Chidaneh.com placeholder image

هیجان تاب سواری در فضای داخلی خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که چگونه می توانید به دکوراسیون داخلی خانه خود کمی عنصر هیجان اضافه کنید و از اون لذت بیشتری ببرید، یا این که با اضافه کردن یک عنصر دکوری هیجان انگیز باعث بشوید تا کودکان تان از بودن در فضای خانه لذت بیشتری ببرند؟ اگر تا به حال به این قضیه فکر نکرده اید باید بگویم که چیدانه برای شما یک ایده جذاب و هیجان انگیز دارد، اضافه کردن یک تاب به دکوراسیون داخلی خانه تان، این ایده در مرحله اول شاید کمی عجیب به نظر برسد اما مطمئن باشید نتیجه اجرای این ایده در خانه شما را خیلی بیشتر غافلگیر خواهد کرد، پس با این مطلب جذاب با چیدانه همراه باشید.

اسکای اسکرپر

شرط می بندم شما هم ترجیح می دهید تا چنین صندلی معلق تاب مانندی برای مواقعی که می خواهید کتاب مورد علاقه تان را در یک بعد از ظهر دل انگیز بخوانید، داشته باشید. معلق بودن در هوا، تاب خوردن مثل دوران کودکی و غرق شدن در داستان کتاب، همه این ها دست آوردهای وجود این صندلی معلق و در دکوراسیون داخلی خانه شما است. اگر مایل هستید تا صندلی های زیبای دیگری را نیز مهمان دکوراسیون داخلی خانه خود کنید، سری به مطلب ساخت صندلی عثمانی زیبا با صندوقچه قدیمی بزنید. 

این صندلی های معلق می توانند تراس و بالکن خانه را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل کنند، وجود این صندلی های معلق در تراس خانه باعث می شود شما دیگر هیچ وقت بعد از ظهر های تان را در خانه نمانید، هم چنین باعث می شود تا دوستانتان با کمل میل دعوت شما را برای یک مهمانی چای عصرانه قبول کنند.درست کردن این صندلی ها کار بسیار راحتی است، فقط کافی است تا کمی با دقت تر به عکس بالا نگاه کنید.

مطلب پیشنهادی: بازسازی یک خانه‌ کوچک برای داشتن تراس زیبا

تجربه دکوراسیون به سبک کودکان هم می تواند جالب و هیجان انگیز باشد. نمیدانم آیا شما هم مثل من در کودکی آرزو داشتید که می توانستید تاب و سرسره های داخل پارک را همراه خود به خانه می آوردید و کل روز را به بازی و شادی می گذراندید، البته من فکر می کنم که این آرزوی مشترک همه کودکان است، پس بیاید این آرزو را برای کودک عزیزتان عملی کنید و برای او یک تاب درون اتاقش درست کنید تا شاهد خنده های پی در پی او در طول روز باشید.

از ایده معلق بودن صندلی ها می توانید برای دیگر اجزای و وسائل تزئینی اتاق تان نیز استفاده کنید، مثلا شلف هایی معلق درست کنید و کتاب های دم دستی خود را ری آن قرار دهید، نوآوری و خلاقیت همیشه به شما کمک می کند تا تجربه جدیدی از فضای داخلی خانه خود داشته باشید. اگر از این ایده خوشتان آمده است پس حتما مطلب ساخت کتابخانه معلق با شلف های چوبی به سادگی هم می تواند برای شما جالب باشد. 

حتی فکر کردن به یک تخت خواب معلق هم می تواند انسان را به وجد بیاورد، چه برسد به داشتن یکی از آن ها پس چطور است تا یکی از این تخت خواب های هیجان انگیز را برای خودتان درست کنید و دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان را دست خوش تحولی هیجان انگیز کنید؟ برای درست کردن این تخت خواب ها می توانید از نجاری محله تان کمک بگیرید، اما اگر این تخت خواب های زیبا را خودتان بسازید، لذت خوابیدن روی آن ها برای تان دو چندان خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی: ۱۰ ایده جذاب برای دیوار پشت تخت خواب

در قسمت قبلی به دست ساز بودن این صندلی ها و تخت خواب ها اشاره کردیم، در عکس بالا می توانید نمونه ای بسیار زیبا از این صندلی های معلق دست ساز را ببینید. اگر به هنر زیبای بافتنی و قلاب  بافی آشنا هستید، همین لان دت به کار شوید و یکی از این صندلی هی زیبا را برا خود دست کنید و آن را گوشه ی دنج اتاق مطالعه یا اتاق کارتان نصب کنید و از زمان استراحت بین کار خود لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی: چگونه یک نیمکت ساده برای فضای بیرونی خانه بسازید

اگر در باغ و حیاط خانه شما هم چند پرنده دوست داشتنی وجود دارند، ان ها را نیز از هیجان این ایده بی نصیب نگذارید و برایشان تاب هایی کوچک درست کنید، آن ها را ساقه های گیاهان و گل های زیبا تزئین کنید تا آن ها با صدای گرم خودشان از شما تشکر کنند.

مطالب پیشنهادی: ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره که دل شما را می برد!
۱۰ ایده منحصر به فرد برای چیدن میز غذا
ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۵)
۱۰ ترکیب رنگ جذاب برای جهیزیه خانه عروس

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه