Chidaneh.com placeholder image

سیستم های ساخت و ساز خشک: شما هم عامل فروش باشید!

به قلم: مژگان احمدی

سیستم های ساخت و ساز خشک (درای وال‌ها) از جمله مهم‌ترین مصالح نوین پرکاربرد در پروژه‌های عمرانی و معماری هستند. امروزه این نوع از دیوار سبک (سیستم دیوار خشک) به طور گسترده در طیف وسیعی از پروژه‌ها در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. طی مصاحبه‌هایی که با مدیریت فروش شرکت ابنیه مقاوم آریا صورت گرفته این شرکت در نظر دارد در جهت گسترش و ترویج مصالح نوین، ساخت و ساز خشک و صنعتی سازی -در یک تحول سازمانی- یک شبکه فروش و فروش غیر مستقیم (indirect sales) برای پانل های وال اسپید که نوعی از سیستم‌های درای وال هستند در سراسر کشور ایجاد نماید. آیا شما هم می‌توانید یک عامل فروش سیستم درای وال باشید؟
 

دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن
پروژه مسکونی با دیوار پیش ساخته وال اسپید
دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن

تابلو فرش ریحان

این کار برای چه کسانی مناسب است؟

دیزاینرها، طراحان داخلی، مهندسین معماری و عمران، شرکت های مجرب و با سابقه‌ی خوب در زمینه دیوار خشک (Dry wall) و محصولات مرتبط مانند صفحات گچی و سیمانی (کناف و …) و به طور کلی هر فرد یا شرکتی که به نوعی با سیستم های ساخت و ساز خشک سر و کار داشته، تا اندازه‌ای با جزئیات دیوار خشک آشناست و سابقه‌ی اجرای درای وال دارد.

از خودتان بپرسید وقتی اجرای دیوار خشک از ملزومات کار من است، چرا عاملیت فروش آن را نداشته باشم؟

دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن
اجرای نما با دیوار پیش ساخته
دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن

چگونه عامل فروش سیستم های ساخت و ساز خشک شویم؟

شرکت ابنیه مقاوم آریا طی تغییراتی که در بخش فروش در جهت ایجاد فروش مویرگی داشته است، اقدام به تربیت و پرورش عاملین فروش نیز می‌کند.

منظور از فروش مویرگی در واقع ایجاد نمایندگی فروش در استان‌ها، قیمت گذاری و در نظر گرفتن تخفیفات نمایندگی‌ها و همچنین نظارت فنی بر کیفیت اجرا در سطح کشور است.

این شرکت با توجه به کاربرد گسترده‌ی دیوار خشک در ساختمان و به طور کلی پروژه‌های عمرانی و معماری، هم اکنون دارای عاملیت فروش در استان‌هایی نظیر خراسان رضوی، گرگان، شیراز، اردبیل، کرمان، خوزستان و کازرون علاوه بر تهران است.

دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن
اجرای نمای خارجی با دیوار پیش ساخته
دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن

آیا می‌خواهید در دوره آموزشی عاملین فروش این شرکت حضور یابید؟

این دوره مخصوص عاملین اجرا و فروش است که در آن به آموزش‌هایی مثل بازرسی، نظارت و آنالیز پانل وال اسپید و روش‌های تعیین ساختار پرداخته می‌شود. مدت زمان دوره 3 روز (8 ساعت) است و پس از پایان دوره نیز گواهینامه مختص مهندسین عمران و معماری و مدیران فنی اعطا می‌شود.

دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن
اجرای دیوار پیش‌ساخته به صورت یکپارچه با ارتفاع بالا
دیوار سبک دیوار پیش ساخته پلی استایرن

حرف آخر:

اگر دیزاینر هستید، شرکت معماری دارید و به طور کلی در حرفه‌ی شغلی خود با اجرا و نصب درای وال سر و کار دارید، بد نیست به عاملیت فروش سیستم های ساخت و ساز خشک هم فکر کنید. این ممکن است یک فرصت شغلی مناسب برایتان باشد.

جهت ارتباط با متخصصین در شرکت ابنیه مقاوم آریا می‌توانید از طریق همین لینک به پروفایل آن‌ها در چیدانه سر برنید

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه