Chidaneh.com placeholder image

میز غذا خوری فلزی، انتخاب زوج‌های امروزی

به قلم: مژگان احمدی

میز غذا خوری فلزی: یکی از انتخاب‌هایی که در هنگام خرید میز غذا خوری پیش رو دارید، مدل فلزی آن است. امروزه خیلی‌ها مبلمان فلزی را در یک دکوراسیون امروزی به مدل‌های چوبی ترجیح می‌دهند. در این مقاله از چیدانه با گروه نهال سان پاراکس همراه شده‌ایم تا در این زمینه کمی بیشتر گفت وگو کنیم.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی پایه فلزی فضای بیرونی با رویه چوبی
مبل فلزی نهال سان پاراکس

سرویس خواب بالسا

فلز و جایگاه آن در دکوراسیون

می‌دانیم چوب یک متریال سنتی است که در کاربردهای مدرن نیز وارد می‌شود. به همین ترتیب متریال فلز را داریم که اساسا متریالی مدرن و جدید است که البته در دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک نیز کاربرد دارد. امروزه بسیاری از مردم تمایل زیادی به دیزاین‌های مدرن و مینیمال دارند. فلز هم که یکی از کاربردی‌ترین عناصر برای سبک‌های مدرن و امروزی است. به همین دلیل است که بسیاری از المان‌های کاربردی و وسایل دکوراتیو فلزی امروزه بسیار پر طرفدار و محبوب شده‌اند. 

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی پایه فلزی فضای بیرونی با رویه چوبی
مبل فلزی نهال سان پاراکس

میز غذاخوری فلزی: انتخاب زوج‌های جوان

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم امروزه بسیاری از جوانان تمایل بیشتری به دکوراسیون مدرن دارند. میز غذاخوری فلزی یکی از پر کاربردترین وسایل منزل است که در میان جوانان بسیار محبوب شده است. البته این محبوبیت دلایل زیادی دارد:

  1. مثلا تنوع بی‌نظیری که از نظر طراحی و رنگ‌بندی دارند
  2. هارمونی بسیار خوبی که با متریال‌های دیگر ایجاد می‌کنند
  3. و البته دوام بسیار زیاد این محصولات نیز بر محبوبیت آن‌ها می‌افزاید

البته که نگرانی‌هایی هم در این باره وجود دارد. مثلا بعضی‌ها از این می‌ترسند که میز غذا خوری فلزی بعد از مدتی تغییر رنگ بدهد. یا نگران زنگ‌زدگی محصولات فلزی هستند.

دکوراسیون داخلی سی پُرت (CeePort design )
اجرای دکوراسیون داخلی سبک مینیمالیسم
دکوراسیون داخلی سی پُرت (CeePort design )

کارشناسان در نهال سان  می‌گویند که پوشش محصولات در این شرکت از رنگ پودری الکترواستاتیک بوده و به صورت سفارشی با پوشش آبکاری فورتیک (طلایی، پولیش زده و…) و یا جنس سبک مثل آلومینوم ساخته می‌شوند.

محصولات با کیفیت فلزی به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شوند. اما اگر می‌خواهید خیال‌تان راحت شود پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان در مجموعه نهال سان ارتباط گرفته و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

 اطلاعات کامل کلیه محصولات در سایت و اینستاگرام نهال‌سان قابل مشاهده و دانلود می‌باشد. راه‌های ارتباطی با این شرکت از طریق پروفایل‌شان در چیدانه در دسترس است.

می‌توانید جهت سفارش محصولات با تلفن و واتساپ 09391600934 و یا تلفن 02167293 تماس بگیرید.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی فلزی 4نفره
مبل فلزی نهال سان پاراکس

میز غذا خوری فلزی با چه چیزهایی ست می‌شود؟

آیا هنوز در مورد انتخاب میز ناهار خوری فلزی تردید دارید؟ ما فکر می‌کنیم که لازم است کمی هم به نحوه استفاده از این المان در دکوراسیون داخلی و روش‌های سِت کردن آن با سایر وسایل منزل بپردازیم.

اگر بخواهیم المان‌های دکوراتیو  فلزی را لیست کنیم به لیست بلند بالایی خواهیم رسید. مثلا دیوارکوب‌ها و قاب‌های دکوراتیو فلزی، آینه‌های دکوراتیو فلزی، کتابخانه‌های فلزی، مبلمان پایه فلزی،گلدان‌های پایه فلزی، میز تی‌وی فلزی، میز‌های جلو مبلی پایه فلزی و…

هر یک از این المان‌ها را می‌توان بسیار هوشمندانه در کنار یکدیگر برای یک دکوراسیون امروزی به کار برد.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی فلزی 4نفره
مبل فلزی نهال سان پاراکس

اما یک اصل دکوراسیونی را هرگز فراموش نکنید: 

ساده بگوییم، شما نمی‌توانید مبلمان را پایه چوبی انتخاب کنید در حالی که میز غذا خوری فلزی است. این یعنی همان حفظ هارمونی. 

