Chidaneh.com placeholder image

8 ایده خلاقانه برای نرده راه پله در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

راه پله: نگاهی به گوشه و کنار منزل تان بیندازید و اندکی ژرف تر به مبلمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن بنگرید. آیا چیزی را در این میان جا نگذاشته اید؟ بعد از تجربه ی دیدن دکوراسیون های متعدد، اقرار می کنم عنصری که معمولا در طراحی داخلی خانه ها از قلم می افتد، نرده ی راه پله ی آنها است. به ندرت می بینیم که نرده ای واقعا طراحی شده باشد و متفاوت از نرده های موجود در بازار باشد. در صورتی که با یک طراحی خلاقانه و منحصر به فرد می توانیم کاری کنیم که راه پله در دکوراسیون منزل مان خودش به تنهایی یک اثر هنری و جذاب باشد. چیدانه در این مطلب می خواهد با 10 ایده ی ناب نرده ی راه پله از شما دعوت کند هیجان و زیبایی را مهمان منزل خود کنید. با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

1. سبک زیبا و نمایشی این نرده ی مزین با الگوهای حلقه ای و پیچ و تاب دار، توجه هر کسی را به خود جلب می کند و مانند یک اثر هنری است که در فضا در حال جلوه گری می باشد.
ما پیش از این شما را با ۱۶ ایده منحصر به فرد نرده راه پله در دکوراسیون منزل آشنا کرده ایم، پیشنهاد می کنم آنها را هم ببینید.

2. حس طبیعی و خلوص این نرده با حجم توپر راه پله در تضاد است. گویی شاخ و برگ هایی هستند که از بافت خاکی راه پله سر بر آورده اند.

3. نرده های چوبی که اغلب می بینیم تشکیل شده از ستونک های چوبی رنگ شده هستند. چرا این بار حالت طبیعی چوب را در طراحی خود به کار نگیریم؟ در این فضای روستیک نرده های تشکیل شده از شاخه ی درختان، حس صمیمیت و اصالت فوق العاده ای به فضا بخشیده است.

آیا برای انتخاب نرده ی راه پله ی منزل یا ویلای جدید خود به دنبال متخصصان و حرفه ای ها هستید؟ به بخش پله، نرده و حفاظ در اهالی فن چیدانه سری بزنید.

4. در این نمونه شاخه های فلزی به صورت طبیعی و ارگانیک پیچ و تاب خورده اند و شکل های طبیعی را به تصویر کشیده اند.

5. شکل و فرم آزاد خطی و منحنی این نرده ی جالب واقعا برجسته و خاص است. چنین به نظر می رسد که قطعات داخلی یک ماشین برداشته شده و به یکدیگر جوش داده شده است. چه ایده ی فوق العاده و مبتکرانه ای!

مطلب پیشنهادی: ۱۳ راه پله زیبا با طراحی شگفت انگیز!

6. این نرده ی یک دست و توپر مانند پلکان بسته ای است که مناره ها و شکستگی ها آن را از حالت یکنواختی خارج کرده اند. این راه پله گویی متعلق به یک کلیسای قدیمی است.

7. نرده ی سفید با برش های دقیق، ظاهری ساده و جذاب ایجاد کرده است. این نرده مانند یک حصار پرچین سفید برای راه پله است. چیدانه قبلا ۱۰ ایده برای لذت بردن از فضای راه پله ها به شما پیشنهاد داده است که مطمئنم مورد توجهتان قرار می گیرد.

8. نرده ی راه پله یک روش عالی برای افزودن سبک شخصی و شکل دلخواه خود به فضای یک اتاق است. جزییات ظاهرا اتفاقی این نرده بر خلاف نرده های معمولی است که با آن ها سر و کار داریم. این نرده یک اثر هنری خلق کرده و توجه هرکسی را به طراحی جالب خود جلب می کند.

با خواندن این مطلب و دیدن این ایده های زیبا، مطمئنم هر کسی علاقه مند می شود طرحی متفاوت و خلاقانه به نرده های راه پله در دکوراسیون داخلی منزل خود بدهد. شاید بد نباشد خودتان دست به کار شوید و طرح مورد علاقه تان را به حرفه ای ها سفارش دهید و راه پله ای مختص به خودتان داشته باشید. متخصصان ما در بخش پله، نرده و حفاظ که از زیرمجموعه های اهالی فن چیدانه هستند، برای ارائه ی خدمات هر چه بهتر در کنار شما هستند.

مطالب بیشتر:
راه پله هایی که شما را به بالا دعوت می کند
راه‌پله‌هایی خاص با طراحی‌هایی منحصربه‌فرد
طراحی هنری راه پله به شکل ریشه درخت!
طراحی و ساخت پله با استاندارد های امن
انواع نورپردازی راه پله برای درخشش دکوراسیون منزل

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه