Chidaneh.com placeholder image

تعویض لامپ های هالوژن به سادگی!

به قلم: تحریریه چیدانه

ویدئو: برخی از کارهای فنی خانه ساده به نظر می آیند اما وقتی پای عمل می رسد انجام آن ها کمی سخت تر می شود، چرا که ممکن است شما در مواجه با تجهیزات آن دچار سردرگمی شوید، به طور مثال برای تعویض لامپ های هالوژن شاید اصلا ندانید که کدام قسمت را باید جدا کنید، یا این که اصلا ندانید به چه صورت این لامپ ها به سیم ها متصل شده اند، اما در این ویدئو ساده به شما نشان داده شده که تعویض لامپ های هالوژن چه قدر راحت است. پس با این ویدئو جالب از چیدانه همراه باشید. 

تعویض لامپ های سوخته درمنزل

قالیشویی ادیب

برای انجام این کار فقط به یک فازمتر ساده و لامپ جدید احتیاج خواهید داشت. با استفاده از فازمتر روی نوار سیاه رنگ دور هالوژن به آرامی ضربه وارد کنید تا نوارمشکی از جای خود بیرون بیاید، دقت کنید که اگر محکم به آن ضربه بزنید ممکن است تا دندانه های این نوار بشکند و اگر این اتفاق بیافتد، لامپ شما دیگر در جای خود محکم نمی شود، بعد از جدا کردن نوار مشکی لامپ را به ارامی از جای خود جدا کنید و لامپ جدید را جایگزین کنید، ممکن است که لامپ های هالوژن شما فاقد نوار مشکی رنگ باشند، در این صرت باید به خود لامپ ضربه بزنید تا از جای خود خارج شود. 

مطالب پیشنهادی: تبدیل لامپ الکتریکی به چراغ نفتی
لامپ های سوخته را دور نیندازید!
با یک لامپ سوخته به عزیزانتان عشق بورزید!
انواع چراغ های LED، نسل جدید روشنایی ها

گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
AmirReaz در تاریخ 21 مرداد 1394
بله در عمل! تشکر از پست های خوبتون
ابراهیم اسمی پور در تاریخ 07 شهریور 1394
احسنت - مفید بود
somilad در تاریخ 15 خرداد 1397
مفید بود. در مورد دکوراسیون و نورپردازی های داخلی می تونید این مقاله رو هم بخونید http://fedeiran.com/what-is-interior-lighting.aspx

ثبت دیدگاه