از طرف دیگر در مورد انتخاب نوع فلزات هم باید حسابی دقت کنید. چرا؟ چون بسیار مهم است که عناصر فلزی منزل‌تان نیز با یکدیگر -از نظر جنس، طرح و رنگ- هارمونی داشته باشند. به عنوان مثال اگر از فلزات گرم (طلایی، مسی و…) استفاده می‌کنید، تقریبا در همه‌جا باید این تناژ را حفظ کنید.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز غذاخوری فلزی 4نفره فضای باز
مبل فلزی نهال سان پاراکس

انواع میز غذاخوری فلزی

انواع میز غذا خوری فلزی ممکن است به صورت تمام فلز یا پایه فلزی باشند. همچنین ممکن است به صورت ترکیبی با متریال‌های دیگری نظیر چوب، سنگ یا شیشه طراحی شده باشند. به همین دلیل است که مدل‌های مختلف میز غذا خوری فلزی تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش داده و عملا قدرت انتخاب بسیار بالایی به شما می‌دهند.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی فلزی 4نفره فضای باز
مبل فلزی نهال سان پاراکس

به عنوان مثال صفحه یک میز غذاخوری پایه فلزی ممکن است از جنس چوب، سنگ یا شیشه باشد. حتی مدل‌های بسیار متنوعی از میز غذا خوری پایه فلزی هستند که صفحه آن‌ها از جنس رزین و اپوکسی است. این مدل میزها از تنوع طراحی بسیار بالایی برخوردارند و این امکان را به شما می‌دهند که از آن‌ها در سایر سبک‌های دکوراسیونی –علاوه بر مدرن، مینیمال و صنعتی- نیز استفاده کنید. 

پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب  میز و صندلی غذاخوری فلزی، حتما مدل مبلمان و سایر وسایل منزل را لحاظ کنید. به عنوان مثال اگر مبلمان یا بوفه ویترین منزل‌تان از مدل‌های چوب فلز است، بهتر است که از مدل میز غذا خوری چوب و فلز استفاده کنید. یا مثلا اگر مدل میزهای جلومبلی به صورت فلزی سنگی هستند، میز صندلی غذاخوری فلزی سنگی گزینه خیلی بهتری نسبت به مدل‌ها تمام فلز یا فلزی چوبی است.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی فلزی رنگ فیروزه ای
مبل فلزی نهال سان پاراکس

قیمت میز غذا خوری فلزی چند است؟

قیمت یک دست میز غذاخوری مدرن فلزی به عوامل متعددی بستگی دارد. مثلا اینکه میز غذا خوری فلزی 4 نفره می‌خواهید یا 8 نفره؟ در مقابل رطوبت یا تابش مستقیم نور خورشید مقاوم هست یا نه؟ چه قابلیت‌هایی دارد؟ مثلا ممکن است صندلی‌ها را از مدل‌های تاشو انتخاب کنید. که خب این قابلیت بر روی قیمت هم تاثیر دارد. یا مثلا مدلی که انتخاب می‌کنید قابل اتصال و انفصال هست یا نه؟

حتما می‌دانید که وزن محصولات فلزی نیز تاثیر تعیین کننده‌ای در قیمت آن‌ها دارد.

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز و صندلی فلزی جذاب
مبل فلزی نهال سان پاراکس

علاوه بر این موارد بسته به نوع رنگ و پوشش محصولات فلزی نیز قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود. کارشاسان در  نهال سان می‌گویند که محصولات مشکی براق و سماقی مدل‌های اقتصادی این شرکت هستند. و محصولاتی که پوشش‌های رنگی مثل صورتی، زرد، آبی و… دارند و یا دارای پوشش‌هایی مثل آبکاری فورتیک رزگلد، طلایی، کروم و یا آیرون متال (ورنی) هستند، جزء مدل‌های لوکس دسته‌بندی شده و قیمت بیشتری دارند.

پینشهاد می‌کنیم که برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت میز غذا خوری فلزی مورد نظرتان حتما به پروفایل این شرکت در چیدانه رفته و از این طریق با کارشناسان در نهال سان ارتباط بگیرید تا بیشتر راهنمایی‌تان کنند.

همچنین می‌توانید به وبسایت رسمی این شرکت رفته و لیست قیمت همه محصولات را با مشخصات فنی‌شان –شامل جنس، وزن، نوع رنگ و…- یکجا ببینید. 

مبل فلزی نهال سان پاراکس
میز مشکی فلزی با صندلی قرمز
مبل فلزی نهال سان پاراکس

حرف آخر:

در حال حاضر تنوع محصولات در نهال سان بالغ بر 400 نوع محصول می‌باشد. این مجموعه در زمینه تولید صندلی و چهارپایه فلزی دارای نشان استاندارد ایران و برای بخشی از محصولات دیگر اعم از انواع میز غذا خوری فلزی، صندلی، چهارپایه، کباب پز، پله‌های پیش‌ساخته و کلیه‌ی‌ محصولات میله‌ای دارای استاندارد ISO9001:2015 است. 

« اگر تصمیم به خرید میز غذا خوری فلزی دارید، به پروفایل نهال سان در چیدانه رفته و نمونه کارهای این شرکت را هم ببینید »

 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه