Chidaneh.com placeholder image

صندلی های منزل را با سلیقه بهنوش طباطبایی انتخاب کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: صندلی ها یکی از جذاب ترین مبلمان های خانه هستند، سبک بودن و قابلیت جا به جایی راحتشان باعث می شود تا بتوانید  آزادانه از آنها در طراحی دکوراسیون منزل خودتان استفاده کنید. این صندلی ها مدل های مختلفی دارند، چوبی، حصیری، فلزی و انواع واقسام دیگر. اما اگر این صندلی ها حالتی یکنواخت برای تان پیدا کرده اما دوست ندارید آن ها را با صندلی های دیگری جابه جا کنید، پیشنهاد می کنم خواندن این متن را از دست ندهید. این مطلب قدرت دگرگونی رنگ ها را به شما نشان می دهد. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا ببینیم چگونه می توانیم با استفاده از رنگ ها چهره صندلی های خود را عوض کنیم.

دکوراسیون داخلی خانه مهدی پاکدل

چوب و هنر

صندلی های رنگی در خانه بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

عکس بالا خانه زیبا بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل را به شما نشان می دهد، این زوج هنرمند در دکوراسیون داخلی خانه خود از صندلی هایی با رنگ های متفاوت استفاده کرده اند که باعث جذابیت هر چه بیشتر این فضا می شود. رنگ های تیره اما کمی براق بهترین انتخاب برای این صندلی هایی که قرار است در فضایی سفید قرار بگیرند. حالا که این زوج هنرمند از این صندلی های رنگی استفاده کرده اند ما هم می خواهیم پیشنهاداتی را به شما ارائه دهیم تا شما هم بتوانید از این ایده در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : گشتی در دکوراسیون منزل مسعود فروتن، مجری برنامه یادگاری

صندلی های رنگی و رده های رنگین کمونی

صندلی های رنگارنگ، پرده های رنگین کمونی

یک تغییر و تحول اساسی توی اتاق می تواند حسابی حال و هوای دکوراسیون داخلی خانه شما را متحول کند، برای این کار باید به سراغ عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی اتاق تان بروید، مثل پرده ها و رویه صندلی ها. برای پرده ها از پارچه های رنگارنگ استفاده کنید، پاارچه هایی که در آن ها از رنگ های بسیار زیادی استفاده شده است. بعد از آن به سراغ صندلی های بروید و هر کدام از رنگ های پرده را به یکی از صندلی ها اختصاص دهید. با این کار اتاقی پر از انرژی خواهید داشت.

شرکت معماری دکوکو
رنگ در دکوراسیون غذاخوری مدرن
شرکت معماری دکوکو

صندلی هایی با رنگ های متفاوت

صندلی های رنگارانگ می توانند دکوراسیون داخلی خانه شما را حسابی تحت تاثیر قرار بدهند، به طور مثال به عکس بالا نگاه کنید، این فضا دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری یک پروژه را نشان می دهد که توسط گروه معماری دکوکو طراحی شده است، نقطه عطف دکوراسیون داخلی این فضا صندلی های رنگارنگی است که به این اتاق غذاخوری انرژی خاصی بخشیده است.

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی آپارتمانی رویایی و مدرن در برج های دوقلوی الهیه

صندلی هایی هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه خودتان

صندلی هایی هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه شما

برای این که رنگ مناسبی برای صندلی های خودتان پیدا کنید، خوب است نگاهی به دکوراسیون کلی خانه تان بیاندازید، مثلا می توانید از رنگ کوسن ها، مبلمان و وسائل تزئینی یا هر چیز دیگری که رنگ جذاب دارد برای صندلی های تان استفاده کنی، این کار هماهنگی بین اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی خانه شما را بیشتر می کند.

مطلب پیشنهادی : استودیو تیک‌تاک، دفتر کار دوست داشتنی برادران دو قلوی صفاریان پور

رنگ های گرم برای صندلی های خانه شما

رنگ های گرم برای صندلی های خانه شما

رنگ های گرم، جذابیت فضای شما را بیشتر می کنند. پس اگر فضایی دارید که رنگ غالب آن سفید است با صندلی های رنگی چهره آن را عوض کنید و به آن گرما ببخشید. حتی می توانید گلدان هایی که رنگی یکسان با صندلی ها یتان دارد در کنار آن ها تعبیه کنید تا فضایی دلچسب تر داشته باشید.

مطلب پیشنهادی : مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی

صندلی های متفاوت برای دکوراسیون داخلی متفاوت

صندلی های رنگی متفاوت

صندلی های رنگی شما می توانند متفاوت باشند، یعنی احتیاجی نیست که حتما فرم و شکل ظاهری آن ها با هم یکی باشد تا بتوانید از آن ها در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. رنگ های مختلف در کنار ظاهر متفاوت، دکوراسیون داخلی هیجان انگیزی را به شما تحویل می دهد. عکس بالا را نگاه کنید، هیچ کدام از صندلی ها با دیگری یکسان نیست، حتی یکی از آن ها یک کاناپه جذاب است، گاهی برای داشتن خانه ای منحصر به فرد باید جرات و جسارت داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: تجربه خانه ایرانی در رستوران خونه سام درخشانی

نیمکت های چوبی به جای صندلی ها

نیمکت های چوبی رنگی به جای صندلی ها

حالا که حرف از جرات و جسارت شد بیایید نگاهی به یک ایده دیگر بیاندازیم. استفاده از نیمکت های چوبی به جای صندلی ها. ار در خانه تان فضای کافی دارید، چرا از نیمکت ها استفاده نمی کنید؟ نیمکت ها فضای بیشتری را برای نشستن در اختیارتان می گذارد، برای رنگی کردن آن ها هم فقط کافی است تا قسمت نشیمن آن را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید به همین سادگی.

مطلب پیشنهادی: مزرعه نورلند، خانه ای که مایکل جکسون ۱۷ سال در آن زندگی کرد!

استفاده از دو رنگ مکمل

استفاده از دو رنگ مکمل

برای داشتن صندلی های رنگی حتما نباید از چند رنگ مختلف استفاده کنید، با دو رنگ مکمل هم می توان صندلی های رنگی زیبا داشت. به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه ششوید که دقیقا چه کاری باید انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: ۵ معمار زن ایرانی که دنیا را جای بهتری برای زندگی کردند!

وسائل تزیینی خانه را با صندلی های رنگی تان ست کنید

وسائل تزیینی خانه را با صندلی های رنگی تان ست کنید

اگر فکر می کنید که صندلی های رنگی تان به تنهایی به چشم نمی آیند، راه حل آن اضافه کردن وسائل تزئینی است که رنگ شان دقیقا با رنگ صندلی ها برابری می کند. این کار باعث می شود در همان نگاه اول دکوراسیون داخلی خانه شما بسیار هماهنگ به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی: ویلایی معلق در لواسان تهران

صندلی هایی با پارچه های رنگارنگ و متفاوت

صندلی هایی با پارچه های رنگارنگ و متفاوت

اگر مدل صندل تان جوری نیست که بتوانید آن را رنگ کنید، در عوض می توانید از پارچه هایی با رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید که اتفاقا خیلی هم جذاب تر و زیبا تر هستند، چرا که بافت این پارچه ها جزئیات بیشتری را به صندلی شما اضافه می کنند و باعث پویایی هر چه بیشتر فضا می شوند.

مطلب پیشنهادی: ظروف پارچه ای زیبا و ارزان بسازید!

صندلی های رنگی برای فضای بیرونی خانه شما

صندلی های رنگی برای فضای بیرونی خانه شما

مبلمان فضای بیرونی خانه تان هم می تواند رنگی و زیبا باشد، داشتن چند صندلی رنگی در فضای باغ و محوطه بیرونی خانه می تواند جذابیت فضای بیرونی خانه شما را چند برابر کند، صندلی های رنگی انگیزه شما را برای این که بعد از ظهر ها از خانه بیرون بزنید و چای را درمحوطه حیاط خانه تان بخورید بیشتر می کند.

اگر می خواهید راجع به صندلی ها بیشتر بدانید مطالب زیر را از دست ندهید: 
تن پوشی تازه برای صندلی های قدیمی
صندلی اُپن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه
ساخت صندلی عثمانی زیبا با صندوقچه قدیمی!
راهنمای خرید صندلی غذاخوری

همچنین می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
گل شب بو در تاریخ 03 شهریور 1394
سلام ازتون بابت این سایت ممنونم . یه سوال داشتم . آیا این چیدمان رنگی را می توان برای مبلمان هال استفاده کرد ؟ خواهش می کنم اگه تصاویری در این باره دارید هم بذارید ؟ ما توی خونمون از مبلمان استفاده می کنیم و میز ناهارخوری نداریم . ممنون میشم که راهنماییم کنید .
shamim در تاریخ 04 شهریور 1394
دوست عزیز سلام،تشکر از همراهی و توجه شما در دکوراسیون داخلی هیچ چیز غیر ممکن نیست، شما می توانید هر کاری و که فکر می کنید حس بهتری به فضاتون میده رو انجام بدید، برای استفاده از رنگ های مختلف برای مبلمان هاتون هم فکر نمی کنم مشکلی باشه ولی باید دقت کنید که رنگ هایی رو که انتخاب می کنید با کلیت فضای داخلی تون هماهنگ باشه، سوالتون رو در قسمت مشاوه دکوراسیون مطرح کنید تا بتونیم براتون نمونه بذاریم و بییشتر راهنماییتون کنیم. لینک قسمت مشاوره دکوراسیون: http://www.chidaneh.com/discussions
یاسمن در تاریخ 04 شهریور 1394
خیلی قشنگه
محمود کشوری در تاریخ 07 شهریور 1394
با سلام . نپسندیدم قشنگ نبود.

ثبت دیدگاه