نظر مسافران درباره بهترین هتل‌های مشهد چیست؟

نظر مسافران درباره بهترین هتل‌های مشهد چیست؟

به قلم: گلنار

مطمئنا نظر مسافران می‌تواند در انتخاب بهترین هتل بسیار یاری رساننده باشد. از این رو در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های مشهد از نظر مسافران می‌پردازیم. اگر می‌خواهید در این ایام ولادت امام رضا(ع) برای سفر به مشهد، بهترین هتل‌های ستاره‌دار مشهد را از نظر مسافرین بیابید؛ راه را درست آمده‌اید. چراکه در این نوشتار می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های مشهد از دیدگاه مسافران به تفکیک تعداد ستاره‌های هتل بپردازیم. پس برای اینکه بتوانید هتل مورد نظرتان را از میان هتل‌هایی انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده‌اند با ما تا انتهای این مطلب چیدانه همراه باشید.

حرم اما رضا در مشهد

تابلو فرش ریحان

بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد

هتل‌های خوب پنج ستاره در شهر مشهد کم نیستند؛ اما برخی از هتل‌ها به دلیل ویژگی‌هایی خاص از جمله نزدیکی به حرم امام رضا (ع) یا ارائه امکاناتی مطلوب، سرویس دهی مناسب و… می‌توانند جزو بهترین انتخاب‌های مسافران قرار گیرند.

1. هتل 5 ستاره قصر‌الضیافه

هتل قصرالضیافه هتلی پنج ستاره است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های مشهد از دیدگاه مسافران به شمار می‌آید. قصرالضیافه نزدیکترین هتل به حرم امام رضا (ع) محسوب می‌شود. به عبارتی باید گفت این هتل در بخش شرقی حرم قرار دارد. با رزرو این هتل در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ علاوه‌بر اینکه دسترسی بسیار راحتی به حرم خواهید داشت. امکانات یک هتل پنج ستاره نیز نصیبتان خواهد شد. این هتل برای کسانی که با افراد مسن و سالمند سفر می‌کنند انتخاب خوبی محسوب می شود. اما نزدیک بودن به حرم تنها ویژگی این هتل نیست. قصر الضیافه تنوع خوبی از انواع واحد های اقامتی و پذیرایی را نیز برای میهمانانش فراهم نموده است.

2. هتل مدینه‌الرضا

اگر بخواهید بعد از هتل قصرالضیافه نزدیکترین هتل به حرم را انتخاب نمایید. می‌توانید روی رزرو هتل مدینه الرضا حساب باز کنید. هتل مدینه الرضا نیز هتل پرطرفداری در میان مسافران مشهد به شمار می‌آید. با اقامت در این هتل کافی است تصمیم بگیرید به حرم بروید؛ در این صورت 5 دقیقه بیشتر زمان لازم نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های این هتل لوکس این است برای پذیرایی از میهمانان خود چندین رستوران با منوی غذایی متنوع پیش بینی کرده است. دیگر امکانات آن مجموعه آبی، کافی شاپ، سالن‌های سمینار و….می باشد.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد؛ هتل درویشی

3. هتل پنج ستاره درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از هتل‌های نامی مشهد است؛ که کمتر کسی است که تعریفش را نشنیده باشد. هتلی لوکس و که به دلیل ارائه امکاناتی استاندارد مورد توجه مسافران خوش سلیقه مشهد قرار دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل علاوه‌بر قرار گیری در خیابان معروف امام رضا این است که اقامتی با حال و هوایی متفاوت را برای شما رقم می‌زند.

به طور مثال در این هتل می‌توانید اتاق‌هایی متفاوت را با سبک و سیاقی جدید رزرو نمایید. اتاق‌های ملل هتل درویشی با تزییناتی متفاوت که هر کدام نشانه‌ای از فرهنگ و رسوم ملل مختلف است می‌تواند سورپرایز ویژه ای برای شما باشد. در این هتل می‌توانید تصمیم بگیرید چند روزی را به سبک هندی‌ها، چینی‌ها، ایران باستان، ایران اسلام و…. باشید.

بعد از استراحتی در اتاق‌های مجلل هتل نوبت  به انتخاب غذای مورد علاقه تان میرسد که می توانید در این هتل به راحتی غذای مدنظرتان را انتخاب و نوش جان کنید . رستوران‌های هتل درویشی با ارائه لذیذ ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی مثال زدنی رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. از امکانات این هتل می‌توانید به لمکده سنتی روف گاردن، فست فود، کافی شاپ، تالار پذیرایی، آتلیه سنتی و کودک، صرافی و… اشاره کرد.

