مشکل ساز باشد. برای حل این مسئله استفاده از فرش در بخش‌هایی از خانه توصیه می‌شود.

سرامیک طرح سنگ خاکستری در سرویس بهداشتی

سرامیک طرح سنگ؛ در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

از سرامیک طرح سنگ در فضاهای مختلف مسکونی، تجاری، اداری و.. می‌توان استفاده کرد. تصویر بالا یک نمونه از کاربرد سرامیک طرح سنگ را در سرویس بهداشتی نشان می‌دهد.

همچنین طرح سنگ مرمر یکی از طرح‌های پرطرفدار افراد برای استفاده در دکوراسیون منزل است. اگر شما هم به جلوه‌ی طبیعی ظاهر سنگ علاقه دارید، می‌توانید از سرامیک طرح سنگ استفاده کنید. سرامیک طرح سنگ به دکوراسیون خانه شما نمایی مجلل و زیبا می‌دهد. سرامیک طرح سنگ را به دلیل براق بودن، مقاومت در برابر رطوبت، شست و شوی راحت می‌توان در فضاهایی مانند پذیرایی، آشپزخانه، تراس و سرویس بهداشتی به کار برد.

روشویی سرامیک طرح سنگ

کلام آخر:

سرامیک طرح سنگ یا پالرمو سرامیک یا palermo ceramic یکی از محصولات منحصربه‌فرد بازار سرامیک است که امتیازاتی فراتر از یک سرامیک با تمامی خصوصیات مثبت سنگ‌های اصیل در اختیارتان می‌گذارد. محصولات کلاسیک پالرمو سرامیک و سری جدید palerm ceramic با عنوان پالرمو پلاس در زیبایی و دوام منحصربه‌فرد و دارای استانداردهای مورد قبول جهانی هستند. محصولاتی که چشم‌ها را خیره کرده و تحسین همگان را بر می‌انگیزد. همچنین، چسب وپو محصولی جدید در حوزه صنعت ساختمان است. این محصول به‌عنوان ملات اصلی برای سرامیک پرسلان به‌کار می‌رود. چسب وپو از ترکیبات با استاندارد جهانی برای تهیه محصول نهایی بهره می‌برد و هر فصل تنوع محصولات خود را در حوزه‌های متفاوت صنعت ساختمان توسعه می‌دهد. ما متعهد به تولید محصولی با کیفیت هستیم تا مشتری‌های‌مان با خیال راحت و برای یک عمر از چسب وپو خرید کنند.

پله سرامیکی
سرامیک‌های طرح سنگ

از محصولات دیگر پالرمو که بسیار پرطرفدار است، سرامیک طرح پارکت و چوب، پله سرامیکی، روشویی و گلدان سرامیکی را می‌توان اشاره کرد.

همچنین این مجموعه بر اساس احترام به نیاز مشتریان با تاسیس دپارتمان های تخصصی طراحی و نصب مجرب، مجموعه‌ای از خدمات متمایز در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان وفادار خود نیز ارائه می‌دهد.

 برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از کاربرد سرامیک‌های طرح سنگ در ساختمان به پروفایل مجموعه سرامیک پالرمو سر بزنید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه