از دکوراسیون آرام بخش خانه هدیه تهرانی ایده بگیرید

از دکوراسیون آرام بخش خانه هدیه تهرانی ایده بگیرید

به قلم: مژگان احمدی

چند ایده از دکوراسیون آرام بخش خانه هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران، هنرپیشه ایرانی است. پدرش رضا جوادیه تهرانی و مادرش از گرگانیان اصیل است، یک خواهر به نام هیلدا دارد. برای طراحی درست و اصولی دکوراسیون داخلی خانه تان می توانید از انتخاب های هنرمندان مورد علاقه تان ایده بگیرید، به همین خاطر این بار به سراغ خانه هدیه تهرانی رفته ایم تا با نکات مثبتی که در طراحی داخلی خانه او وجود دارد آشنا شویم. پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

چوب و هنر

دکوراسیون آرام بخش خانه هدیه تهرانی

در عکس بالا می توانید دکوراسیون آرام بخش خانه هدیه تهرانی را مشاهده کنید. ابتدا بهتر است با روحیات او آشنا شویم تا بتوانیم فلسفه انتخاب هایش را بیشتر متوجه شویم. هدیه تهرانی جزو کسانی است که دامنه فعالیت های هنری اش تنها به بازیگری تئاتر و سینما ختم نمی شود. هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است و طراحی داخلی و عکاسی از هنرهای مورد علاقه‌اش هستند. این بازیگر توانمند در سال 1388 نیز نمایشگاه عکسی در خانه هنرمندان برپا کرد. او که مربی ورزش تاچی چوان است، در شهریور 1392 نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان شد. شاید هم علاقه او به این ورزش باعث شده تا دکوراسیون داخلی خانه اش بسیار خوانا و ساده، اما در عین حال جذاب و گیرا باشد. در ادامه برخی از ویژگی های دکوراسیون خانه هدیه تهرانی را بررسی خواهیم کرد.

1-انتخاب تنالیته سبزملایم

رنگ سبز رنگ آرامش و منبع لطافت و طراوت در طراحی دکوراسون داخلی است، حضورش در خانه باعث می شود تا محیطی سرشار از آرامش پدید بیاید و قرار گرفتن در فضایی با رنگ سبز بعد از یک روز کاری پر مشغله می تواند باعث ارامش ذهن شما شود. یادتان باشد که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است پس از آن در طراحی دکوراسیون منزل تان بهره ببرید. درست مثل خانه هدیه تهرانی.

استفاده از پارکت چوبی به عنوان کف پوش

2. استفاده از پارکت چوبی به عنوان کف پوش

پارکت، کفپوش هایی با حس آشنا هستند و هم چنین استفاده از مواد و مصالحی که نقش مایه هایی طبیعی دارند مانند پارکت ها هم می تواند به آرامش فضای داخلی خانه های شما کمک کند، ترکیب رنگ قهوه ای پارکت ها و رنگ سبز مبلمان ها جزو هوشمندانه ترین ترکیب های رنگی است که می تواند جلوه ای از یک منظره طبیعی را برای شما یادآور شود و نمونه ای از بهترین همنشینی این نگ ها را می توان در خانه هدیه تهرانی دید.

3. استفاده از گلیم های ایرانی

امروزه فرش های ایرانی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند، چرا که حضورشان در فضا باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه رنگ و لعابی خیره کننده به خود بگیرد، مطلب دکوراسیون امروزی با فرش های ایرانی را بخوانید تا متوجه جذابیت آن ها بشوید، شاید هم به همین دلیل است که هدیه تهرانی نیز از یک گلیم ایرانی با رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش استفاده می کند. برای آشنایی با فرش های ایرانی مطلب بهترین فرش های ایرانی را بشناسیم! را بخوانید.

استفاده از گلیم های ایرانی

4. ترکیب پارکت و گلیم های ایرانی

همان طور که گفتیم فرش های ایرانی دکوراسیونی خوش رنگ و لعاب را ایجاد می کنند، اما بسیاری از افراد فکر می کنند که با پارکت کردن کف خانه ها نیازی به استفاده از فرش ها نیست، در صورتی که رنگ گرم فرش های ایرانی و طرح های ایرانی آن موجب می شود تا فضا بیش از پیش گرم، صمیمی، جذاب و گیرا شود، همچنین وجود المان های ایرانی در خانه باعث می شود تا خانه تان رنگ اصالت به خود بگیرد. که نمونه آن را هم در خانه هدیه تهرانی می توانید ببینید.

گیاهان سبز رنگ و گل ها

5. گیاهان سبز رنگ و گل ها

هیچ کس نمی تواند منکر حس دل انگیز و لطافتی که گیاهان در فضای داخلی خانه ایجاد می کنند بشود، گل ها و گلدان ها به واسطه تولید اکسیژن باعث می شوند تا خانه همیشه سرشار از سرزندگی باشد. پس شما هم حتما از گلدان ها و گل ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید. برای این کار می توانید از مطلب جای گلدان گل را خودتان بسازید کمک بگیرید.

میز و وسایل دکوری چوبی

6. میز و وسایل دکوری چوبی

وقتی همه اجزا و عناصر دکوراسیون داخلی خانه تان را بر اساس حس خوبی که در فضای ایجاد می کنند انتخاب کنید قطعا برای کامل کردن این زیبای به سراغ لوازم دکوری چوبی خواهید رفت. دقیقا مثل خانه هدیه تهرانی که میز ها و کنسول های چوبی تکمیل کننده زیبایی خانه است.

7. استفاده از آینه و تابلو های هنری بر دیوار

آینه برای تاثیر اعجاب انگیزی که در افزایش نور، انرژی و بزرگ تر نشان دادن فضا دارد عنصر مورد علاقه بیشتر طراحان داخلی است و همان طور که در عکس دکوراسیون خانه هدیه تهرانی می بینید او به طرز هوشمندانه ای در بالای کاناپه نشیمن از آینه استفاده کرده است. علاوه بر اینها دکوراسیون خانه باید انعکاسی از علایق شخصی شما را در خود داشته باشد و تابلوهای هنری دیوارها بهترین وسیله برای نمایش روح هنر دوست هدیه تهرانی است.

زندگی هنری و بازیگری هدیه تهرانی

زندگی هنری و بازیگری هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگری را در سال 1375 با بازی در فیلم سینمایی سلطان  مسعود کیمیایی آغاز کرد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. او برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های قرمز و چهارشنبه سوری است. خانم بازیگر برای نقش آفرینی در چهارشنبه سوری موفق به دریافت تندیس زرین جشن خانه سینما هم شد.

دکوراسیون آرام بخش و شیک خانه هدیه تهرانی

و در آخر

در این مطلب با دکوراسیون آرام بخش و شیک خانه هدیه تهرانی آشنا شدید و عناصر دکوراسیونی خانه خانم بازیگر و نحوه به کار گیری آن ها در دکوراسیون منزل خود را شناختید.

برای آشنایی با دکوراسیون خانه دیگربازیگران محبوب ایرانی مطلب تصاویر دکوراسیون داخلی خانه شیک لیلا حاتمی را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
یاس در تاریخ 29 شهریور 1394
با عرض سلام..ممنون از این همه عکسای زیبا.میتونید راهنماییم کنید تخته سیاهی که منزل صابر ابر بود و جا کلیدی هم داشت.کجا میتونم تهیه کنم؟؟
a30dam در تاریخ 30 شهریور 1394
عآلی
delshad در تاریخ 01 مهر 1394
رویایی
پرگل در تاریخ 05 مهر 1394
ممنون از مقاله خوبتون، ولی این عکس مربوط به خانه هدیه تهرانی نیست و محل کارش هست که کاربری مرکز ورزشی داره و دراون محل کلاس تای چی و دیگر فنون رزمی چینی رو برگزار میکنند!

ثبت دیدگاه