بهترین هتل‌های مشهد هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی

4. هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی نیز یکی از بهترین هتل های مشهد از دید کاربران محسوب می‌شود. این هتل لوکس پنج ستاره با ارائه امکاناتی برابر با ستاره‌هایش حسابی توانسته دل از میهمانانش ببرد. در این هتل می‌توانید بسته به سلیقه خود انواع واحدهای اقامتی استاندارد را در اشکال سوئیت‌های رویال، پرزیدنت و امپریال، اتاق‌های لندسکیپ، اتاق‌های دبل لاکچری، اتاق‌های پانوراما و …را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که در هتل قصر طلایی همه چیز فراهم است تا خاطره‌ای خوش از سفر به مشهد را با خود همراه نمایید. در این هتل چندین رستوران، مجموعه آبی، اتاق نمک، حمام ترکی،  کافی شاپ، سالن‌های سمینار، سالن‌های ورزشی، بیلیارد و… برای رفاه مسافران فراهم شده است.

بهترین هتل‌های مشهد؛ هتل الماس 2

5. بهترین هتل‌های مشهد؛ هتل الماس 2

این هتل مرتفع نیز در خیابان مشهور امام رضا قرار گرفته است. در این هتل نیز همچون هتل درویشی می‌توانید اقامتی با
حال و هوای فرهنگ ملل مختلف را تجربه کنید. اتاق‌های ملل هتل به دکوراسیون داخلی ویژه کشورهایی همچون ایتالیا، هند، ایران دوران صفوی، آفریقا، روسیه و…. مزین شده است. چیدمان متفاوت اتاق‌های این هتل شما را ترغیب می‌کند چند روزی بیشتر میهمان این هتل باشید.

وجود چندین رستوران با سرویس دهی به موقع و منظم، کیفیت غذایی مطلوب و همینطور تنوع خوبی از انواع غذاها، کافه‌های شیک و دنج و امکانات رفاهی همچون، بازارچه، استخر، سونا ، جکوزی، خدمات ماساژ و…. موجب می‌گردد از انتخاب خود هرگز پشیمان نشوید.

مطلب پیشنهادی: معماری مقبره فردوسی، یادآور خسرو آواز ایران

بهترین هتل‌های 4ستاره مشهد هتل لیان

بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد

در میان هتل های چهار ستاره مشهد نیز برخی هتل‌ها طبق نظرات هتل های مشهد هتل‌های محبوب‌تری در میان مسافران به شمار می‌روند. با هم این هتل‌ها را نیز مرور می‌کنیم.

1. هتل جواد مشهد

هتل جواد را باید بی تردید جزو بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران دانست. از ویژگی‌های هتل جواد نزدیکی به حرم امام رضا (ع) و همینطور دسترسی راحت به بازارها و مراکز خرید محدوده حرم است. به طور مثال می‌توانید در کمتر از 8 دقیقه پیاده به بازار رضا بروید و بدون اتلاف وقت خریدهای خود را انجام دهید. در این هتل امکانات و خدماتی نظیر؛ مجموعه آبی، چایخانه سنتی، رستوران، پارکینگ، کافی شاپ در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

2. هتل چهار ستاره اترک مشهد

با بررسی در میان نظرات هتل های مشهد باید گفت؛ هتل اترک مناسب کسانی است که می‌خواهند علاوه‌بر نزدیکی به حرم امام رضا دسترسی خوبی هم به بازارهای اطراف داشته باشند. در واقع باید گفت با اقامت در هتل اترک ضمن اینکه امکاناتی مناسب را در اختیار خواهید داشت هزینه‌ای معادل یک هتل پنج ستاره را هم پرداخت نخواهید کرد.

لازم به ذکر است اگر خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر می‌کنید می‌توانید یکی از آپارتمان‌های این هتل را انتخاب کنید چرا که در این صورت امکاناتی مثابه یک خانه را در اختیار خواهید شد و علاوه‌بر این در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهد کرد. ناگفته نماند؛ این هتل اتاق و سوئیت هم دارد.

3. هتل الماس یک مشهد

هتل الماس 1 نیز در میان هتل های چهار ستاره یکی از بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران محسوب می‌شود. از ویژگی‌های خوب این هتل قرارگیری در نزدیکی حرم امام رضا و همینطور دسترسی آسان به بازار امام رضا و پاساژهای هفده شهریور است.

در هتل الماس 1 انواع اتاق‌های یک تا چهار تخته، سوئیت‌های شیک، اتاق‌های کانکت مناسب برای خانواده‌ها با امکانات مناسب مهیای پذیرایی از میهمانان است. از امکانات این هتل می‌توان به  دو رستوران الماس و چشم انداز، کافی شاپ، بازارچه، ترانسفر، اینترنت، پارکینگ و…. اشاره کرد.

4. هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد نزدیک به هتل مدینه الرضاست این هتل نیز فاصله چندانی تا حرم ندارد. این هتل را مسافرانی که
می‌خواهند هزینه‌ای کمتر از یک هتل پنج ستاره پرداخت کنند و علاوه‌بر این به حرم نیز نزدیک باشند انتخاب می‌کنند.

در این هتل اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌ها و آپارتمان‌هایی را با امکاناتی مطلوب می‌توانید رزرو نمایید. از امکانات این هتل
می‌توان به لمکده سنتی، مرکز خرید، رستوران، سالن مراکشی، سالن نگین و کافی شاپ اشاره کرد.

بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد

بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد

هتل های سه ستاره مشهد به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه و البته امکاناتی مناسب ، بیشتر از دو گروه هتل‌های ذکر شده در مطالب قبل مورد توجه مسافران مشهد قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی این دسته از هتل‌ها می‌پردازیم.

1. هتل سه ستاره رز درویشی

گرچه هتل رز درویشی از هتل‌های نوساز  مشهد محسوب می‌شود. اما خوب است بدانید که این هتل خیلی زود توانسته نظر مسافران مشهد را جلب کند. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به نزدیکی به حرم امام رضا (ع) اشاره کرد. علاوه‌بر این هتل رز درویشی با توجه به اینکه هتلی میان رده محسوب می‌شود اما امکاناتی فراتر از ستاره‌هایش را به میهمانان ارائه می‌کند.

در این هتل می‌توانید انواع اتاق و سوئیت نظیر، اتاق‌های دبل، دبل اکونومی، اتاق رضوان، اتاق خانواده، سوئیت‌های ماه عسل، سوئیت های امپریال و… را رزرو نمایید. برای صرف غذایی خوشمزه در این هتل می‌توانید به کافه رستوران رومانو و روف گاردن پانوارما و رستوران پاشا بروید.

2. هتل کیان مشهد

هتل کیان نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای (پیاده) حرم قرار دارد. یکی از مهمترین دلائل انتخاب این هتل از نظر مسافران علاوه‌بر نزدیکی به حرم این است که با رزرو این هتل هزینه‌ای معقول در قبال برخورداری از امکاناتی مطلوب را پرداخت خواهید کرد.

در این هتل می‌توانید علاوه‌بر اتاق‌های دو تخته و سه تخته، آپارتمان‌های یک و دو خوابه را هم رزرو نمایید. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران با تنوع خوبی از غذاهای ایرانی اشاره کرد.

3. هتل اطلس مشهد

هتل اطلس به دلیل فاصله کم با حرم امام رضا، قیمت مناسب و البته ارائه امکاناتی مطلوب جزو انتخاب‌های مسافران مشهد قرار دارد. این هتل با سابقه تاکنون توانسته به خوبی از عهده رضایت میهمانانش برآید. واحدهای اقامتی این هتل 8 طبقه در  انواع اکونومی، سوئیت آپارتمان، رویال و…. پیش بینی شده است. از امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران مرکزی، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس و اینترنت اشاره کرد.

بهترین هتل‌های مشهد

کلام آخر

به پایان معرفی بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران رسیدیم. همانطور که می‌دانید مشهد از مقاصد پر طرفدار سفری محسوب می‌شود. گرچه این شهر مملو از انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌هاست اما به دلیل همین تنوع زیاد انتخاب اقامتگاهی مناسب در این شهر دشوار است. برای اینکه بتوانید براحتی هتلی را که مطابق با هزینه‌ها و سلیقه سفری شما باشد در این شهر انتخاب کنید، بهتر است در کنار جستجویی جامع نظرات هتل های مشهد را هم بررسی کنید. همچنین هتلی را انتخاب کنید که جزو بهترین هتل‌های مشهد از دیدگاه مسافران باشد.

اگر شما هم تجربه اقامت در هر یک از هتل‌های مشهد یا هر شهر دیگری را دارید؛ حتما نظرات خود را با دیگر مسافران به اشتراک بگذارید. باشدکه با به کارگیری تجربیات یکدیگر انتخابی مناسب را برای خود و دیگران رقم بزنیم.

منبع

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه